2016-12-13, 15:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fotboja kan vara att han inte får gå längre än till sopnedkastet? Ingen aning men efter att sett hans bilder vidhåller jag att hans hem är värre än det värsta svenska fängelset. Likaså födan som jag inte ens skulle ge en gris. (om jag ägde någon)

Vad vet man om födan? 😮 Förutom McDonalds alltså...
Citera
2016-12-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalkommunist
Vad vet man om födan? 😮 Förutom McDonalds alltså...
Ne, nej! Jag har sett hans bilder på Facebook när han fotat dom vidriga portionerna med mat som han äter. Fettet dryper och man blev spyfärdig av att bara titta. McDonalds är något som borde varit lyx för trashanken men det hoppas man ska dröja?
Citera
2016-12-13, 17:23
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Citat:
Ne, nej! Jag har sett hans bilder på Facebook när han fotat dom vidriga portionerna med mat som han äter. Fettet dryper och man blev spyfärdig av att bara titta. McDonalds är något som borde varit lyx för trashanken men det hoppas man ska dröja?

Ja men vad är det han äter då? Jag själv har inte facebook och måste få veta
Citera
2016-12-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mejdejmejdej
Vita bönor i tomatsås direkt ur burken bl.a Snuskiga egenlagade halvätna tallrikar som såg ut som spyor. Fettet dröp ur och hela sörjan var blank. Nu vet du! (Har förträngt då jag bara vill glömma)
Citera
2016-12-13, 17:42
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mejdejmejdej

6 November
Ett paket grillkorv av märket "Extra" och Johnnys sötstarka senap En kaviartub märke "Eldorado". Låg på lakan med en sax han öppnat korvpaketet med och en kabel mitt i allt.

Hans text löd: Lite gott nu på eftermiddagen
Citera
2016-12-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
6 November
Ett paket grillkorv av märket "Extra" och Johnnys sötstarka senap En kaviartub märke "Eldorado". Låg på lakan med en sax han öppnat korvpaketet med och en kabel mitt i allt.

Ha ha, den minns jag nu. Det var flera liknande och just det där att han fotade när det var lite kvar på faten. Normala människor fotar väl innan dom börjar äta? Sen hunden som ser helt maläten ut mitt upp i alltihop. Tror den misstänkte skulle käka Eldorados hundmat också om det var extrapris på Lidl.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-13 kl. 18:13.
Citera
2016-12-13, 21:30
Medlem
PrincessDaisys avatar
Citat:
Ha ha, den minns jag nu. Det var flera liknande och just det där att han fotade när det var lite kvar på faten. Normala människor fotar väl innan dom börjar äta? Sen hunden som ser helt maläten ut mitt upp i alltihop. Tror den misstänkte skulle käka Eldorados hundmat också om det var extrapris på Lidl.

Hittar inte så frågar vad är det han kallar sig på fejjan nu?
Citera
2016-12-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessDaisy
Jag läste här att han bytt namn och har ingen aning vad han skallar sig för nu. Prova med "Borlänges skitgris" först! Tror säkert någon vet men det har ju tunnats ut i tråden. Eller gå lite bakåt och se om det står?
Citera
2016-12-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessDaisy

Tanis Jo Precis
Citera
2016-12-14, 09:21
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Citat:
Vita bönor i tomatsås direkt ur burken bl.a Snuskiga egenlagade halvätna tallrikar som såg ut som spyor. Fettet dröp ur och hela sörjan var blank. Nu vet du! (Har förträngt då jag bara vill glömma)
usch, och fy fan. (och för vetgirigheten).

Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
6 November

Hahaha!!!
Citera
2016-12-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Tanis Jo Precis
Det stämmer. Han skriver och verkar inte ha mycket bekymmer om att han sålde sig billigt för 5000 kronor. Han borde fan slå rekord som inte stoppade mordet på sin bästa vän istället. Ett riktigt psykfall som förmodas kunna kliva över lik.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-14 kl. 13:54.
Citera
2016-12-14, 14:05
Medlem
kitschis avatar
Citat:
Det stämmer. Han skriver och verkar inte ha mycket bekymmer om att han sålde sig billigt för 5000 kronor. Han borde fan slå rekord som inte stoppade mordet på sin bästa vän istället. Ett riktigt psykfall som förmodas kunna kliva över lik.

Kanske inte psykfall men i Fup framgår att han gått i särskola, dvs har en intellektuell funktionsnedsättning. Detta ihop med umgänge av samma skrot o korn samt enorma mängder alkohol med åtföljande (konstruerade?) minnesluckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in