Citat:
Ursprungligen postat av
Greeder
Jag skrev ju "de flesta".
Det är ju det här jag säger att det inte går att argumentera med någon här ;D Ni är allt för vana att lägga ord i munnen på folk eller förvränga det man skriver för att sedan lättare kunna argumentera emot själv
Vet inte ens vilken sida MSM är så det har jag uppenbarligen missat

Fast det du påstår är att "förvränga" är ju bara enkla ifrågasättande av vad du själv säger. Det är det som är
diskussion. Det är inte så att det finns konkreta definitioner på "allas lika värde", "sexism", "rasism" och det absurda värdegrund.
Du har fortfarande inte svarat på frågan om kriterierna för att få vara med i den där lekstugan. Påverkar de åsikter man har det värde man har, dvs har t ex en sverigedemokrat ett "lägre" värde på grund av dennes åsikter och är således inte välkomna inom gruppen? Om pratet om "allas lika värde" ska bli något annat än en odefinierad floskel så får man ju först bestämma sig för hur man förhåller sig till den.
Är det så svårt att se att det är en politisk aktionsgrupp som försöker bekämpa åsikter som inte är godkända av den totalitära ledningen? Hur kan annars näthatarna från vänster vara välkomna men icke näthatare som har fel politisk åsikt bli nobbade? Är Rebecca Weidmo Uvell en näthatare med fel värdegrund men Rashid Musa en god människa med rätt värdegrund?
Har dessa medlemmar korrekt värdegrund?
Citat:
-----
*Jenny Bengtsson, ledarskribent på ETC-tidningarna, fackligt engagerad och fan av aktivist Asplund.
Citat: "Skräcködlan Rebecca Uvell skriver debattartiklar eller vad det är om baddräkter som ska göra oss snyggare. Kallar sig feminist. Jag kräks."
*Henrik Schyffert, granne med Reinfeldt, twittrar helst om sig själv men lyckas få till en hel del annat också, exempelvis;
Citat: "Lägg ner nu... det smartaste som kommit ur din mun är min stenhårda kuk!"
*Nils Karlsson, citat: "Jag har en annan teori, #RebeccaWUvell. DU är en korkad sak."
*Loan Sundman citat: "Kan han bara stoppa kuken i sin mun och kvävas. Så trött på idioten."
-----
(Infocred: STORMTROOPER)