2016-12-16, 22:16
Medlem
Någon som tycker att det laggar / går segt de senaste dagarna?
Jag vet inte om det är värdelösa internet Com Hem, eller om det är PS4 som säckar ihop.

Har läst att det flyter på bättre med PS4 Pro, någon som har bytt upp sig och märkt någon skillnad?
Citera
2016-12-16, 22:22
Medlem
Någon som är grym på att bygga, som har lust kolla ifall detta ens går få ihop till 84 ratat... så billigt som det går givetvis

https://www.futbin.com/17/squad/723121
Citera
2016-12-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akalla
Någon som tycker att det laggar / går segt de senaste dagarna?
Jag vet inte om det är värdelösa internet Com Hem, eller om det är PS4 som säckar ihop.

Har läst att det flyter på bättre med PS4 Pro, någon som har bytt upp sig och märkt någon skillnad?

Har telia, vanligt internet (inget fiber)... och ps4, har inga problem alls.
Möjligt att 1 av 20 matcher kanske laggar lite grann men mitt funkar perfekt
Citera
2016-12-16, 22:32
Medlem
Någon som är på att pricefixa TOTGS Griezmann, många tycker hann är bra och man skulle kunna få upp han till nån mille?
Citera
2016-12-16, 23:23
Medlem
Qirrens avatar
Är det inte lustigt förresten att Mertens inte kom med i TOTW? Hade ju ett hattrick i lördags.
Citera
2016-12-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Tipsade om NIF Costa får nån vecka sen här i tråden och tyckte att han var den klart bästa strikern i spelet då.
Så förra veckan då Diego Costa fick en POTM tvekade jag inte änns och gjorde sbc:n första timmen den kom ut (kalaset slutade på ca.300k efter jag sålt allt jag fick ur packsen).

Nu med facit i hand ångrar jag mig inte det minsta! På 36 matcher, som endast varit weekend league, har han hunnit med 41 fullträffar och hela 16 assist, alltså totalt 1,58 mål eller assist per match!!

Om nån undrar så spelar jag honom i detta laget: https://www.futbin.com/17/squad/716483 där jag direkt i matchstart byter plats på Kante och Nainggolan och dessutom drar upp CM positionen så det blir en CAM istället.
Sju vinster av sju möjliga hittills denna weekend league så har ablsout inget att klaga på

Mig du tipsa bland annat. Fick feeling nu och spontan-shoppade SIF Costa för 260k, legat strax under 300k senaste veckan typ. Nu runt 280k så slog till när jag såg den. Kan nog vara riktigt bra det kortet med. Sjukt göttit lag du har förresten!

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Är det inte lustigt förresten att Mertens inte kom med i TOTW? Hade ju ett hattrick i lördags.

Förmodligen för att han redan fanns i pack den veckan, i TOTG.
Citera
2016-12-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
Någon som är på att pricefixa TOTGS Griezmann, många tycker hann är bra och man skulle kunna få upp han till nån mille?
Ja kör han just nu i wl, grym! Kör han tillsammans med Suarez o han leverera bäst av dom 2! Va köpte du in din för?
Citera
2016-12-16, 23:57
Medlem
Undra vilka 3 spelare som kommer ut imorn till Sbc, 3st med nr 17 på ryggen!
Citera
2016-12-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Undra vilka 3 spelare som kommer ut imorn till Sbc, 3st med nr 17 på ryggen!

Jaha de va så dem tänkte med spelarvalen, hade inte en tanke på det. Kollat lite random lag och sett typ #17 på Paco Alcácer, Nani, Danny Blind, Iwobi, Klavan, Mandzucic, Medel. Spelare som skulle kunna komma med där. Sedan lite högre ratade spelare som Boateng, Aubameyang, De Bruyne som inte är så troliga... Lär isåfall bli en trio medelbra spelare som i dagens.

Undra om man skall köpa på sig lite mer Movember-kort nu när priserna på ett par börjat gå neråt. Troligt att det kommer mer krav på sådana eller var det en engångsgrej nu? Kanske mer troligt att dem fortsätter på TOTW-kort. Inte många som ligger ned mot discard-pris nu... känns sådär att investera i det nu.
Citera
2016-12-17, 00:41
Medlem
Kom igen nu EA släng upp lite 100/125 K packs snart nu då och gör oss fattiga
Citera
2016-12-17, 00:47
Medlem
JoeL431s avatar
Har knappt spelat i år, men om jag vill ha en ordentlig striker i mitt BPL lag som inte kostar skjortan så verkar de vara Diego Costa man ska satsa på? Pendlar lite mellan han och Sturridge. Vem hade ni valt?
Citera
2016-12-17, 01:03
Medlem
Har spelat med både de rossi och parolo ganska mycket och bägge har presterat bra.. sjukt sugen på deras sbc kort. men vafan.. går dom loss på 50k styck så kan man väl lika gärna köpa naingolan och marchisio?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in