Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Studien tar upp "gender balance" vilket du genast tolkar som om just kvinnors närvaro inte betyder något. Att obalans mellan kön också kan innebära dominans av kvinnor och att det studien säger även gäller då, verkar du helt ha missat.
.
Citat:
Studien tar upp "gender balance" vilket du genast tolkar som om just kvinnors närvaro inte betyder något.
Kvinnors närvaro
i sig har ingen betydelse nej. Vad är det genusfeministerna nu brukar argumentera för? Vad heter tråden?
Citat:
Att du gravt föraktar kvinnor och verkar ha et kliande behov av att skita på kvinnor kan vi ju lätt konstatera efter att ha läst x antal trådstarter där hela poängen är att nedvärdera kvinnor på alla sätt du kan komma på, denna inte ett undantag.
Enklast är väl att titta på din tråd om könsskillnader och konstatera att det enda du tar upp är de könsskillnader du anser existerar som är till mäns fördel och kvinnors nackdel, inte en enda kring kvinnors styrkor (lika "väldokumenterade" de)
Att du gillar att slå små barn och har ett ständigt behov av att vanvårda djur kan vi ju lätt konstatera efter att ha läst din inlägg.
Prova att diskutera något felaktigt åt andra hållet så kommer jag ju rätta dig även där. Heter tråden "Alla väldokumenterade könsskillnader"? Nej, vill du ha med fler är det bara att göra en egen lista.
Varför citerar du mig inte när jag skriver saker som detta?
"Du har helt rätt, det finns otroligt många manliga idioter, de flesta kriminella är män, våldsbrott ink. våldtäkter görs primärt av män. Män gör otroligt mycket idiotiska saker, men de gör även otroligt mycket bra saker. Kvinnor presterar generellt bättre på olika tester av verbala förmågor, de är mer fingerfärdiga, smidiga, omvårdande. De begår generellt mindre brott. Det finns många kvinnor som är fantastiska och många kvinnor som är idioter. Kvinnor kan vara fantastiska företagsledare, politiker, forskare etc. och de skall självklart ha samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter som män. Den dagen vi pratar om varför det finns fler män på kåken eller på särskolan så kommer jag länka till sådant."
Undra varför...