2016-12-15, 12:36
  #8773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Exakt hur vet ni att Per och Carola inte har nåt gemensamt?


Mest en känsla, men vem vet, kanske dem har mer gemensamt än vad som visats och att det kommer fram saker om det i Lindas uppföljning
Citera
2016-12-15, 12:38
  #8774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Är väl inte det enklaste och roligaste om man inte känner att man är intresserad ett dugg, av någon?
Ska man välja någon att bli ihop med bara för att den är bättre för en, det tror jag inte de allra flesta här hade gjort?
Inte jag i alla fall! Att ha intim kontakt med någon man inte känner ett dugg för funkar inte!
Kompis men inte pojkvän.
Varför skulle hon beklaga sig föresten? Det tvivlar jag på, av de killarna som var kvar, valde hon den som hon kände mest för vad är så konstigt med det? Inte säkert att hon var så seriös och träffa någon heller, tyckte hon pratade mycket om att finna förälskelse, än om det skulle hålla eller inte såg hon nyktert på verkade det som?


Tror Jennifer ville ha nåt stadigt inner st inne men sen blev hon ju blåst....hon har ju varit rädd för kärleken, sen får Charlie bort hennes rädsla och sen blev det....ingenting....tycker inte hon sett "nyktert" på nåt alls egentligen.
Citera
2016-12-15, 12:39
  #8775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jennifer verkar ju så kär och lycklig så kanske kan det funka mellan henne och Charlie trots allt Sigrid och Pål verkar trivas väldigt bra tillsammans så vem vet, de kanske är helt rätt för varandra Efter gårdagens avsnitt så ser det ju ljust ut för alla paren men det visar sig ju om det är så perfekt som det framstod i tv.


Tror inte det kommer bli så perfekt som det visades på Malta, definitivt inte för Jennifer .
Citera
2016-12-15, 12:42
  #8776
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Bottennapp är bara förnamnet

Jag hoppas och tror att nästa säsong blir bättre, med riktiga bönder som inte börjar strula med andra deltagare, att det blir en säsong med bönder som kan ha svårt att finna någon, någon bonde som är ett riktigt original, kanske lite som den första och andra säsongen. Att dem visar mera av arbetet på gårdarna som de gjorde då, att alla bönderna får egna resor som det SKA vara. Så tror jag det blir efter all kritik dem fått...om produktionen nu har något att tänka med alltså

Vad tror du??

Jag hoppas att det blir så som du beskriver. Känns som det måste bli en förändring, annars lär det inte blir fler säsonger. Hur tycker du det var på gruppresan? Tror du att det är sådär perfekt som det verkade? Att alla hittade kärleken?
Citera
2016-12-15, 12:44
  #8777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jag tror att det har hållit för Erik och Linnea. Däremot tror jag inte att hon är så lugn för det här med Sigrid som de vill ge sken av utåt. Med tanke på att hon grät för allt som inte gick precis som hon ville så har hon säkerligen varit ordentligt sur för det, och nu gör Erik sitt bästa för att tona ner det så mycket han kan för att mildra hennes svartsjuka. Alla hans uttalanden i intervjuer och den där Facebook-gruppen visar bara hur jävla synd han tycker om sig själv just nu. Sitter där med sin offerkofta och tycker inte att nån upplevt något så hemskt innan. Stackars stackars Erik

Kan aldrig tänka mig att Jennifer och Charlie fortfarande är ihop. De passar ju inte ihop ens lite grann. Tror bara han såg detta som sin möjlighet att bli lite känd. Må hända att David inte framstod som världens roligaste i tv, men tror som andra att han skulle mjukat upp sig lite utan kameror. Oavsett hade hon fått ett tryggt och säkert liv med honom, men det räcker ju inte alltid.

Det var rejäl skämskudde igår kväll när Sigrid började prata sex igen. "Vi är vuxna och vet hur detta med blommor och bin funkar och vi har haft en skön natt." Jajaja, världen fattar, du är sexuell, var hur jävla kåt du vill men sluta tjata för fan. Är det verkligen så intressant att höra om? Pål verkar vara lite mer mogen och stabil i sig själv.

Jag hoppas att Per och Carola fortfarande är ihop. Jag litar inte riktigt på henne av nån anledning, men han verkar så go, vore kul för honom att hitta nån.


Erik och Linnea är klockrena enligt mig

Sigrid= sextanten nummer 1 , tycker Pål precis som Anders, Rickard, Bertil och Matti är värd mer i livet.

Jennifer, definitivt inte ihop med Charlie, blåst tjej som trodde en 24-åring skulle vilja sitta på hennes går ute i "ingenstans" dit det knappt ens går bussar.

Får väl hoppas Carola menar det hon säger med att försöka finna jobb hos Per....
Citera
2016-12-15, 12:45
  #8778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tror inte det kommer bli så perfekt som det visades på Malta, definitivt inte för Jennifer .

Vet inte vad jag ska tro riktigt. Om det nu är så att Charlie kommer att dra så fort programmet är över och att bara låtsas vara intresserad, ja då lär ju Jennifer bli rejält sårad. Hon pratar ju hela tiden om att hon är så lycklig, att det känns så rätt och att hon och Charlie har funnit varandra på riktigt. Han säger också att han är kär och vill vara tillsammans med henne, så frågan är om han bara ljuger och i så fall varför? Har fortfarande svårt att se att han skulle trivas på hennes gård för de känns så olika och Jennifer passar in i den bild han har målat upp av sig själv.
Citera
2016-12-15, 12:47
  #8779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Erik och Linnea är klockrena enligt mig

Sigrid= sextanten nummer 1 , tycker Pål precis som Anders, Rickard, Bertil och Matti är värd mer i livet.

