2016-12-09, 13:52
Medlem
Medakuten levererade inom 2 dagar!
2016-12-09, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Hej, jag är jätteseriös, du får halva kompispris!

Dags för Karamellkungen att skicka ut det dom är skyldiga
Ärligt talat så hade jag hellre fått en förklaring, att dom inte ens hade nåt meph och att dom scammade helt enkelt.

Det där med testbeställning var ju också klokt, fula fiskar scammar efter du gjort ditt test
Dom läser även här. Dom må vara scammare, men inte efterblivna.
Ska göra en liten testbeställning i helgen så får vi se om det kommer. Har aldrig handlat av karamellkungen som tur är men vet att många blev blåsta och det var inte okej.
Har bara handlat av snabbaskor och keminsenkla och fått levererat.
Brukar inte handla av nya shoppar som helt plötsligt dyker upp utan av dom som hållit på ett tag som snabbaskor som ett exempel.
Hoppas det inte är karamellkungen som ligger bakom diamantens. Via PM här så fick jag intrycket att dom inte är samma personer som drev karamellkungen.
2016-12-09, 18:39
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Ska göra en liten testbeställning i helgen så får vi se om det kommer. Har aldrig handlat av karamellkungen som tur är men vet att många blev blåsta och det var inte okej.
Har bara handlat av snabbaskor och keminsenkla och fått levererat.
Brukar inte handla av nya shoppar som helt plötsligt dyker upp utan av dom som hållit på ett tag som snabbaskor som ett exempel.
Hoppas det inte är karamellkungen som ligger bakom diamantens. Via PM här så fick jag intrycket att dom inte är samma personer som drev karamellkungen.

Hahaha, Varför är du så trög? Det är samma personer bakom shoppen. Och anledningen till att jag säger det så mycket är för att dom är äckliga scammers!
2016-12-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hahaha, Varför är du så trög? Det är samma personer bakom shoppen. Och anledningen till att jag säger det så mycket är för att dom är äckliga scammers!
Inte trög. Lägg ner detta. Du har säkert rätt och jag bryr mig inte det minsta. Slutskrivet från min sida.
Nån som vet en bra shop för vaket med bra kvalitet, gärna blomsterkvalité?
2016-12-09, 21:28
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Köpte https://Sugarman.biz kola till ett superpris och fick nyss hem det med posten. Kunde inte hålla mig från att testa och grymt bra valuta för pengarna mot vad jag hittat tidigare i min håla eller fått testa...

Håller med! Beställde där för ett tag sedan, bra kvalite och grym trevliga på mailen! Beställde även grön och brunt! Bra paketerat och grym kvalite!

Skönt med ännu en grön sida!
2016-12-10, 06:03
Medlem
mecca--villages avatar
Vilken shop har finaste mollyn just nu?
2016-12-10, 07:24
Avslutad
Citat:
Eller bara göra en liten testbeställning om man nu vill, men jag skulle vara försiktig, finns andra bra shoppar som levererar. Gillar själv kemistens vaket.

Håller mig till kemisten jag med, har inte råd att köra på osäkra kort.
2016-12-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Vilken shop har finaste mollyn just nu?
Narcos har ju slut så jag skulle rekomendera Apoteksgrossen eller Kebabrullen. Stor prisskillnad mellan shopparna, men dom har molly inne just nu.
2016-12-10, 11:52
Bannlyst
Citat:
Narcos har ju slut så jag skulle rekomendera Apoteksgrossen eller Kebabrullen. Stor prisskillnad mellan shopparna, men dom har molly inne just nu.

Köpte 2G MDMA ifrån narcos i min sista kolabeställning, de var faktiskt jävligt bra!
2016-12-10, 12:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Köpte 2G MDMA ifrån narcos i min sista kolabeställning, de var faktiskt jävligt bra!
Bara hört positivt om narcos men aldrig beställt MDMA från någon shop. Tyvärr hade dom slut nu, men kanske får in snart för er som vill ha. Annars hade dom andra två shopparna inne, dock vet jag inte om det är lika bra som narcos eller kanske till och med bättre.
2016-12-10, 12:25
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:

Tack min vän, uppskattar ditt svar! Ska kolla upp shopparna du nämnt, men fan vad man känner sig bull när man behöver vända sig till nätet för illegala substanser när det för inte så länge sedan fanns att hooka här nere på området
2016-12-11, 00:22
Medlem
Beställning lagd hos Diamantensdroger.tk. Vill kolla om dom levererar lika bra vaket som keminsenkla.tk. Kommer med ett utlåtande nästa helg. Sen får ni kalla mig trög, jag bryr mig noll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in