2016-12-15, 09:25
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Vad är ett bevis som håller? Ett uttalande från militären och myndigheterna?

Steg ett är att någon på ett trovärdigt sätt förklarar varför det inte är vatten vi ser.
Citera
2016-12-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Steg ett är att någon på ett trovärdigt sätt förklarar varför det inte är vatten vi ser.

Ja & att de troende kommer överens om vad som sprids av planen.
Citera
2016-12-15, 11:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Live-uppdateringar? Selfie?

Ja du vet, folk som forskar på saker som har världsomspännande signifikans brukar vara intresserade av att hålla allmänhetens intresse uppe, och det bästa sättet att göra det på är att exempelvis blogga om forskningens fortgång. Till och med dårarna bakom projektet "Baltic Circle" (eller vad den hette) gjorde det.

Citat:
Ballongfärd (förresten vilken)?

Den ballongfärd du säger att han gjorde i våras för att åka upp och ta prover.
Citera
2016-12-15, 16:16
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Vad är ett bevis som håller? Ett uttalande från militären och myndigheterna?

NASA-dokument från 1966 avslöjar det pågående Chemtrail-projektet!

Till och med CIA-chefen har härförleden medgett att de chemtrailar...

Men det uttalandet från honom kommer ju givetvis inte de rabiata förnekarna godta, de godtar absolut ingenting som bevis!

Undrar just vad de tjänar på att sitta här och förneka detta sataniska chemtrailande (knappast bra för deras karmakonto), planetens stora ödesfråga...

Annie Lööf anser tiden INTE vara MOGEN än för att stoppa Chemtrails, detta grova miljöbrott...

Som om det skulle göra naturen och mänskligheten gott att dra ut på tiden att få stopp på eländet...

Senast redigerad av Död o återfödd 2016-12-15 kl. 17:00.
Citera
2016-12-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
NASA-dokument från 1966 avslöjar det pågående Chemtrail-projektet!

Till och med CIA-chefen har härförleden medgett att de chemtrailar...

Ok källor på det?
Citera
2016-12-15, 16:38
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Ja & att de troende kommer överens om vad som sprids av planen.

Måste berätta lite om dagens chemtrailande...

Satte mig på balkongen vid 10-tiden i förmiddags för att meditera, himlen var fantastiskt fin, solsken och helblå himmel, inte en endaste strimma eller streck på himlen (trots att dussintals flygplan redan flugit förbi under morgontimmarna, men passagerarplan chemtrailar ju inte, definitivt inte med persistent chemtrails), men vid ca 10:30 flög det förbi tre stycken chemtrailplan, som alla tre lämnade persistent chemtrails, feta strimmor från horisont till horisont som i vanlig ordning började breda ut sig...

Efter bara drygt två timmar så hade dessa chemstrimmor spridit sig till att bilda dessa artificiella slöjmoln (hör ihop med chemtrailandet) som täckte nästan halva himlen , och så var även denna soliga dag förstörd...

Satans psykopater är vad de är!

Nota bene: Även non-persistent trails är chemtrails, vilket alla som är någorlunda insatta i chemtrailandet vet!
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-12-15 kl. 17:10.
Citera
2016-12-15, 16:40
Medlem
Citat:
Måste berätta om chemtrailandet idag...

Satte mig på balkongen vid 10-tiden i förmiddags för att meditera, himlen var fantastiskt fin, solsken och helblå himmel, inte en endaste strimma eller streck på himlen (trots att dussintals flygplan redan flugit förbi under morgontimmarna, men passagerarplan chemtrailar ju inte, definitivt inte med persistent chemtrails), men vid ca 10:30 flög det förbi tre stycken chemtrailplan, som alla tre lämnade persistent chemtrails, feta strimmor från horisont till horisont.

Efter bara drygt två timmar så hade dessa chemstrimmor spridit sig till att bilda dessa artificiella slöjmoln som täckte halva himlen (som hör ihop med chemtrailandet), och så var även denna soliga dag försdtörd...