Jennifer, definitivt inte ihop med Charlie, blåst tjej som trodde en 24-åring skulle vilja sitta på hennes går ute i "ingenstans" dit det knappt ens går bussar.

Får väl hoppas Carola menar det hon säger med att försöka finna jobb hos Per....

Tror Sigrid att hon är så himla speciellt när hon hela tiden pratar om sex? Vad är grejen med det? Hon framstår bara som ytlig och lite desperat och det känns bara omoget att hålla på sådär.
Citera
2016-12-15, 12:49
  #8780
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror Sigrid att hon är så himla speciellt när hon hela tiden pratar om sex? Vad är grejen med det? Hon framstår bara som ytlig och lite desperat och det känns bara omoget att hålla på sådär.

Min gissning är att hon levt i ett totalt dött förhållande innan, och det är den biten hon meest saknat och längtat efter. Och det är ju helt okej såklart, men det blir sååå tjatigt att höra om det hela tiden. Känns också som att hon vill framstå som extra sensuell och frigjord, men istället blir det bara trams.
Citera
2016-12-15, 12:51
  #8781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag hoppas att det blir så som du beskriver. Känns som det måste bli en förändring, annars lär det inte blir fler säsonger. Hur tycker du det var på gruppresan? Tror du att det är sådär perfekt som det verkade? Att alla hittade kärleken?


Ja det är bara att hålla tummarna för att det blir på det viset, annars får dem lägga ner konceptet.


Tycker gruppresan var väldigt trist egentligen. Tjejerna var på spa-behandling, killarna satt och drack öl, lite trams i poolen, tjafs med Erik om Sigrid för femhundrade gången

Nej resorna är till för att bönderna och deras utvalda brevskrivare ska vara ensamma med varadra och lära känna varandra mera och utforska landet dem är i lite på tu man hand. Det ska också vara individuella resmål som jag ser det, så resan igår var inte alls vad jag vill ha i BSF. VAd tyckte du om gruppresan??

Nej tror inte alls det är så perfekt som dem ville få det att framstå, och absolut inte mellan Jennifer och Charlie, hon var ju sur när hon yttrade sig om dem i nästa avsnitt och man såg ju hur uttråkad han var av Jennifer sällskap på Malta. Ingen kärlek där inte. Tvekar på Per och Carola men hoppas för Pers skull. Tror det blev kärlek för dem övriga två paren och ett av dem lever ju ihop idag.
Citera
2016-12-15, 12:54
  #8782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror Sigrid att hon är så himla speciellt när hon hela tiden pratar om sex? Vad är grejen med det? Hon framstår bara som ytlig och lite desperat och det känns bara omoget att hålla på sådär.


Hon är bara tramsig ytlig och självgod. Tror hon bara gör det av farten för hon ser sig som en sensuell våt dröm för alla män. Hon är raka motsatsen enligt mig. Skönt att det bara är ett avsnitt till där vi måste se henne. Ska dem ha en kvinna med nästa år, ta då för fasen en vettig dam som hon Madeleine med Alpackorna som tyvärr fick dejta på egen hand.
Citera
2016-12-15, 12:57
  #8783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vet inte vad jag ska tro riktigt. Om det nu är så att Charlie kommer att dra så fort programmet är över och att bara låtsas vara intresserad, ja då lär ju Jennifer bli rejält sårad. Hon pratar ju hela tiden om att hon är så lycklig, att det känns så rätt och att hon och Charlie har funnit varandra på riktigt. Han säger också att han är kär och vill vara tillsammans med henne, så frågan är om han bara ljuger och i så fall varför? Har fortfarande svårt att se att han skulle trivas på hennes gård för de känns så olika och Jennifer passar in i den bild han har målat upp av sig själv.


Jag tror och känt på mig länge att Charlie bara spelar kär och att han säger det som förväntas av honom. Han har ju vanan av liknade dokusåpor medans Jennifer är/var grön på detta området och hon blev lätt att blåsa. Han är en ung kille som vill ut och resa i världen och inte sitta fast på en gård med en moraltant med kontrollbehov som dessutom har ett pressat schema. Nej det är inte hans grej. Han ville ha en kul sommar tror jag och sen "vinna" dokusåpan och det fick han ju också.
Citera
2016-12-15, 12:59
  #8784
Medlem
hugelak90s avatar
Tror inte Erik och Linnea blir långvariga. Linnea sa ju redan efter speeddejtingen att hon trodde hon skulle få känslor för Erik - och det fick hon ju. Hon gick alltså in med det direkt och brydde sig inte om att lära känna honom först, hon är ju bara fyllda 21 år. Men vilka känslor är det egentligen? Jag tror det är mer en "sommarromans" och att hon egentligen bara är lite förtjust, inte kär på riktigt. Och Erik verkar bara vara överväldigad av att en ung och söt tjej är så "galen" i honom. Tror egentligen inte det finns något alls där. Har de pratat med varandra överhuvudtaget? Känns ju som att de mest sitter tysta. Tror den där flörten dör ganska så fort.

Sigrid och Pål är nog det par som kan hålla längst, men då är de ju inte heller matchade i programmet utan Sigrid hittade honom i verkliga livet, vilket gör det så mycket mer seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in