2016-12-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Tråkigt att DUO appen slutade ge mig frågor, lyckades skrapa ihop 23 poäng innan frågan om Smala Sussie och Hjullastarna. Sen slutade det komma några frågor.
Den funkade inte för mig heller. I början gick allt bra men efter ett tag fick jag heller Inga frågor.
Citera
2016-12-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Höll på att sätta i halsen när han trodde att Avesta låg i Värmland .

Man kan norska 20-talsromaner men inte svensk geografi. Vissa har konstiga prioriteringar på sin kunskap.
Jag blev också förvånad. Killen omsätter uppåt 15 miljoner per år på sin pod men verkar helt efterbliven nåt det gäller vissa ämnen. Gigantiska luckor i sin allmänbildning.
Citera
2016-12-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
(Alla vet väl att det var fordon från Volvo men ändå)
Inte Malou. Hon gissade ju nåt med Caterpillar.
Citera
2016-12-10, 01:23
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Hade varit betydligt roligare om Sigge hade tävlat tillsammans med Alex Schulman.
Antar att Alex blivit tillfrågad men varit för feg för att ställa upp.
Med tanke på vad han skrivit i en tidigare krönika om programmet så är det heller inte särskilt förvånande:
Jag byter till ”På spåret”. Jag har aldrig gillat programmet, mest för att det är en påminnelse om hur dum i huvudet jag är. Jag kan ju ingenting.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article18281997.ab

Ja, han är väl ändå rätt öppen med sina tillkortakommanden kring På spåret? Hur mycket jag än ogillar människan och hans åsikter får jag medge att det där är en väldigt rolig text.
Citera
2016-12-10, 01:51
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Sämsta avsnittet någonsin?
Citera
2016-12-10, 04:35
Medlem
EdBlakes avatar
Hur kan Kakan som jobbar i radio inte kunna någon populärmusik? Hon måste ju höra sån typ av musik hela tiden på sin arbetsplats...
Citera
2016-12-10, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Hur kan Kakan som jobbar i radio inte kunna någon populärmusik? Hon måste ju höra sån typ av musik hela tiden på sin arbetsplats...

Hon jobbar ju på P3 så det enda hon här är rap från förorten. Hon lyckades ju också klämma in att programledarna hatade rap när hon inte kunde svaret på en fråga om populärmusik.
Citera
2016-12-10, 08:29
Medlem
kostymnisses avatar
Nu verkar även AB vara inne på samma spår som tråden här beträffande ändringen av "Vem där?" till "listan" att det helt enkelt beror på lathet http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kronikorer/janolovandersson/article24071452.ab

Det är tråkigt att det skall vara så app-anpassat (ges det inte t.o.m. svarsalternativ i den appen? Varför då ens redovisa sina poäng därifrån, det blir ju bara löjligt). På Spåret har innan varit synonymt med genomarbetade delar till absolut största del men "listan" känns som det där inslaget när Oldsberg&Hellberg klädde ut sig och gjorde dom stelaste skådisinsatser världen skådat som frågor för ett gäng säsonger sen.

Gårdagens tävlande par känns som det sämsta vi sett genom tiderna i kunskap. Inget av dessa par lär gå till en semi...

Förövrigt tråkigt att efter briljanta First Aid Kit gå ner sig musikaliskt så.
Citera
2016-12-10, 08:58
Medlem
tOpOffs avatar
Hur kan den här Sigge blivit så populär? Han kan ju ingenting, och är dessutom hur tråkig som helst. Märkligt

Helt otroligt att ingen kunde Kygo och Therese Johaug som det skrivs om varje dag i kvällstidningarna.
Citera
2016-12-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Hur kan den här Sigge blivit så populär? Han kan ju ingenting, och är dessutom hur tråkig som helst. Märkligt

Helt otroligt att ingen kunde Kygo och Therese Johaug som det skrivs om varje dag i kvällstidningarna.
Dom hade inte hört talas om Therese Johaug.
Alla behöver inte vara sportintresserade men ändå...
Citera
2016-12-10, 12:25
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Inte Malou. Hon gissade ju nåt med Caterpillar.

Hon sa Caterpillar på A(hjullastare) och det var ju faktiskt en Caterpillar.
Citera
2016-12-10, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Hon sa Caterpillar på A(hjullastare) och det var ju faktiskt en Caterpillar.
Ok, missade det. Trodde även det var en Volvo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in