2016-12-15, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Har två tjejer som tagit initiativ och skrivit "Hej".

Kommer inte svara de, har tänkt att jag som precis tjejer kommer testa min makt över dem.

Kommer sannolikt ej fungera eftersom de har så många andra att välja på. De är nog inte tillräckligt intresserade för att orka bry sig speciellt mycket.

Gäller ej om du har unik profil (kändis, rik osv)
Citera
2016-12-15, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Bra! Då funkar den!

Den fungerar om du är intresserad av desperata tofflar, ja.
Citera
2016-12-15, 03:05
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusanagi
Såg en brud på bussen idag som swipeade på tinder som uppskattningsvis var en sjua. Jag skojar inte när jag säger att hon swipeade vänster 99 gånger av 100. Dessutom tog hon varje beslut inom en halvsekund. Om varenda brud använder appen på det här sättet så är det ju fullkomligt meningslöst att ens använda den. Rätt sorgligt alltså. Vad man dock kan ta med sig ifrån det här är att profilbilden är allt, om man nu ska generalisera.
Jag dissar också absolut majoritet av män på appar. Det är bara bilder och precis som män vill ha attraktiva tjejer så funkar det åt andra hållet förutom att tjejer däremot inte vill ligga med vem som helst och då gärna prefererar de snyggaste. Det är farligt att uppmärksamma killar iom att de är ointressanta bilder, inte mer men ändå omedelbart vill ses osv. Iaf jag tycker att det är jobbigt att skriva med så många som tre samtidigt och föredrar att skriva med en istället för att hoppa emellan en timme efteråt ha flertalet som vill allt. Sluta vara så desperata och lägg tiden på det yttre såsom tjejer gör så går det bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av pemmy
Ja, extremt repektlöst. En killkompis satt och väntade i kylan en timma på en tjej som aldrig kom. dåligt att ställa in i sista minuten, ännu sämre att inte ens höra av sig.
En gång som ung stämde en kille jag träffade träff med mig som nyligen flyttat och bara hittade hem en mindre bra väg. Om jag väntade på honom skulle han gå med mig senare. Jag väntade också nästan timmen för att han till sist slog av luren och jag fick gå hem ensam i natten längs mer farligare område gällande tidigare överfall på tjejer i mörkret.

Ni killar är inte ett skit bättre förutom att ni tror att ni blir män genom att vara svin.
Citera
2016-12-15, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Nu har jag startat en fejk. En amerikansk fotomodell får vara troll idag har swipat höger på 5-10 poängare. Vet ej hur många, 20 st kanske. Är spärrad i 12 timmar nu att swipa.

Första 5 min fick jag match med en 5:a.

Jag funderade också på att göra detta ett tag men varför egentligen? Är det inte slöseri med tid för man kan ju aldrig träffa de människor man pratar med. Istället tror jag att man bara sjunker djupare in i drömmen om att leva i en annan verklighet
Citera
2016-12-15, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repp555
Jag funderade också på att göra detta ett tag men varför egentligen? Är det inte slöseri med tid för man kan ju aldrig träffa de människor man pratar med. Istället tror jag att man bara sjunker djupare in i drömmen om att leva i en annan verklighet

Mitt syfte var att samla på mig match. Sedan följa dessa steg:

1: swipa höger på fina tjejer.
2: vänta en timme.
3: efter 1 dygn ta bort foton
4: vänta minst ett par dygn till.
5: ändra namn och ålder till mig själv.
6: lägga upp foton på mig själv.
7: besvara alla match under mitt eget namn och utseende.

Var ville jag komma med detta? Jo kolla om det gav mig mer lycka, Se hur tjejer reagerar när de råkat matcha av misstag (vilket de tror när jag bytt identitet).

Vad hände? Jag fick 25 match med fina tjejer. Jag skrev till samtliga och sen var det bara till att se hur de reagerade. 50% unmatchade direkt när de fick meddelande av mig - troligtvis för att de förvirrat trodde att de swipat höger av misstag.

Resterande 50% svarade troligtvis för att vara trevliga. Sedan droppade de av ganska snabbt genom att ta bort match. Rekordet blev två tre meddelande med en tjej.

