2016-12-08, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Är det någon som ser en likhet mellan diamantens och karamellkungen?
Ingen koll på någon av shopparna.
2016-12-08, 05:31
Medlem
Citat:
Är det någon som ser en likhet mellan diamantens och karamellkungen?

Ja KK körde ju också en hemsida med enbart en .jpg som framsida. Samma gäller det med Wickr och bitcoin via swish.
2016-12-08, 12:27
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Ja KK körde ju också en hemsida med enbart en .jpg som framsida. Samma gäller det med Wickr och bitcoin via swish.

Gjorde inte karamellkungen en exitscam eller är det bara skitsnack?
2016-12-08, 14:14
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Köpte https://Sugarman.biz kola till ett superpris och fick nyss hem det med posten. Kunde inte hålla mig från att testa och grymt bra valuta för pengarna mot vad jag hittat tidigare i min håla eller fått testa...
2016-12-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Köpte https://Sugarman.biz kola till ett superpris och fick nyss hem det med posten. Kunde inte hålla mig från att testa och grymt bra valuta för pengarna mot vad jag hittat tidigare i min håla eller fått testa...
Köpte du eller var det deras "sample" som dom annonserar om? Nyfiken bara.
2016-12-08, 15:24
Avslutad
Citat:

Stämmer bra att dem gjorde en exitscam!
2016-12-08, 15:51
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Då bör man akta sig för diamantens också!!!!
2016-12-08, 17:12
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Citat:
Då bör man akta sig för diamantens också!!!!
Eller bara göra en liten testbeställning om man nu vill, men jag skulle vara försiktig, finns andra bra shoppar som levererar. Gillar själv kemistens vaket.
2016-12-09, 07:27
Medlem
Varit i kontakt med diamantens nu, dock ej beställt något men diskuterat lite och dom verkar seriösa och har inget med karamellkungen att göra. Så nästa köp blir troligtvis därifrån. Jag kan tillägga att jag inte fått något för att skriva detta då jag hellre betalar än tar "mutor" eller gratis sample från shoppar mot att gröna.
2016-12-09, 08:11
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Varit i kontakt med diamantens nu, dock ej beställt något men diskuterat lite och dom verkar seriösa och har inget med karamellkungen att göra. Så nästa köp blir troligtvis därifrån. Jag kan tillägga att jag inte fått något för att skriva detta då jag hellre betalar än tar "mutor" eller gratis sample från shoppar mot att gröna.

Hur vet du att dom inte hade med karamellkungen att göra? Upp med dina bevis! Dom kontaktade mig via PM direkt att jag skrev mitt inlägg och hittade på massa lögner, så jag kommer kunna motbevisa dig om du inte har väldigt starka bevis.
Så min vän, HUR vet du? Efter den frågeställning diamantens och jag hade via PM så vet jag ATT det är karamellkungen.
Ser fram emot ditt svar
Senast redigerad av CB_smoker 2016-12-09 kl. 08:13.
2016-12-09, 08:41
Medlem
Citat:
Hur vet du att dom inte hade med karamellkungen att göra? Upp med dina bevis! Dom kontaktade mig via PM direkt att jag skrev mitt inlägg och hittade på massa lögner, så jag kommer kunna motbevisa dig om du inte har väldigt starka bevis.
Så min vän, HUR vet du? Efter den frågeställning diamantens och jag hade via PM så vet jag ATT det är karamellkungen.
Ser fram emot ditt svar
Vet inte till 100% om dom hade med dom att göra men tror på deras ord. Aldrig haft med karamellkungen att göra tidigare. Men jag fick intrycket när jag chattade att dom är seriösa. Diamanten får en chans av mig när jag gör nästa beställning av vaket. Svårt att lita på shoppar som säljer vaket nu. Men vet du att det är dom så är det kanske dom. Men motbevisa kan jag inte.
Mvh.
2016-12-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Vet inte till 100% om dom hade med dom att göra men tror på deras ord. Aldrig haft med karamellkungen att göra tidigare. Men jag fick intrycket när jag chattade att dom är seriösa. Diamanten får en chans av mig när jag gör nästa beställning av vaket. Svårt att lita på shoppar som säljer vaket nu. Men vet du att det är dom så är det kanske dom. Men motbevisa kan jag inte.
Mvh.
Hej, jag är jätteseriös, du får halva kompispris!

Dags för Karamellkungen att skicka ut det dom är skyldiga
Ärligt talat så hade jag hellre fått en förklaring, att dom inte ens hade nåt meph och att dom scammade helt enkelt.

Det där med testbeställning var ju också klokt, fula fiskar scammar efter du gjort ditt test
Dom läser även här. Dom må vara scammare, men inte efterblivna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in