Citat:
Som du försvarar blodtörstiga jihadister menar du? Han uttrycker mina åsikter, men inte har jag skrivit att han är någon auktoritet inom terrorism, vilket är det du tidigare har påstått och även nu gjort fast i form av "sakkunnig". Du är bra på att sätta ord i munnen på folk. Pundare.
Jag kan belägga allt jag anklagar Assad för, vilket du även har medgett. Till skillnad från dig tycker jag att man ska förkasta krigsförbrytare. Hela världssamfundet har kallat Assad för krigsförbrytare och anklagat honom för brott mot mänskligheten. Jag känner mig inte särskilt ensam om det. Det är snarare du och annat pack i tråden som står ensamma om det. Om du vill spela moralkortet kan du ställa dig i kö och samtidigt läsa om dina inlägg om hur du försvarar en blodtörstig diktator.
Jag kan belägga allt jag anklagar Assad för, vilket du även har medgett. Till skillnad från dig tycker jag att man ska förkasta krigsförbrytare. Hela världssamfundet har kallat Assad för krigsförbrytare och anklagat honom för brott mot mänskligheten. Jag känner mig inte särskilt ensam om det. Det är snarare du och annat pack i tråden som står ensamma om det. Om du vill spela moralkortet kan du ställa dig i kö och samtidigt läsa om dina inlägg om hur du försvarar en blodtörstig diktator.
Eller du kanske likt din guru Anders Lindberg (som ju så väl uttrycker dina åsikter enligt dig) vill fortsätta vara naiv?
Hursomhelst, du citerar honom inom den kontexten i diskussionen som om Anders Lindbergs åsikter ens är värda ett piss (och det kommer jag att fortsätta köra ned i halsen på dig för all evig framtid, tills dess att du uttrycker genuin ånger och BER om ursäkt till varenda läsare här på Flashback forum för att ha åberopat Anders Lindberg som trovärdig källa!)."Hela världssamfundet"? Jag tror inte Ryssland, Iran, Irak, Kina, Slovakien, Österrike, Ungern, eller ens USAs näste president m.fl. instämmer, men du kanske bara räknar in Turkiet, Saudiarabien och Qatar i ditt "världssamfund"?
"Hycklare"??? "Lägga ord i munnen på folk"??? Gosse, du vet väl om att det ännu är långt kvar till 1:a april va?

Påstod aldrig att du riktat kommentaren specifikt åt mig, det var emellertid likväl framförd i en kontext där du ville ge kraft åt ditt påstående vis-ā-vis en annan debattör genom attt ta uppbackning från.... TADA!!! ANDERS LINDBERG! Som är större MSM-troll än självaste Alex Schulman (och det i sig är väl en sorts bedrift). Intressant att du nedgraderat din nestor till det förringande "opinionsbildare", han tillskrevs ju den "vördnansvärda" titeln "ledare" i ditt tidigare inlägg!!! Varför det? skäms du eller?