Citat:
Ursprungligen postat av
fantasysun
Vet inte till 100% om dom hade med dom att göra men tror på deras ord. Aldrig haft med karamellkungen att göra tidigare. Men jag fick intrycket när jag chattade att dom är seriösa. Diamanten får en chans av mig när jag gör nästa beställning av vaket. Svårt att lita på shoppar som säljer vaket nu. Men vet du att det är dom så är det kanske dom. Men motbevisa kan jag inte.
Mvh.
Hej, jag är jätteseriös, du får halva kompispris!
Dags för Karamellkungen att skicka ut det dom är skyldiga

Ärligt talat så hade jag hellre fått en förklaring, att dom inte ens hade nåt meph och att dom scammade helt enkelt.
Det där med testbeställning var ju också klokt, fula fiskar scammar efter du gjort ditt test
Dom läser även här. Dom må vara scammare, men inte efterblivna.