Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag hoppas att det blir så som du beskriver. Känns som det måste bli en förändring, annars lär det inte blir fler säsonger. Hur tycker du det var på gruppresan? Tror du att det är sådär perfekt som det verkade? Att alla hittade kärleken?
Ja det är bara att hålla tummarna för att det blir på det viset, annars får dem lägga ner konceptet.
Tycker gruppresan var väldigt trist egentligen. Tjejerna var på spa-behandling, killarna satt och drack öl, lite trams i poolen, tjafs med Erik om Sigrid för femhundrade gången
Nej resorna är till för att bönderna och deras utvalda brevskrivare ska vara ensamma med varadra och lära känna varandra mera och utforska landet dem är i lite på tu man hand. Det ska också vara individuella resmål som jag ser det, så resan igår var inte alls vad jag vill ha i BSF. VAd tyckte du om gruppresan??
Nej tror inte alls det är så perfekt som dem ville få det att framstå, och absolut inte mellan Jennifer och Charlie, hon var ju sur när hon yttrade sig om dem i nästa avsnitt och man såg ju hur uttråkad han var av Jennifer sällskap på Malta. Ingen kärlek där inte. Tvekar på Per och Carola men hoppas för Pers skull. Tror det blev kärlek för dem övriga två paren och ett av dem lever ju ihop idag.