2016-12-17, 13:06
Medlem
Då har man handlat årets artilleri! Återigen hos 4verkeri

http://imgur.com/a/t6CHa

Skulle haft en Sophienholm också men fast jag var där 10.30 imorse så var den slut

Annars fick jag det jag ville ha. Lite småfyrverkeri köptes också, men tog inte med det på bild.
Nu är ju frågan om man ska köpa en 4"mine när Svea öppnar också.
Citera
2016-12-17, 13:12
Medlem
199702042s avatar
Vill ta tillfället i akt.

Hos 4verkeri

Dem "nya" Hanssons salute 50 mm är 80 gram styck. Dvs 320 g för 98,-
Och RP 50 mm är 85g, dvs 170g för 89,-
Deras 5för 99,- är 38g styck. Dvs 190g för 99,-

Köpte bara ett paket RP och två av Hanssons, blir roligt att jämföra dem två.
Citera
2016-12-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niamsor
Då har man handlat årets artilleri! Återigen hos 4verkeri

http://imgur.com/a/t6CHa

Skulle haft en Sophienholm också men fast jag var där 10.30 imorse så var den slut

Annars fick jag det jag ville ha. Lite småfyrverkeri köptes också, men tog inte med det på bild.
Nu är ju frågan om man ska köpa en 4"mine när Svea öppnar också.

Stars in nanning äger jag också! Skall bli roligt att se hur dessa är!
Citera
2016-12-17, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Hallå på er i tråden.

Angående den där fyrverkeribegränsningen alla hundtokiga ska lämna in till regeringen i början av nästa år. Tror ni det komma bli ett totalförbud för konsumentfyrverkerier? Isåfall lär det ju bli åt helvete.

Börjar dem lämna in sånt skit tycker jag alla som tycker att fyrverkeri ska vara för konsumenten ska också lämna in ett mot dem, vem fan tror dem att de är? Kärringar och töntar som inte vet hur man tränar sina hundar, kan förstå det för andra djur men seriöst hur vanligt är det att någon går till en djurgård och smäller bredvid dem? Liksom vafan...

Något jag förstått är att de som protesterar eller hatar något gör sin röst hörd mycket mer än vad de som håller med grejen gör, 1 person som skriker och gapar kan låta mer än 100 personer som viskar. Idioti är vad det är när man ska skrika och gapa och tro att man är majoritet eller att ens åsikt är vad befolkningen håller med om bara för man gapar.
Senast redigerad av Nonamesjustme233 2016-12-17 kl. 13:54.
Citera
2016-12-17, 14:14
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Finns nog Charger kvar. Är ju samma tårta, men dyrare. Annars två Tempest kanske eller två Super Salute?

Borde inte inköpspriset vara lägre än 500-600kr?
Ja kanske 2 Super Salute

Citat:
Ursprungligen postat av Nonamesjustme233
köp 3 monster tårtor kanske
3 Monster står redan på listan
Citera
2016-12-17, 14:19
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Jooo måste vara konsument, annars hade inte vart med i reklambladet. Samt har dem kopplat 2tårtor.
Visst var den nice, ska fan slå till jävlar hehehe.

Edit: Gick in k-rauta hemsida dem hade den bara hos butiken i linköping, tror ni att dem i Stockholm kommer oxå få den?
Ja tycker den är riktigt fet också asså, dom har fått till dispark chrysanthemum effekterna jävligt bra med lite delay efter stjärnorna Alla nya från Festival imponerar faktiskt detta år medans deras gamla är inget att ha, jag ska slå till på Gravity iaf
Citera
2016-12-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Ja kanske 2 Super Salute

3 Monster står redan på listan

Okej, tipsar på lite grejer du kan ersätta 2 Paris med, av värde ca 700 kr.

7 st Scorpion, skulle va nice o seriakoppla alla, 175 skott.
Explosive/tnt tårtorna, 25 och 49an är båda nice, lite dåligare final kanske men sjukt värdig.
2 st Shockwave tårtor? Bang bang lix.
Night lord mabe?
1001 nights? slö tempo dock nice om man kör 2 samtidigt.
Cobra tårtan, bara hört bra om den faktiskt.

Annars kanske det ä värt att köra på 6 monster, 3 du kanske kan plocka bort alla och göra de single shots? Nice o leka runt med sånt. annars ba köp 2 till tigrar
Citera
2016-12-17, 16:58
Medlem
Har köpt någon tårta eller två varje år de senaste åren. Dock alltid Sveas, helt enkelt för att det är de som synts mest i reklam så det är de jag känner till. Någon som kan tipsa om fler ställen runt Kalmar som säljer? Vill inte så åka så långt.

Känner till http://www.fyrverkerioutlet.se/ och att de ska sälja på ÖoB i Nybro också. Står dock inget om vad de säler på ÖoB.. Någon som har mer tips?

Hade tänkt lägga 700-800 KR ungefär, vill ha något fint o smälla vid 12-slaget. Har innan funderat på o köpa flera lite mindre tårtor som man kan koppla samman på något vis, går det?

Tack!
Citera
2016-12-17, 17:06
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamesjustme233
Okej, tipsar på lite grejer du kan ersätta 2 Paris med, av värde ca 700 kr.

7 st Scorpion, skulle va nice o seriakoppla alla, 175 skott.
Explosive/tnt tårtorna, 25 och 49an är båda nice, lite dåligare final kanske men sjukt värdig.
2 st Shockwave tårtor? Bang bang lix.
Night lord mabe?
1001 nights? slö tempo dock nice om man kör 2 samtidigt.
Cobra tårtan, bara hört bra om den faktiskt.

Annars kanske det ä värt att köra på 6 monster, 3 du kanske kan plocka bort alla och göra de single shots? Nice o leka runt med sånt. annars ba köp 2 till tigrar
Bra tårtor men leter erfter större kaliber, kanske 2st kick on? Detta ska vara till 12slaget helst över 30mm
Citera
2016-12-17, 17:13
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Har köpt någon tårta eller två varje år de senaste åren. Dock alltid Sveas, helt enkelt för att det är de som synts mest i reklam så det är de jag känner till. Någon som kan tipsa om fler ställen runt Kalmar som säljer? Vill inte så åka så långt.

Känner till http://www.fyrverkerioutlet.se/ och att de ska sälja på ÖoB i Nybro också. Står dock inget om vad de säler på ÖoB.. Någon som har mer tips?

Hade tänkt lägga 700-800 KR ungefär, vill ha något fint o smälla vid 12-slaget. Har innan funderat på o köpa flera lite mindre tårtor som man kan koppla samman på något vis, går det?

Tack!
Oftast brukar det finnas reservstubin på tårtorna som gör att du kan seriekoppla dom
Citera
2016-12-17, 17:18
Medlem
Pyronostalgis avatar
Jag hade sparat några kronor och sett vad Extremes nya tårtor går för.
Demon i Vellinge 29/12 är värd att köra några mil för, en klass för sig!
Citera
2016-12-17, 17:30
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne94
Tjena, någon som har video på bonnens nya royal thunderstorm tårta? Vet att jag sett den här i tråden men kan inte hitta den nu

Här: https://www.youtube.com/watch?v=1r4MIXsKg2A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in