Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-15, 17:33
Medlem
Som Tinder plus medlem så kunde jag ge ut 5 superlikes var 12:e timme men nu så när de gått 12 timmar så står det att jag ska vänta 12 timmar till för att få mina 5 superlikes (är plus medlem så man får 10 superlikes per dag).

Någon mer som drabbats? Har dem ändrat från 10 superlikes per 24h till att man nu bara får 5 superlikes per 24h? Fan vad uselt!!!
Citera
2016-12-15, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag dissar också absolut majoritet av män på appar. Det är bara bilder och precis som män vill ha attraktiva tjejer så funkar det åt andra hållet förutom att tjejer däremot inte vill ligga med vem som helst och då gärna prefererar de snyggaste. Det är farligt att uppmärksamma killar iom att de är ointressanta bilder, inte mer men ändå omedelbart vill ses osv. Iaf jag tycker att det är jobbigt att skriva med så många som tre samtidigt och föredrar att skriva med en istället för att hoppa emellan en timme efteråt ha flertalet som vill allt. Sluta vara så desperata och lägg tiden på det yttre såsom tjejer gör så går det bättre.

En gång som ung stämde en kille jag träffade träff med mig som nyligen flyttat och bara hittade hem en mindre bra väg. Om jag väntade på honom skulle han gå med mig senare. Jag väntade också nästan timmen för att han till sist slog av luren och jag fick gå hem ensam i natten längs mer farligare område gällande tidigare överfall på tjejer i mörkret.

Ni killar är inte ett skit bättre förutom att ni tror att ni blir män genom att vara svin.

Härligt med en feminint som gömmer sig under en fårskinn och skriver i andra tråd att hon "gavt upp" feminismen och inte tror på deras genus propaganda. När dina inlägg hela jävla tiden präglas av Kvinnor som hatar Män.

Lägg ner, hata är inte bra vare sig om det är män som hatar kvinnor eller tvärtom, det är inte bra för er hälsa. Ni förstör bara för er själva.
Citera
2016-12-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Haha, klockrent Det där måste ju vara den ultimata processen för att sänka självkänslan? Du lurar till dig matchningar och när du på ett så smidigt sätt som möjligt försöker övergå till dig själv så drar alla tjejer. Du gör ju det extremt personligt när du väljer att bli aktivt avvisad sådär. Savage!

Allt för vetenskapen
Citera
2016-12-15, 21:37
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Härligt med en feminint som gömmer sig under en fårskinn och skriver i andra tråd att hon "gavt upp" feminismen och inte tror på deras genus propaganda. När dina inlägg hela jävla tiden präglas av Kvinnor som hatar Män.

Lägg ner, hata är inte bra vare sig om det är män som hatar kvinnor eller tvärtom, det är inte bra för er hälsa. Ni förstör bara för er själva.
Alltså va? Du får jättegärna länka till var jag skrivit "gavt upp feminismen och inte tror på deras genuspropaganda." 😂😂😂 Skulle aldrig skriva något liknande då jag inte bryr mig om att debattera och använda ord som genus och då inte heller genuspropaganda. Jag skulle definitivt inte heller skriva gavt ? 😘 Jag kallar mig dessutom aldrig för feminist mer än som i inlägget här i tråden. Som sagt, länka dina påståenden om vad jag skrivit tack. För det är inte mig du talar om.😁

Givetvis så är inte ilska en potent eller funktionell energi, det har jag aldrig påstått.
Citera
2016-12-15, 21:53
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Nu överdriver du väl en aning män i Sverige är ju inte fula och de flesta sköter absolut sitt utseende.

Jag och en stor majoritet av Sveriges män hade inte struntat i att träffas vi hade följt dig hem för att du skulle känna dig tryggare.
Nej jag tycker definitivt att majoriteten av alla män inte ser bra ut, iaf inte dem som kontaktar mig.

Du har rätt jag vet det men ändå majoriteten av alla tjejer låter inte killar sitta en timme och vänta heller.

Jag undrar en sak. Om jag har haft ett konto någonstans och uppträtt illa, alltså skrivit mer gulligt som intimt och sedan känt mig trött på oseriösa killar i allmänhet liksom appen och bara skrivit kort en dag för att sedan gå in och avsluta kontot två dagar innan planerad träff, borde jag försöka be om ursäkt när jag återskapat konto? Saken är att det inte går att söka efter personer med namn och jag måste lägga tid på att leta online och så typ.

