2016-12-18, 16:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sane startar mot Arsenal. Hans otw har gått från 37k till 45k på 20 minuter. Surt att man ska vara så seg på bollen. Nå, har iaf en sen tidigare. Ska nog mycket till för att han blir matchens lirare men ett mål och allt är möjligt.
Citera
2016-12-18, 17:06
Medlem
Mertens 4 mål när Napoli vann mot Torino, hans IF kommer ju nästan bli bättre än Messi!!!
Citera
2016-12-18, 17:17
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Mertens 4 mål när Napoli vann mot Torino, hans IF kommer ju nästan bli bättre än Messi!!!
Får se om han får ett denna gången. Hattrick förra helgen räckte inte.
Citera
2016-12-18, 17:30
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sane startar mot Arsenal. Hans otw har gått från 37k till 45k på 20 minuter. Surt att man ska vara så seg på bollen. Nå, har iaf en sen tidigare. Ska nog mycket till för att han blir matchens lirare men ett mål och allt är möjligt.

Fungerar bra att köpa OTW kort under veckan när de ligger lågt och sedan sälja när de är med i startelvan. Går alltid upp lite, kan såklart sticka iväg rejält i pris om spelaren gör mål. Gjort det flera gånger med OTW Mané och har även sålt någta under veckan till god profit trots att hans pris inte ens gått upp.

Har köpt en för 150k nu (xbox one) kanske plockar upp en till. Kommer garanterat stiga till derbyt imorgon kväll.
Citera
2016-12-18, 17:48
Medlem
Funderar nästan på att sätta Butland i målet själv! Asså har Lloris IF och han räddar ju inget mot den jävla Butland som tar allt. Nån som testat lite olika målvakter och kan komma med sin åsikt? Inbillar jag mig eller är Butland helt sjukt bra?
Citera
2016-12-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Får se om han får ett denna gången. Hattrick förra helgen räckte inte.

Det va ju pga TOTGS som han fick, då skulle han haft 2 specialcards ute på samma gång och jag tror inte att man kan ha det
Citera
2016-12-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Fungerar bra att köpa OTW kort under veckan när de ligger lågt och sedan sälja när de är med i startelvan. Går alltid upp lite, kan såklart sticka iväg rejält i pris om spelaren gör mål. Gjort det flera gånger med OTW Mané och har även sålt någta under veckan till god profit trots att hans pris inte ens gått upp.

Har köpt en för 150k nu (xbox one) kanske plockar upp en till. Kommer garanterat stiga till derbyt imorgon kväll.
Så har jag också gjort massor utav gånger med Mané också. Köper under veckan för 150k sen sälja för 190k på matchdagen. Det är en säker investering varje vecka. På slutet köpte jag tio st så man gjorde ju ungefär 400k varje vecka. Den absolut bästa tradingmetoden jag kunde.
Citera
2016-12-18, 18:04
Medlem
benzins avatar
Citat:

Och där gör han mål..
Citera
2016-12-18, 18:08
Medlem
Citat:

Fan hade 2 min kvar på Sane's auktion när han gjorde mål. Gick från 48k till 69k på ett nafs där. Gick miste om 15k där... oj redan 75k under tiden jag skrev inlägget. Skitskitskit. Hoppas han inte gör mer nu då!

Shit säljer för 80-85k nu. Gick miste om typ 30-35k där...han kunde la för fan väntat 2 min med att göra mål!
Senast redigerad av grahnen 2016-12-18 kl. 18:14.
Citera
2016-12-18, 18:18
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzin
Och där gör han mål..

Helllvete vad han stiger. Över 80k nu, missade precis friläge...
Citera
2016-12-18, 18:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fan hade 2 min kvar på Sane's auktion när han gjorde mål. Gick från 48k till 69k på ett nafs där. Gick miste om 15k där... oj redan 75k under tiden jag skrev inlägget. Skitskitskit. Hoppas han inte gör mer nu då!

Shit säljer för 80-85k nu. Gick miste om typ 30-35k där...

La ut min för 48k när Arsenal gjorde 1-0. Sålde nu i sista sekunderna när Sane gjorde mål...

Så jäkla svårt med OTW. Visst, du kunde kanske lagt ut för 75k nu och tjänat mycket pengar. Men risken finns ju alltid att den inte säljer och sen går värdet ner till 40k igen efter full tid. Eller så gör han sitt andra när du lagt ut den, och är garanterad IF vilket ger 160k i värde... Kan man få ha 5 minuters auktioner på OTW please

Jag gjorde ändå vinst på 6k så jag är inte supermissnöjd. Men visst hade det varit gött att hunnit köpa 5st när nyheten om hans start kom, och sen sålt av dem när han satt sitt mål.
Citera
2016-12-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Tänk på att Mané drar en månad till Afrikanska mästerskapen i januari och då lär hans kort rasa..så sitt inte tjockt på dom iaf :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in