2016-12-22, 15:38
Medlem
Ingen som vet svaret?

Om man går upp i div1 blir man kvalificerad till weekend league.
Är det bara om man går upp från div2 eller räcker det med att ligga kvar i div1 nån viss dag.

Någon som vet?
Citera
2016-12-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej. Kom på en fördel med, då kan man ju ha ett gött gäng på bänken och byta in med, lite supersubs. I nuläget har jag ju mitt lag som vilar på bänken och vill således inte använda dem för att dem skall få tillbaka sin fitness. Funderar på att testa så som du gör ett tag. Sedan spelar jag inte så överdrivet mycket pga tidsbrist med barn o så. Kör kanske 1 säsong i veckan online. Jag skulle nog dessutom köra två matcher innan jag tar fitnesskort. Så jag skulle inte avverka så jävla stora mängdes consumables. Köper du på bud eller har du nåt bra sätt att köpa dem för lågt BIN? Svårt söka fitnesssquad då man inte enbart kan söka på dem, om man inte tar "compare price" men då får man klicka i en evighet till att komma närmare 59:e minuten.

Lite sugen på att sälja av mina lag för att kunna köpa ett bättre vid nästa crash. Nu skulle jag ju kunna sälja av ett lag iaf och använda ett.
Ja precis, supersubs glömde jag. Just nu har jag bara Musa och Renato Sanchez (Svettigt, jag vet) på bänken. Ligger jag under i 65 minuten så åker dom in. Fixat många poäng till klubben på det sättet. Alternativt inför en förlängning, in med dom två så blir det fart på laget på nytt. Mycket bra. Mitt tredje supersub nu blir SBC Kurzawa, inte testat honom ännu men kan nog bli bra.

När jag köper squadfitness så börjar jag med att söka på alla konditionskort som är brons, letar upp ett squadfitness där någon har lagt ett bud. Säg att någon lagt bud på 900. Då går jag tillbaka och söker bara på kort med lägsta buy now 850 och högsta 900. Då är det bara kanske 5 sidor man behöver gå fram innan man är på 59nde minuten. Finns det inga där så höjer jag till 950/1000 på buy now. Då är det 5 sidor på nytt tills man är längst bak och där låg det den här gången ungefär 15 st nyligen upplagda så då köpte jag alla.
Citera
2016-12-22, 15:40
Medlem
En tradingmetod när den SBC perioden har lagt sig lite och högratade spelare sjunker som det var tidigare, Banega, Xhaka för drygt discard etc. kan det vara läge att köpa på sig ett stort gäng spelare och sitta på dessa tills det blir en liknande period igen. Kommer garanterat att hända och för den som inte pallar sitta och vara aktiv på marknaden men har coins över så kan det vara värt att investera och vänta. Prisökningen på Banega var t.ex. 850% när han sålde som högst när Buffons SBC fanns.
Citera
2016-12-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Ingen som vet svaret?

Är det bara om man går upp från div2 eller räcker det med att ligga kvar i div1 nån viss dag.

Någon som vet?
Spela en säsong i div1 utan att åka ur och du får en plats i WL kommande helg.
Citera
2016-12-22, 16:01
Medlem
Qirrens avatar
Okej tack för svar angående Mascherano. Kanske var dumt av mig att sälja kortet? Det såldes nämligen på sekunden att jag la ut det för maxpris (10k).
Citera
2016-12-22, 16:22
Medlem
Nån som brukar betta coins när man spelar mot vänskapssäsonger?

Kul grej att betta 10k per match. Vinnaren lägger ut ett bronskort och förloraren betalar hehe
Citera
2016-12-22, 16:22
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vid basic får alla stats en upp...dvs alla stats påverkas..kör du hunter så påverkas bara snabbhet och skott...
Men det syns ju inte på futbin. Isf. borde det ju vara så att om du kör Hunter så får du sämre på allt (från basic) utom snabbhet och skott. Undrar över hur mycket isf.
Citera
2016-12-22, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Men det syns ju inte på futbin. Isf. borde det ju vara så att om du kör Hunter så får du sämre på allt (från basic) utom snabbhet och skott. Undrar över hur mycket isf.

tryck på basic en gng till så ser du att kortet får +5 på flera olika attribut..
Citera
2016-12-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Hej! Gör som jag säger nu. Gå in på futhead och sök på valfri spelare. Tryck Hunter, checka stats, och sedan väljer du basic. Då kommer du se att det står +5 lite här och var. De visar korten utan kemi.
Citera
2016-12-22, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Ingen som vet svaret?

Någon som vet?

För att kvalificera sig:

Antingen gå upp från 2an till 1an.

Eller

Spela en säsong och klara dig kvar i 1an.
Citera
2016-12-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Okej tack för svar angående Mascherano. Kanske var dumt av mig att sälja kortet? Det såldes nämligen på sekunden att jag la ut det för maxpris (10k).

Är inte maxpris 16k?

Har mitt ute för max, då när jag kollade futbin så låg alla senaste sålda på 16k.
Citera
2016-12-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Är inte maxpris 16k?

Har mitt ute för max, då när jag kollade futbin så låg alla senaste sålda på 16k.

Gissar att det är skillnad på xbox och ps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in