2016-12-12, 18:53
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
Det här händer alltså hela tiden på fut Champions och aldrigannars så har svårt att problemet ligger på mitt wifi

Alltid värt att försöka om du inte gjort de
Citera
2016-12-12, 19:03
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Mjo, lewa kan jag tänka mig är ganska skön, har du spelat med honom själv? Han e juh lite i det dyraste laget imo, känner lite likadant kring vidal också, sen har jag svårt med för korta spelare på innermittfältet.

Yes, hade honom för ett tag sen. Funkade bra ensam i 4-3-2-1 och tillsammans med Auba i 4-1-2-1-2. Han är väl inte den bästa spelaren att ha utanför straffområdet eller den snabbaste spelaren i djupled men han är sjukt bra inne i straffområdet och precis intill. Sen är han inte så seg och klumpig så att det går att springa med honom ändå. Beror väl på lite hur man spelar, jag upplevde att jag fick mycket mer ut ur honom när jag kombinerade honom med Aubameyang som kompletterar honom med snabbhet och djupledslöpningar.

Vad gäller Vidal så skulle jag kunna rekommendera honom över Sanches. Trots att Sanches är OP så kan han inte riktigt mäta sig med Vidal som är lite bättre försvarsmässigt + att han har mycket bättre long shots vilket är ett stort plus då han med sina H/H i workrate hänger med upp i anfallet.
Vidal från start med Sanches som sub är väldigt bra.

Finns även Reus, Robben och Alaba men skulle säga att Lewa blir den största uppgraderingen du kan göra.
Citera
2016-12-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Alltid värt att försöka om du inte gjort de
Sant
Trist bara att jag är fattig student och inte har sladd här nere
Citera
2016-12-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
19-6 på PC, spelade mot två fuskare med alla spelare som har 99 i ovr stats, men lyckades vinna mot äcklena.

Vadå finns de fusk på PC? Så jävla illa
Citera
2016-12-12, 19:26
Medlem
Spelade weekendligan första gången i helgen och fick guld 3. Men nu när jag loggar in finns inga paket och det stod något om att det var fördröjning pga att vissa fuskat och dom ville gå igenom. Står det samma för er? Inget fusk här iaf men betyder guld även att man slipper kvala? Sitter nu och kvalar men det kanske är overkill då, haha
Citera
2016-12-12, 19:31
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattenzriddare
Spelade weekendligan första gången i helgen och fick guld 3. Men nu när jag loggar in finns inga paket och det stod något om att det var fördröjning pga att vissa fuskat och dom ville gå igenom. Står det samma för er? Inget fusk här iaf men betyder guld även att man slipper kvala? Sitter nu och kvalar men det kanske är overkill då, haha

Aa du slipper kvala och rewardsen kommer på natten till torsdag, härligt med guld 3 gick totalt skit för en annan så fick silver 2 tror jag avsluta med 5 raka förluster va bra trött på spelet men körde endå så det gick ju som det gick xd
Citera
2016-12-12, 19:32
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattenzriddare

Priserna från WL får man natten mot torsdag. Guld 3 innebär att man inte behöver kvala, ja. Du får automatisk kvalificering när du plockar ut priserna.
Citera
2016-12-12, 19:38
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
36-4 så kom precis med på topp 100. En fin 96e plats, Skönt o få 11 informs

Imponerade! Fick 14 vinster med 20 matcher kvar... Vill du dela med dig vilket lag och formation du leker med?
Citera
2016-12-12, 19:49
Medlem
Tack för svaren! Jag som längtat hela dagen efter att få öppna paket! 😄
Citera
2016-12-12, 19:50
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Imponerade! Fick 14 vinster med 20 matcher kvar... Vill du dela med dig vilket lag och formation du leker med?
http://www.futhead.com/17/squads/2947504/
Citera
2016-12-12, 22:05
Medlem
ni som inte klarar kvalet... spela med max 81 rated så går det hem
Citera
2016-12-12, 22:11
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
ni som inte klarar kvalet... spela med max 81 rated så går det hem

Har 81 men jag vinner knappt första matchen så sjukt hur trasigt det är känns som att motståndarn är den enda som får momentum alltid ett skit mål i slutet :/

Kan ha 30 skott på mål men dom går inte in doms målvakter räddar dom sjukaste skotten och så gått som varje friläge tar dom eller så flippar mina gubbar och bränner över eller utanför fast man knappt tar i nått medans min målvakt släpper in dom lättaste bollarna har provat 5 olika målvakter men det är samma skit.

Torska kvalet idag när han skjuter ett slött skott på min målvakt som boxar ut den fast han får bollen i famnen min spelare hinner först på den men aset glidtacklar in bollen av sig självt jag tryckte inte på en knapp jävel bevisar ju bara hur sjukt äckligt kvalet är stog 2-2 med 2 min kvar på tilläggs minuterna...
Senast redigerad av KorvkastarN 2016-12-12 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in