2016-12-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5SON
Om Kjell tar upp det hela igen och lurar bort sig själv ännu en gång så blir det nog en Kjell 6, tror inte att det kommer hända dock.

Edit: Det borde släppas ett Kjell-soundboard snart, hade ju blivit gigantiskt.

Det har funnits sedan några år tillbaka. Kolla i description/YouTube under Kjell 1 eller 2. Där finns alla ljudfiler. Även tips på soundboardprogram. Du får alltså bygga ihop det själv
Citera
2016-12-15, 20:28
Medlem
5SONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Det har funnits sedan några år tillbaka. Kolla i description/YouTube under Kjell 1 eller 2. Där finns alla ljudfiler. Även tips på soundboardprogram. Du får alltså bygga ihop det själv

Jo jag vet om att det finns några ziparkiv med en massa ljudfiler, inte alla dock. Sen är jag så extremt dålig på att göra soundboards

Hade lätt betalat för ett komplett soundboard
Citera
2016-12-17, 15:41
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Någon hade lagt upp den på youtube (självklart inte EC själva), men den verkar vara borttagen nu.
då var den inte uppe länge i så fall. har kollat yt varje dag sen jag hörde att den skulle släppas
Citera
2016-12-17, 16:14
Medlem
Pinkamenas avatar
Blir man avstängd om man postar länken till mp3-filen?
Citera
2016-12-17, 16:41
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkamena
Regel 1.02 gäller inte klipp upplagda på youtube då det är deras ansvar att hålla reda på upphovsrätt. Att be andra användare att lägga upp klipp på olika sidor bryter däremot mot regel 1.02 och eventuellt 1.01./Mod
Citera
2016-12-17, 16:50
Medlem
Citat:

Du kan stoppa upp din mp3-fil i arslet. Den riktiga, audiovisuella originalversionen, kommer ut väldigt snart på Youtube.
Citera
2016-12-17, 17:51
Medlem
Pinkamenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Regel 1.02 gäller inte klipp upplagda på youtube då det är deras ansvar att hålla reda på upphovsrätt. Att be andra användare att lägga upp klipp på olika sidor bryter däremot mot regel 1.02 och eventuellt 1.01./Mod

OK! Tack för info
Citera
2016-12-17, 18:01
Medlem
Pinkamenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danfun
Du kan stoppa upp din mp3-fil i arslet. Den riktiga, audiovisuella originalversionen, kommer ut väldigt snart på Youtube.

Oj då! Här har vi en riktig fanboy till Eurocop! Så jävla rolig var faktiskt inte Kjell 5, om min mp3-fil inte är så jäkla viktig varför har du då något emot att jag skulle posta den? Antar att du är någon av de som man ser donerar över 500 kronor till Eurocop på deras hemsida.

Citera
2016-12-17, 19:25
Medlem
5SONs avatar
Även fast jag redan hört Kjell-5 så ser jag emot youtubeversionen, hörde att den skulle innehålla visuellt material som förbättrar hela upplevelsen, är detta sant Bubbeh?
Citera
2016-12-17, 20:38
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vision.
Man gör sitt bästa för att få bort alla klipp man anser sig ha "copyright" på. Riktigt hyckleri anser jag.

Lyssna på sadulisten här: https://www.youtube.com/watch?v=7ameqkkb4mI
Vem är det som är desperat nu?

Fast det är en jävla skillnad på kopiera och lägga upp ett helt verk och att lägga upp valda delar som man kommenterar. Det förra är upphovsrättsbrott, det andra är att bruka citaträtten. Kan inte se något hyckleri alls i det där.
Citera
2016-12-17, 20:39
Moderator
Fear2bes avatar
Ot raderat/Mod.
Citera
2016-12-17, 23:08
Medlem
Citat:
Oj då! Här har vi en riktig fanboy till Eurocop! Så jävla rolig var faktiskt inte Kjell 5, om min mp3-fil inte är så jäkla viktig varför har du då något emot att jag skulle posta den? Antar att du är någon av de som man ser donerar över 500 kronor till Eurocop på deras hemsida.

Danfun är ju Bubba så det kanske ligger något annat i det han säger va. Kanske kommer bättre kvalitet eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in