Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Sigrid verkade lite tveksam, kanske känner hon själv att Pål inte är rätt för henne. Hon har ju väldigt höga krav så det blir nog inte lätt för henne att träffa någon som både har rätt ingångsvärden och som har det yttre som är så viktigt för henne
Ska bli intressant att se hur Jennifer kommer reagera när hon inser att Charlie inte är den hon tror. Hon kanske borde fokusera mer på det inre istället för att bara välja den som är snyggast

Varningssignalerna när det gäller Pål och Sigrid har ju redan börjat

, Pål sa ju att han var väldigt kär i Sigrid och svarade att hon var förtjust i honom...en viss skillnad där...sen säger hon till Linda att hon är "lite förtjust" när det gäller Pål. Är ju en fin omskrivning av, "känner inte alls lika mycket som Pål, men vill inte heller att han ska få kalla fötter och dra". Nej hennes krav är inte rimliga och hon lär få leta länge efter att Pål blivit avpolletterad
Ja hon skulle tagit David, kanske inte lika mycket vackert att titta på men någon som hade äkta avsikter med henne och som hade stannat på gården. Tror hon kommer med någon besviken utläggning med inslag av lite snyftningar, "jag trodde ju verkligen...snyft...men jag dras ju till fel män....hade hoppats...snyft"....

, när /om det sker så tycker jag inte synd om henne alls