Satans psykopater är vad de är!

Nota bene: Även non-persistent trails är chemtrails!

Dina fantasier saknar bevisvärde...
Citera
2016-12-15, 16:48
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ok källor på det?

Okej, du vill att jag delger dig källor på CIA-chefens uttalande och dessa NASA-dokument från 1966, som påvisar chemtrailandet, som nu ett halvsekel senare är i full sving?

Jag gör det med glädje, men betänk att dessa myndigheter inte alltid namnger detta som chemtrails (stratospheric aerosol injection), men som både du och jag förstår, så är det ju frågan om chemtrails, speciellt med tanke på att både den brittiska och amerikanska regeringen tidigare erkänt att man chemtrailat under tidigare decennier...

Men lova mig en sak, SamVimes, spara dessa länkkällor, och gör det ni andra förnekare också, så att ni framgent slipper att hela tiden fråga efter dessa källor, blir lite tröttsamt i långa loppet om man hela tiden måste upprepa sig... okej, deal?

Här får du dessa två länkkällor, som du så gärna ville ha, håll till godo:

https://www.youtube.com/watch?v=J-U78tSRNVA (CIA-chefen)
http://chemtrailsplanet.net/2014/11/10/1966-nasa-document-reveals-goal-of-engineered-climate-modification/ (NASA-dokumentet)

Lust att kommentera dessa?

Börjar det inte bli alltför uppenbart att chemtrailandet är en realitet?

En realitet som vare sig du, jag eller våra efterkommande mår så bra av...

Tycker du inte det också är intressant att ett av chemtrails syften ska vara att äga vädret globalt senast år 2025...

Två intressanta kommentarer i kommentarsfälten:

"People believe the climate change hoax but not the chemtrails. Go figure. Here's the kicker. They spraying us with the chemicals to fight the made up climate change hoax. These people can all go to hell. The sooner the better."

"Why won't they admit that they are already doing SAI? The chemtrails are so fucking obvious, I have seen them in the sky over Vancouver, for the last decade."

Kunde inte säga det bättre själv...
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-12-15 kl. 17:29.
Citera
2016-12-15, 16:57
Medlem
Citat:
Bla Bla Bla & 2 kassa länkposter.
Var finns den oklippta filmen & originaldokumentet?
Citera
2016-12-15, 17:07
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Var finns den oklippta filmen & originaldokumentet?

Störst chans för dig att få ut originaldokumenten tror jag bestämt är om du kontaktar Pentagon i Arlington, Virginia!

Men jag kan tyvärr inte garantera att de lämnar ut originalhandlingarna till dig...

Kära läsare:

Kom ihåg att alla sidor som pekar mot chemtrails och att detta är en makaber realitet som tar död på jorden i rekordfart, benämns av de rabiata förnekarna (som inte vill att sanningen kommer fram) som foliehattsidor...
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-12-15 kl. 17:35.
Citera
2016-12-15, 17:09
Medlem
Citat:
Störst chans för dig att få ut originaldokumenten tror jag bestämt är om du kontaktar Pentagon i Arlington, Virginia!

Men jag kan inte garantera att de lämnar ut originalhandlingarna till dig...

Du påstår nått du belägger det...
Foliehattsidor & YT klipp är inga belägg.....
Citera
2016-12-15, 18:22
Medlem
madtops avatar
Citat:
Måste berätta lite om dagens chemtrailande...

Satte mig på balkongen vid 10-tiden i förmiddags för att meditera, himlen var fantastiskt fin, solsken och helblå himmel, inte en endaste strimma eller streck på himlen (trots att dussintals flygplan redan flugit förbi under morgontimmarna, men passagerarplan chemtrailar ju inte, definitivt inte med persistent chemtrails),

Du menar att du måste berätta om de k-strimmor du såg.

För övrigt tramsar och ljuger du, tråden är full med exempel på vanliga passagerarplan som lämnar persistent contrails. Några exempel:

(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in