Känns onödigt tidskrävande om det är struntsamma. Jag skrev ungefär bara, skitsamma och raderade kontot efter irritation rent allmänt och inte på killen. Grinig och impulsiv kan jag bli lite för mycket ibland och man vet ju inte hur någon tar det. Men nätkontakter är ändå ju inte så seriöst och lite så här har jag blivit med åren, jag har svårt att hantera när allt känns negativt och inte så som jag försöker att få det att bli. En negativ vändning oavsett varför är väl bäst att strunta i?
Citera
2016-12-16, 10:40
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Både ett roligt och intressant "experiment" på Tinder.
Citera
2016-12-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y

Han ser ut som fotbollsspelaren Robert Lewandowski. Kanske därför han får så mycket matches. De såg även fräscha och snygga ut! det känns som att USA har snyggare tjejer än oss när man exkluderar deras underklass och WT.

Det är inte rättvist och jämföra en tjej ur den akademiska medelklassen med något random fetto i staterna som är uppväxt på hamburgare, pommes, godis, chips och cola. Eller vad säger ni?
Citera
2016-12-16, 13:53
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Han ser ut som fotbollsspelaren Robert Lewandowski. Kanske därför han får så mycket matches. De såg även fräscha och snygga ut! det känns som att USA har snyggare tjejer än oss när man exkluderar deras underklass och WT.

Det är inte rättvist och jämföra en tjej ur den akademiska medelklassen med något random fetto i staterna som är uppväxt på hamburgare, pommes, godis, chips och cola. Eller vad säger ni?

Lite komiskt faktiskt att du nämner det, då han faktiskt gjort en video där han har på sig ett matchställ med Lewandowski på ryggen och raggar upp tjejer.

Håller inte faktiskt med dig där, har varit i USA två gånger. New York och Chicago, och har tindrat där. Det är faktiskt inte snyggare tjejer där enligt mig, tycker att modet inte är likadant som hemma i Sverige. Klär sig ofta i träningskläder och liknande.
Citera
2016-12-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Nej jag tycker definitivt att majoriteten av alla män inte ser bra ut, iaf inte dem som kontaktar mig.

Du har rätt jag vet det men ändå majoriteten av alla tjejer låter inte killar sitta en timme och vänta heller.

Jag undrar en sak. Om jag har haft ett konto någonstans och uppträtt illa, alltså skrivit mer gulligt som intimt och sedan känt mig trött på oseriösa killar i allmänhet liksom appen och bara skrivit kort en dag för att sedan gå in och avsluta kontot två dagar innan planerad träff, borde jag försöka be om ursäkt när jag återskapat konto? Saken är att det inte går att söka efter personer med namn och jag måste lägga tid på att leta online och så typ.

Känns onödigt tidskrävande om det är struntsamma. Jag skrev ungefär bara, skitsamma och raderade kontot efter irritation rent allmänt och inte på killen. Grinig och impulsiv kan jag bli lite för mycket ibland och man vet ju inte hur någon tar det. Men nätkontakter är ändå ju inte så seriöst och lite så här har jag blivit med åren, jag har svårt att hantera när allt känns negativt och inte så som jag försöker att få det att bli. En negativ vändning oavsett varför är väl bäst att strunta i?

Ja det är kanske inte så många snygga som kontaktar dig men visst finns det män överallt som ser bra ut enligt mina erfarenheter precis som att det finns många vackra kvinnor i Sverige.

Nej precis det kan ju vara svårt att få tag på någon när matchningen är borttagen.
Du kanske borde be om ursäkt men det går väl inte att lösa praktiskt även om du vill.
Sen så det här att många inte tycker det är så seriöst med såna här appar gör ju att många bara skiter i människor och struntar i att svara eller tar bort matchningar, eller ändrar sig kvällen innan vid bestämd träff m.m.
Citera
2016-12-16, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y

Om den där träsktrollen får 1000 matchningar i USA så kan vi få mer än 5000 där borta.

Han är välkommen swipa i Sverige och om han ens lyckas få skrapa 50 match med den där ansiktet.
Senast redigerad av wandw 2016-12-16 kl. 16:23.
Citera
2016-12-16, 18:42
Medlem
Konstigt får inte många matchningar alls, längre, hade runt 150-200 förut, sedan startade jag om konto, får knappt något, vad fan har hänt?
Citera
2016-12-16, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Konstigt får inte många matchningar alls, längre, hade runt 150-200 förut, sedan startade jag om konto, får knappt något, vad fan har hänt?

Fördelningen på tinder är riktig illa och väldigt skev. Tinder består av 68% reggade killar och endast 32% tjejer. Det gör till en stor konkurrens att man knappt syns i flödet och ligger på kön tills brudarna ser en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in