Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Nu överdriver du väl en aning män i Sverige är ju inte fula och de flesta sköter absolut sitt utseende.
Jag och en stor majoritet av Sveriges män hade inte struntat i att träffas vi hade följt dig hem för att du skulle känna dig tryggare.
Nej jag tycker definitivt att majoriteten av alla män inte ser bra ut, iaf inte dem som kontaktar mig.
Du har rätt jag vet det men ändå majoriteten av alla tjejer låter inte killar sitta en timme och vänta heller.
Jag undrar en sak. Om jag har haft ett konto någonstans och uppträtt illa, alltså skrivit mer gulligt som intimt och sedan känt mig trött på oseriösa killar i allmänhet liksom appen och bara skrivit kort en dag för att sedan gå in och avsluta kontot två dagar innan planerad träff, borde jag försöka be om ursäkt när jag återskapat konto? Saken är att det inte går att söka efter personer med namn och jag måste lägga tid på att leta online och så typ.
Känns onödigt tidskrävande om det är struntsamma. Jag skrev ungefär bara, skitsamma och raderade kontot efter irritation rent allmänt och inte på killen. Grinig och impulsiv kan jag bli lite för mycket ibland och man vet ju inte hur någon tar det. Men nätkontakter är ändå ju inte så seriöst och lite så här har jag blivit med åren, jag har svårt att hantera när allt känns negativt och inte så som jag försöker att få det att bli. En negativ vändning oavsett varför är väl bäst att strunta i?