Citat:
Ursprungligen postat av
Cents4
Känner mig dummare efter att ha lyssnat på det där. Så mycket
rappakalja som kommer ut ur hennes käft så att det nästintill blir skrattretande. Hoppas innerligt att det det var sista gången man hörde från den ragatan.
Jag kan tänka mig att merparten av svenska journalister är fullmatade med rappakalja redan på journalisthögskolan men det är det enda försvar jag har för svenska kåren.
Riktiga grävande journalister har vi inte längre , det finns fortfarande ett fåtal utländska jag litar på , som verkligen går till roten med det onda omvärldsläget och kom nu inte farande med Janne Josefsson det är inte det jag talar om. ( Inte ens han spelar i samma division i vad jag menar med grävande journalist.)
Undrar varför?
Antingen är dom skitskraja för de som har den verkliga makten här på jorden ,nu ska jag va snäll , dvs storfinansen.
Eller så är de som dig och mig och har inte alla fakta om orsaker , sammanhang och verkan på bordet som de som regisserat hela Syrienkriget.
Jag tror det senare men med det försvarar jag inte Uddèns rappakalja för hon kunde lika gärna stanna hemma och helt enkelt bara hålla käften istf att tro att hon gör oss nån tjänst !