Citat:
Ursprungligen postat av
Mrwomanizer
Mjo, lewa kan jag tänka mig är ganska skön, har du spelat med honom själv? Han e juh lite i det dyraste laget imo, känner lite likadant kring vidal också, sen har jag svårt med för korta spelare på innermittfältet.
Yes, hade honom för ett tag sen. Funkade bra ensam i 4-3-2-1 och tillsammans med Auba i 4-1-2-1-2. Han är väl inte den bästa spelaren att ha utanför straffområdet eller den snabbaste spelaren i djupled men han är sjukt bra inne i straffområdet och precis intill. Sen är han inte så seg och klumpig så att det går att springa med honom ändå. Beror väl på lite hur man spelar, jag upplevde att jag fick mycket mer ut ur honom när jag kombinerade honom med Aubameyang som kompletterar honom med snabbhet och djupledslöpningar.
Vad gäller Vidal så skulle jag kunna rekommendera honom över Sanches. Trots att Sanches är OP så kan han inte riktigt mäta sig med Vidal som är lite bättre försvarsmässigt + att han har mycket bättre long shots vilket är ett stort plus då han med sina H/H i workrate hänger med upp i anfallet.
Vidal från start med Sanches som sub är väldigt bra.
Finns även Reus, Robben och Alaba men skulle säga att Lewa blir den största uppgraderingen du kan göra.