2016-12-14, 15:57
Medlem
PK-befriads avatar
Rolig bild och det är ju bra att den ger en pik åt de hycklande PK-människorna men det här med att provocera muslimer bara för att provocera, är inte det lite 2014? (Det är 2016 nu ) Jag menar visst, muslimer/araber är efterblivna jämfört med oss men de kan inte direkt hjälpa det. Det är bara den typen av (människo)apor de är så det är lite taskigt att hacka på dem för det. Lite som att hacka på utvecklingsstörda. Jag provocerar hellre globalisterna som med berått mod förråder oss.
Citera
2016-12-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jadå, bla har TA dokumenterat alla kommentarer och samtliga hot kommer att polisanmälas.

Hoppas det publiceras i tråden, hade varit kul läsning. Bilden i sig var inte rolig, enda roliga var väl julskinkan som stod framme. Att folk tar så illa vid sig, my god. Helt sjukt vilket känsligt ämne detta ändå är.
Citera
2016-12-14, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Rolig bild och det är ju bra att den ger en pik åt de hycklande PK-människorna men det här med att provocera muslimer bara för att provocera, är inte det lite 2014? (Det är 2016 nu ) Jag menar visst, muslimer/araber är efterblivna jämfört med oss men de kan inte direkt hjälpa det. Det är bara den typen av (människo)apor de är så det är lite taskigt att hacka på dem för det. Jag provocerar hellre globalisterna som med berått mod förråder oss.

Ja muslimerna förstår inte konceptet med satir. Det existerar inte i deras dualistiska kultur. Dock kan man ju inte sluta med satir för deras skull. Satir fungerar alltid som bäst där den möter som mest motstånd.

Jag tror vi behöver en hovnarr i riksdagen för våra komiker gör inte sitt jobb.
https://youtu.be/mC9pixtehj4
Citera
2016-12-14, 16:07
Medlem
Dem pratade precis om det på radion. Ungsvenskarna intervjuades liksom killen från unga muslimer. Om det uppmärksammas av muslimer har vi nog tyvärr en ny Lars Vilks med dödshot mot ungsvenskarnas talesman
Citera
2016-12-14, 16:07
Medlem
Pinkamenas avatar
Jag tolkar det här som att de enbart vill provocera alla rabiata mångkulturkramare och normbrytare eller har jag missförstått det?
Citera
2016-12-14, 16:18
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Rolig bild och det är ju bra att den ger en pik åt de hycklande PK-människorna men det här med att provocera muslimer bara för att provocera, är inte det lite 2014? (Det är 2016 nu ) Jag menar visst, muslimer/araber är efterblivna jämfört med oss men de kan inte direkt hjälpa det. Det är bara den typen av (människo)apor de är så det är lite taskigt att hacka på dem för det. Lite som att hacka på utvecklingsstörda. Jag provocerar hellre globalisterna som med berått mod förråder oss.

Naturligtvis ska dessa äckliga globalister provoceras men det blir ju lite lättare att göra det om deras loppiga husdjur kravallar så jävligt att media är tvungna att rapportera om det och det på bästa sändningstid.
Citera
2016-12-14, 16:18
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkamena
Jag tolkar det här som att de enbart vill provocera alla rabiata mångkulturkramare och normbrytare eller har jag missförstått det?

I förlängningen kan man säga att det är Etablissemanget som har provocerat muslimerna indirekt via sitt galna syntax error att omhulda denna grupp som vore dom fridlysta!

Sedan är ju allt som har med HBTQ och normer att göra helt åt helvete! Att den frågan har fått ta upp mer tid och fokus än alla andra frågor tillsammans som rör stora grupper i samhället är galenskap och inget annat.

Som dessutom verkligen är en kamp på liv många gånger, tänker på pensionärer, sjukvård, skola etc! FÖR. JÄVLA. ILLA.
Senast redigerad av Belavia 2016-12-14 kl. 16:22.
Citera
2016-12-14, 16:20
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jadå, bla har TA dokumenterat alla kommentarer och samtliga hot kommer att polisanmälas.
Vad har det varit för hot? Jag har inte sett några, har dom raderats av ägaren till sidan?
Citera
2016-12-14, 16:21
Medlem
svallerbyttans avatar
Hittar en hel del dödshot bland kommentarerna. Har Ungsvenskarna vidtagit säkerhetsåtgärder efter detta? Är trots allt en hel del som blivit mördade efter att de gjort satir av Muhammed.
Citera
2016-12-14, 16:22
Medlem
Mextremes avatar
Citat:

Jag skulle gärna se en Jackie Arklöv som Lucia.
De ville ju ha en svart pojke som Lucia.

Dan Park gjorde annars "Normlös Lucia" som tydligen också provocerade friskt:
http://bloggis.se/danpark/bilder/norm1.jpg
Citera
2016-12-14, 16:25
Medlem
SituationReports avatar
Världen skrattar åt Islam just nu. Ingenting har hänt som hämnd från Allah!

Det är förmodligen ingen som tar Islam på allvar nu efter detta.

Eller också så är det precis det som folk gör, börjar ta dem på allvar. De får upp ögonen för att Islam faktiskt kan vara en passiv och lugn religion som sköter sig och inte känner behov av att känna sig kränkt inför karikatyrer av Profeten Muhammed.

Så de ansvariga för denna karikatyr har misslyckats att locka fram Islams ondska.
Citera
2016-12-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Jag skulle gärna se en Jackie Arklöv som Lucia.
De ville ju ha en svart pojke som Lucia.

Dan Park gjorde annars "Normlös Lucia" som tydligen också provocerade friskt:
http://bloggis.se/danpark/bilder/norm1.jpg

Det mest provocerande för kultureliten är nog en blond tjej som lucia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in