Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Okej. Kom på en fördel med, då kan man ju ha ett gött gäng på bänken och byta in med, lite supersubs. I nuläget har jag ju mitt lag som vilar på bänken och vill således inte använda dem för att dem skall få tillbaka sin fitness. Funderar på att testa så som du gör ett tag. Sedan spelar jag inte så överdrivet mycket pga tidsbrist med barn o så. Kör kanske 1 säsong i veckan online. Jag skulle nog dessutom köra två matcher innan jag tar fitnesskort. Så jag skulle inte avverka så jävla stora mängdes consumables. Köper du på bud eller har du nåt bra sätt att köpa dem för lågt BIN? Svårt söka fitnesssquad då man inte enbart kan söka på dem, om man inte tar "compare price" men då får man klicka i en evighet till att komma närmare 59:e minuten.
Lite sugen på att sälja av mina lag för att kunna köpa ett bättre vid nästa crash. Nu skulle jag ju kunna sälja av ett lag iaf och använda ett.
Ja precis, supersubs glömde jag. Just nu har jag bara Musa och Renato Sanchez (Svettigt, jag vet) på bänken. Ligger jag under i 65 minuten så åker dom in. Fixat många poäng till klubben på det sättet. Alternativt inför en förlängning, in med dom två så blir det fart på laget på nytt. Mycket bra. Mitt tredje supersub nu blir SBC Kurzawa, inte testat honom ännu men kan nog bli bra.
När jag köper squadfitness så börjar jag med att söka på alla konditionskort som är brons, letar upp ett squadfitness där någon har lagt ett bud. Säg att någon lagt bud på 900. Då går jag tillbaka och söker bara på kort med lägsta buy now 850 och högsta 900. Då är det bara kanske 5 sidor man behöver gå fram innan man är på 59

nde minuten. Finns det inga där så höjer jag till 950/1000 på buy now. Då är det 5 sidor på nytt tills man är längst bak och där låg det den här gången ungefär 15 st nyligen upplagda så då köpte jag alla.