2016-12-13, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokensot
Sverigedemokraternas ungdomsförbund Ungsvenskarna har under förmiddagen lagt ut en teckning som avbildar profeten Muhammed som Lucia. Reaktionerna låter inte vänta på sig. Förmodligen kommer inlägget att spammas sönder av lite Jagärhär# -zombies om någon stund.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1766072623717558&substory_ind ex=0&id=1491422081182615

Vad är era åsikter om Ungsvenskarnas tilltag? Bra? Dåligt?

Hysteriskt kul. Och jag är vad en del här definitivt skulle kalla PK. Alla religioner förtjänar att häcklas med.
Citera
2016-12-13, 18:19
Medlem
Rickuzs avatar
Är inte ett dugg förvånad över dödshoten från muslimerna.

Är däremot förfärad över alla kissnödiga helsvenskar som kommenterar ilsket och tar profeten i försvar.

Det är nästan så att jag vill se det här landet brinna på allvar.
Citera
2016-12-13, 18:28
Medlem
Frihetskrigets avatar
Det här är positivt i den mån att det kanske får någon hjärntvättad idiot att inse det totala hyckleriet. Däremot är det negativt, då det inte är muslimerna som är själva fienden här. Dom behöver vi bara skicka hem igen. Förrädarna som tagit hit muslimerna är fienden. Det vi ser nu är klassisk "divide & conquer"-strategi som tydligen fungerar väldigt bra. Tyvärr.
Citera
2016-12-13, 18:51
Medlem
Ja fyfan så roande kommentarsfältet är. Tyvärr så kommer den antagligen inte få någon vidare spridning just för hyckleriet som nämns ovan.
Citera
2016-12-13, 18:51
Medlem
Tycker det är ett extremt fånigt tilltag. Sen är det naturligtvis strategiskt, man vill få uppmärksamhet och muslimerna som kommenterar går rakt i fällan och blir provocerade.

Och det är klart, uppmärksamhet är såklart bra. Sorgligt att opinionsbildningen ska ligga på denna patetiska nivå dock.
Citera
2016-12-13, 19:05
Medlem
negrofobens avatar
Då man läser kommentarerna förstår man varför det ser ut som det gör i mellanöstern!
Kaozmänniskor som inte hör hemma i civilicerade samhällen kan vi vara utan...
Citera
2016-12-13, 19:34
Medlem
Mia-Rovys avatar
Eftersom det är hånfullt mot en tanke och inte en person så tycker jag att detta är jättebra.

Det behövs betydligt mer kritik mot islam med tanke på hur destruktivt det är.

Att skämtsamt och fredligt håna sinnesrubbade idéer är tror jag i det stora hela är bra för borde yttrandefriheten och mänsklighetens bästa.

Det är liberalt, rationellt, fredligt och roligt.

Jag minns att det var väldigt många ur sjuklövern som starkt stöd upp för Lars Vilks, och jag gör detsamma här. Jag tror att stödet för yttrandefrihet är fortsatt stort
Senast redigerad av Mia-Rovy 2016-12-13 kl. 19:39.
Citera
2016-12-13, 19:35
Medlem
Anarkhoss avatar
Bra initiativ!

Kul att muslimerna så lätt blir upprörda när någon nämnt deras pedofilprofet. En sådan hemsk handling måste man så klart mördas för! Nej, snacka om grottmänniskor...

Bra av Ungsvenskarna att ännu en gång lyckas bevisa vilka sjuka typer som invaderat Sverige, samtidigt som man med bilden belyser det IQ-befriade PK-hyckleriet.
Citera
2016-12-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Då man läser kommentarerna förstår man varför det ser ut som det gör i mellanöstern!
Kaozmänniskor som inte hör hemma i civilicerade samhällen kan vi vara utan...

Det är just därför som teckningen är så bra.
En muslim som vill visa sin tolerans (som de påstår islam är) säger God Jul på Indiska för att få rabatt.
En muslim som vill visa sin toleranta sida bryr sig inte att skolavslutningen är i en kyrka eller en idrottshall. Listan kan göras lång.

Men icke. Realtionerna på teckningen visar tydligt att muslimer inte ska tillåtas breda ut sig i västerländska kristna och sekulära samhällen.
Citera
2016-12-13, 19:45
Medlem
Stantormans avatar
Oj, vad musslorna går bananas av nidbilden på profeten som Lucia. Kommentarerna avslöjar vilka ociviliserade barbarer muslimerna är. Dessa har bjudits in till Sverige av den svenska eliten - på grund av att de hatar sitt eget land och sitt eget folk. Glöm aldrig det - hämndens timme kommer!
Citera
2016-12-13, 19:55
Medlem
Vilket idiotiskt påhitt! Vad finns det att vinna på att förnedra en trosuppfattning?

Helt onödigt. Inte nog med det, det kan få allvarliga konsekvenser.
Citera
2016-12-13, 20:06
Bannlyst
Kul att provocera. Dags att utmana Mohammednormen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in