2016-12-14, 18:17
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Svenskarna gör en rolig liten bild och får sig ett gott skratt för en stund. De islamistiska extremisterna kommer i framtiden att svara med att ta oskyldiga människors liv. Låter som en bra deal. Visst, utvecklingen är oundviklig, men detta spär bara på deras ilska mot det västerländska samhället. Det är våra vidriga politiker som bär skulden till allt och som bör vara det primära målet.

Cucken har talat.

"gör inget som kan reta dem, för då kanske de blir ännu elakare".

Om muslimer vill mörda vita på grund av denna bild eller någon annan orsak, så är problemet muslimerna, inte de som "provocerade". Därför är det kränkta muslimer som ska utrotas, inga andra.

Men det tycker inte stjärtgosse-cucken Observerad. "Snälla reta de inte, lyd dem, då kanske de blir snällare mot oss", vädjar bög-äckligt om och i tråden, och illustrerar precis den fega svennen som fått blattar att begå allt fler övergrepp och ställa allt större krav.

Ärligt talat Obsererad, kan inte du ta livet av dig?
Citera
2016-12-14, 18:24
Medlem
Varulvs avatar
Precis som UngsvenskAnna och SD:are blir kränkta av att deras helgon är svart så kommer islamister bli extremt kränkta av det här.

Lika töntiga båda två.

Provokation är hälsosamt i ett samhälle.
Citera
2016-12-14, 18:25
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Det är svintöntigt att folk blir upprörda när någon avbildar profeten, men det är lika töntigt att Ungsvenskarna gör det enbart i provokativt syfte. Nu blir det väl twitterstorm, bajsnödiga krönikor och debattprogram som följd. Igen..

Varför tror du PK bedriver sin HBTQ-propaganda och pådyvlar oss denna på allt fler kulturella företeelser som vi anser/ansett som mer eller mindre "heliga"?
Citera
2016-12-14, 18:26
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Är jag blind eller gör svenskar detta själva till en stor grej? Flera skriver om att muslimer hotar och känner sig kränkta men Såg inte ett enda inlägg.....?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205966958453497&set=pcb.102059669 59693528&type=3&theater
Citera
2016-12-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Precis som UngsvenskAnna och SD:are blir kränkta av att deras helgon är svart så kommer islamister bli extremt kränkta av det här.

Lika töntiga båda två.

Provokation är hälsosamt i ett samhälle.

Det är väl snarare särbehandlingen av muslimer som äcklar folk. Alla kan vara lucia, fine! Men en teckning? Då jävlar ska huvudena rulla. Och inte ett ord i media.
Citera
2016-12-14, 18:35
Medlem
Vadslagning....
Vad tror ni händer nu om detta kommer ut på reddit.
Blir det fatva
Kravaller
Förföljelse
Eller "ehrm" fredlig demonstration

Sånt här brukar ju få följder....
Citera
2016-12-14, 18:47
Bannlyst
Många här verkar sova. Hånar ungsvenskarna för att de är sååå behind..

Well samma sak har fått folk dödade så uppenbarligen är det inte så oedgy som ni vill pådyvla.

Nalle hos ungsvenskarna!!
Citera
2016-12-14, 18:50
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Åtminstone Nyheterna i P3 har tagit upp tilltaget... Men du kanske inte lyssnar på den kanalen då det är mainstream media och vänster propaganda.
Jag har P3 på i bakgrunden när jag lagade mat, lyssnar på musikhjälpen. Men nästan hela P3-Nyheter handlade om den här Muhammed-grejen...
Citera
2016-12-14, 18:57
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Jag har P3 på i bakgrunden när jag lagade mat, lyssnar på musikhjälpen. Men nästan hela P3-Nyheter handlade om den här Muhammed-grejen...

Vad sade de då?
Citera
2016-12-14, 18:57
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Det är svintöntigt att folk blir upprörda när någon avbildar profeten, men det är lika töntigt att Ungsvenskarna gör det enbart i provokativt syfte. Nu blir det väl twitterstorm, bajsnödiga krönikor och debattprogram som följd. Igen..

Och det är lika svintöntigt att bli upprörd över att de blir kallade rasister och fascister när de är det.
"Ni tar inte debatten....."

Lika töntigt är det att marknadsföra sig med lucia och muhammed-teckningar efter som många muslimer jag känner köper hur djävla mycket julklappar och har gran och firar julen de också... åk ut till Rosengård så ser du för fan julstjärnor och julgransbelysningar hur mycket som helst.

Det lustiga är att ni KRÄVER att de ska anpassa sig.
När de väl gör det så är det också fel.
Citera
2016-12-14, 19:04
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Nidbild, skämt, jämförelser med Förintelsen, påpekande om våg av hat - vid tidigare lucior, där färgade barn har använts i det politiska syftet att provocera svenskar. Rashid Musa, representant för muslimska brödraskapet i Sverige, varnar för avhumanisering av en hel folkgrupp.

Fan, jag tycks aldrig upphöra att förvåna mig över medias partiskhet. Och att de så ofta är så korkade.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=6588442
Senast redigerad av Vågskålen 2016-12-14 kl. 19:06.
Citera
2016-12-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Och det är lika svintöntigt att bli upprörd över att de blir kallade rasister och fascister när de är det.
"Ni tar inte debatten....."

Lika töntigt är det att marknadsföra sig med lucia och muhammed-teckningar efter som många muslimer jag känner köper hur djävla mycket julklappar och har gran och firar julen de också... åk ut till Rosengård så ser du för fan julstjärnor och julgransbelysningar hur mycket som helst.

Det lustiga är att ni KRÄVER att de ska anpassa sig.
När de väl gör det så är det också fel.

Oj lögnaren har äntligen hittat hit, rymdkramisar. Men gullet, du har inte lust att ta ett par på julbelysningen i Rosengård?

Aktuellt och Rapport lär inte vara så sugna på att ta upp frågan då risksen finns att ett par muslimer utklädda till stjärngossar kommer förbi och kör en Charlie Hebdo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in