Jag tror att det har hållit för Erik och Linnea. Däremot tror jag inte att hon är så lugn för det här med Sigrid som de vill ge sken av utåt. Med tanke på att hon grät för allt som inte gick precis som hon ville så har hon säkerligen varit ordentligt sur för det, och nu gör Erik sitt bästa för att tona ner det så mycket han kan för att mildra hennes svartsjuka. Alla hans uttalanden i intervjuer och den där Facebook-gruppen visar bara hur jävla synd han tycker om sig själv just nu. Sitter där med sin offerkofta och tycker inte att nån upplevt något så hemskt innan. Stackars stackars Erik
Kan aldrig tänka mig att Jennifer och Charlie fortfarande är ihop. De passar ju inte ihop ens lite grann. Tror bara han såg detta som sin möjlighet att bli lite känd. Må hända att David inte framstod som världens roligaste i tv, men tror som andra att han skulle mjukat upp sig lite utan kameror. Oavsett hade hon fått ett tryggt och säkert liv med honom, men det räcker ju inte alltid.
Det var rejäl skämskudde igår kväll när Sigrid började prata sex igen. "Vi är vuxna och vet hur detta med blommor och bin funkar och vi har haft en skön natt." Jajaja, världen fattar, du är sexuell, var hur jävla kåt du vill men sluta tjata för fan. Är det verkligen så intressant att höra om? Pål verkar vara lite mer mogen och stabil i sig själv.
Jag hoppas att Per och Carola fortfarande är ihop. Jag litar inte riktigt på henne av nån anledning, men han verkar så go, vore kul för honom att hitta nån.