Så nej, detta ger inte bättre lycka.
Citera
2016-12-15, 08:17
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:

Var ville jag komma med detta? Jo kolla om det gav mig mer lycka, Se hur tjejer reagerar när de råkat matcha av misstag (vilket de tror när jag bytt identitet).

Vad hände? Jag fick 25 match med fina tjejer. Jag skrev till samtliga och sen var det bara till att se hur de reagerade. 50% unmatchade direkt när de fick meddelande av mig - troligtvis för att de förvirrat trodde att de swipat höger av misstag.

Resterande 50% svarade troligtvis för att vara trevliga. Sedan droppade de av ganska snabbt genom att ta bort match. Rekordet blev två tre meddelande med en tjej.

Tycker du att de är konstigt då? Udda beteende från din sida. Varför försöka "lura" tjejer. Ta hand om dig istället, köp nya snygga kläder, träna, skaffa trendig frisyr. Funkar mycket bättre än att gå tillväga så som du gör. Om du nu vill lyckas bland tjejer, du kommer må bättre av det själv också.
Citera
2016-12-15, 10:25
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pemmy
Ja, extremt repektlöst. En killkompis satt och väntade i kylan en timma på en tjej som aldrig kom. dåligt att ställa in i sista minuten, ännu sämre att inte ens höra av sig.

Det kan dock bli sådär om den ena parten bestämmer allt. Man bör även se till att den andra parten får vara med och bestämma något själv så att det inte blir att tjejen bara säger ja på allt för att killen ska sluta tjata, fast att hon kanske inte vill.
Citera
2016-12-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag dissar också absolut majoritet av män på appar. Det är bara bilder och precis som män vill ha attraktiva tjejer så funkar det åt andra hållet förutom att tjejer däremot inte vill ligga med vem som helst och då gärna prefererar de snyggaste. Det är farligt att uppmärksamma killar iom att de är ointressanta bilder, inte mer men ändå omedelbart vill ses osv. Iaf jag tycker att det är jobbigt att skriva med så många som tre samtidigt och föredrar att skriva med en istället för att hoppa emellan en timme efteråt ha flertalet som vill allt. Sluta vara så desperata och lägg tiden på det yttre såsom tjejer gör så går det bättre.

En gång som ung stämde en kille jag träffade träff med mig som nyligen flyttat och bara hittade hem en mindre bra väg. Om jag väntade på honom skulle han gå med mig senare. Jag väntade också nästan timmen för att han till sist slog av luren och jag fick gå hem ensam i natten längs mer farligare område gällande tidigare överfall på tjejer i mörkret.

Ni killar är inte ett skit bättre förutom att ni tror att ni blir män genom att vara svin.

Nu överdriver du väl en aning män i Sverige är ju inte fula och de flesta sköter absolut sitt utseende.

Jag och en stor majoritet av Sveriges män hade inte struntat i att träffas vi hade följt dig hem för att du skulle känna dig tryggare.
Citera
2016-12-15, 12:52
Medlem
Citat:

Det där ger ju ingenting eftersom så fort kvinnorna inser att det inte var vad dom trodde så tappar dom intresset, en sån här app blir ju ytlig när du inte kan visa upp din personlighet m.m. via appen.
Även om man kan vara social och trevlig när man skriver.
Citera
2016-12-15, 13:19
Medlem
Citat:

Vad hade du trott skulle hände? Det var väl givet att du skulle gå som det gick.
Citera
2016-12-15, 17:09
Medlem
Vet inte om jag har hög standard eller om tjejerna har tjockat till sig men majoriteten av de tjejer som dyker upp att swipea på är överviktiga.
Citera
2016-12-15, 17:30
Medlem
snubblens avatar
Citat:

Haha, klockrent Det där måste ju vara den ultimata processen för att sänka självkänslan? Du lurar till dig matchningar och när du på ett så smidigt sätt som möjligt försöker övergå till dig själv så drar alla tjejer. Du gör ju det extremt personligt när du väljer att bli aktivt avvisad sådär. Savage!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in