2016-12-10, 18:25
Medlem
kan vara lämpligt och investera i lite IF kort nu..otroligt låga priser för korten man får...tror flera av korten kan stiga 5-10k när de försvinner ur packs...
Citera
2016-12-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
kan vara lämpligt och investera i lite IF kort nu..otroligt låga priser för korten man får...tror flera av korten kan stiga 5-10k när de försvinner ur packs...

några särskilda du tänker på
Citera
2016-12-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
några särskilda du tänker på

William Carvalho..under 20k för ett 86 rated kort..
Manuel Fernandes..
Sen har fg veckas IF droppat pga detta..var klart högre i förrgår..
Tänker på Bernardo Silva, grymt kort ca 22k.
IF Sigurdson droppade 10k under gårdagen..bör gå upp igen..
Även Perotti och Pizzi har droppat..

EDIT: Sen kanske även POTGS Kongolo...12,5k för ett blått kort..tror det kan stiga en del faktiskt..unikt kort som typ alla har råd med..visst sketen liga men går att hybrida in utan problem
Senast redigerad av m4staSWE 2016-12-10 kl. 18:35.
Citera
2016-12-10, 18:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Kul att följa live-utvecklingen på OTW Stones. Låg på 32k för en halvtimme sen, nu 37k eftersom han startar mot Leicester i kvällsmatchen.

Efter 2-0 Leicester på 4 minuter kan jag anta att det blir en dålig affär för spekulanterna...
Citera
2016-12-10, 18:50
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kul att följa live-utvecklingen på OTW Stones. Låg på 32k för en halvtimme sen, nu 37k eftersom han startar mot Leicester i kvällsmatchen.

Efter 2-0 Leicester på 4 minuter kan jag anta att det blir en dålig affär för spekulanterna...

Den killen kommer nog inte göra mål eller assist så tror inte han får en inform på ett tag
Därför hans pris är så låg, och att hans vanliga kort är så dålig (om man kollar tex Baily)
Citera
2016-12-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Jag köpte honom för 30k inför förra veckans match fick sålt för 45k under matchens gång. Kom att tänka på det strax efter matchstart nyss och köpte ett med Shadow för 35k. Det var kanske en minut innan 1-0 till Leicester. Sedan efter 2-0 kunde man hitta kort för 30k... nu ligger dem runt 34-35, några få på 32. Bra investering ändå, kostar inte mycket. Brukar ligga runt 30k mellan omgångarna. Sällan gått ner så mycket under det. En hållen nolla och ett mål från honom och det kan bli en IF. Han spelar ändå regelbundet i ett av topplagen.

Skulle han få en IF så lär den väl bli 82-84 rated någonting. Trodde nån youtuber jag såg. Kan bli ett bra kort
Senast redigerad av grahnen 2016-12-10 kl. 18:57.
Citera
2016-12-10, 19:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag köpte honom för 30k inför förra veckans match fick sålt för 45k under matchens gång. Kom att tänka på det strax efter matchstart nyss och köpte ett med Shadow för 35k. Det var kanske en minut innan 1-0 till Leicester. Sedan efter 2-0 kunde man hitta kort för 30k... nu ligger dem runt 34-35, några få på 32. Bra investering ändå, kostar inte mycket. Brukar ligga runt 30k mellan omgångarna. Sällan gått ner så mycket under det. En hållen nolla och ett mål från honom och det kan bli en IF. Han spelar ändå regelbundet i ett av topplagen.

Skulle han få en IF så lär den väl bli 82-84 rated någonting. Trodde nån youtuber jag såg. Kan bli ett bra kort

Absolut! Jag sitter också och spanar på honom. Hade tänkt se matchen ändå, då är det ju alltid värt att vara med på vad som sker. När kortet väl får sin IF kommer det ju värdet dubblas, minst. Jag var lite sent på bollen så jag hann inte investera före kortet drog iväg till 37k, därav höll jag i slantarna.

Du kanske kan få tillbaka pengarna nu också?

Nu har ju Stones än så länge varit ett ganska stort fiasko i City, men det är ju bara en tidsfråga tills de håller nollan med honom på planen och han eventuellt knoppar in en boll på hörna. Då kommer IF-kortet och sen är det bara skörda pengar.
Citera
2016-12-10, 19:12
Medlem
Ska man sälja Morata OTW? Köpte honom för 66k för någon månad sedan och ligger på ca 90k nu verkar som han startar idag.
Citera
2016-12-10, 19:17
Medlem
Såg att Forsbergs IF/SIF fått ändrad pricerange. Nu ligger det määääängder av hans kort på marknaden. 10k under det jag köpte honom för. Hade hoppats tjäna lite på kortet när det höjdes, gick sådär kanske var lite sen på bollen, vet inte när det ändrades.
Citera
2016-12-10, 19:19
Medlem
Citat:
Såg att Forsbergs IF/SIF fått ändrad pricerange. Nu ligger det määääängder av hans kort på marknaden. 10k under det jag köpte honom för. Hade hoppats tjäna lite på kortet när det höjdes, gick sådär kanske var lite sen på bollen, vet inte när det ändrades.

han har väl samma? 10-55k? det har det varit ett bra tag.. håller på min..köpt för 22k
Citera
2016-12-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
han har väl samma? 10-55k? det har det varit ett bra tag.. håller på min..köpt för 22k

Nope. Ligger på 10.250-100.000. Kollade i webappen på transferlistan. Såg att det fortfarande stod 55k på futbin.

Måste ändrats igår? Låg igår på 55k enligt futbin, nere på 45k idag.
Citera
2016-12-10, 19:55
Medlem
Citat:
Nope. Ligger på 10.250-100.000. Kollade i webappen på transferlistan. Såg att det fortfarande stod 55k på futbin.

Måste ändrats igår? Låg igår på 55k enligt futbin, nere på 45k idag.

ah okej..skumt vfr i sjutton satt folk o höll på honom då om de tänkt lägga ut billigare? Håller på mitt kort ett tag till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in