Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Din analysförmåga är verkligen något att hänga i en gran dock (men ska man förstå det som ett erkännande om att mer vettigt är vad som helst annat än öda tid på dina inlägg?) Ett simpelt ifrågasättande beträffande logiken i ditt argument besvaras med förolämpningar och personliga påhopp. Där är bristen i logik. Sedan drar du upp billiga intetsägande etiska argument av mycket låg valör. "Vi vill väl alla hitta sanningen" ungefär som att de som ifrågasätter ett argument eller vinklingen på detta är ute efter att ljuga men alla andra som inte ifrågasätter är moraliskt goda människor av egenskapen sanningssökare.
Och gissa tre gånger vad som bäst gagnar det du säger dig sträva efter...
(Du borde be att få tillbaka pengarna från din retorikkurs om du gått någon.).
Alla fel igen, du som inte ens har med det här att göra har som vanligt lyckats vända på allt. Ditt resonemang är spegelvänt, det var faktiskt 'habet' som var den som inte tålde att jag spekulerade kring P's psykiska status vilket ledde till både förolämpningar och personliga påhopp från hans sida. Väldigt onödigt om du frågar mig, varför ska jag bara vara tyst och "finna mig i" att 'habet's' åsikt är den korrekta? sen när har han patent i tråden på P's psykiska hälsotillstånd?
Här har du 'habet's' logik i denna fråga: Om det finns en risk att mördaren kan ha lidit av en psykisk störning vid tidpunkten för mordet på Eva så kan mördaren definitivt inte vara PAJ enligt 'habet'... är det en sund och normal argumentation enligt dig? Nej såklart inte, en åsikt måste givetvis tålas att diskuteras något som 'habet' dock inte accepterar då han är låst vid sin ståndpunkt att PAJ är "helt frisk".
Jag är varken en slasktratt eller soptunna som du och 'habet' kan använda er av bara för att vrida och vända på saker, vräka ur er lögner och lämpa av er egen skit det får ni göra hemma eller på någon annan. "habet' har förmodligen redan insett att han gick för långt, frågan är nu om du någonsin kommer göra det?
Vad har du med min och 'habet's' diskussion att göra förresten, är du hans pappa?
Nu tycker jag att du ska sluta svara i habet's ställe, i synnerhet när du inte är insatt, tack på förhand.