Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-14, 19:55
Medlem
Pinkamenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
låter inte som att det blir nån kjell 6

Konceptet börjar bli uttjatat. Hur roligt blir det när man kör samma sak igen? Ett orginal är alltid det bästa och efterföljare är sällan lika bra som orginalet, inte sant?
Citera
2016-12-14, 21:03
Medlem
5SONs avatar
Om Kjell tar upp det hela igen och lurar bort sig själv ännu en gång så blir det nog en Kjell 6, tror inte att det kommer hända dock.

Edit: Det borde släppas ett Kjell-soundboard snart, hade ju blivit gigantiskt.
Citera
2016-12-14, 21:28
Medlem
Det fanns väl T-shirt med Kjell-motiv att köpa förut. Kanske kan man sälja CD med Kjellsamtalen också.
Citera
2016-12-14, 22:26
Medlem
5SONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Det fanns väl T-shirt med Kjell-motiv att köpa förut. Kanske kan man sälja CD med Kjellsamtalen också.

Jaså? Hur såg tröjorna ut?
Citera
2016-12-14, 23:32
Medlem
Jag har för mig att det var något citat från Kjell...någon som har en sådan tröja som kan berätta mer om den?
Citera
2016-12-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Jag har för mig att det var något citat från Kjell...någon som har en sådan tröja som kan berätta mer om den?

Öppnaaaa döööörren nuuuuu
Citera
2016-12-15, 02:46
Medlem
Flusons avatar
Någon som kan pma länk till nya Kjell om den finns nånstans på nätet, tack
Citera
2016-12-15, 09:22
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Någon som kan pma länk till nya Kjell om den finns nånstans på nätet, tack

Finns på youtube. Bara att söka.

Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
han sprang ju och skaffa hemlig identitet efter Kjell-samtalen.

Jaså? Jag kan fortfarande hitta hans adress och personuppgifter när jag googlar på honom. Mig veterligen bor han dessutom kvar på sin tidigare adress, så då får gärna förklara hur han skulle ha sprungit och skaffat hemlig identitet.
Citera
2016-12-15, 13:27
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Finns på youtube. Bara att söka.

Jaså? Jag kan fortfarande hitta hans adress och personuppgifter när jag googlar på honom. Mig veterligen bor han dessutom kvar på sin tidigare adress, så då får gärna förklara hur han skulle ha sprungit och skaffat hemlig identitet.

Kjell Part 5 finns inte på Youtube. Dock på lunarcop, det kommer upp på Youtube senare.
Citera
2016-12-15, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Kjell Part 5 finns inte på Youtube. Dock på lunarcop, det kommer upp på Youtube senare.

Någon hade lagt upp den på youtube (självklart inte EC själva), men den verkar vara borttagen nu.
Citera
2016-12-15, 17:54
Medlem
Pinkamenas avatar
Jag kan inte låta bli att undra exakt hur Eurocop kan ha rätten till något klipp. De är väl inget företag såsom SVT som kan be Youtube att ta ner klipp som tillhör dem? Någon som kan förklara?
Citera
2016-12-15, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkamena
Jag kan inte låta bli att undra exakt hur Eurocop kan ha rätten till något klipp. De är väl inget företag såsom SVT som kan be Youtube att ta ner klipp som tillhör dem? Någon som kan förklara?

Det undrar jag med. Länken till det nedtagna klippet finns i alla fall ett par sidor längre bak i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in