Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 10:29
  #6997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar45
Thaimassage på ostkusten och i Småland verkar vara bristvara. Visst finns det olika thaimassage, men men jag är dock tveksam, besökte för en tid sen en salong i Kalmar, ringde beställde tid, inga problem hitta dit, ganska stora skyltar i ett handelsområde.
Jag fick tid som passade, knallade en trappa upp steg in, möttes av en leende kvinna,visades ett rum med säng dörr och ett litet skåp, allt verkade fräscht och fint, kommer strax, sa kvinnan, jag klädde av mig, la mig på britsen, fem-tio femton minuter ja så länge tog det innan hon tillbaka, en skål med ljummet vatten startade massage på mina fötter, som säkert på gick i tio minuter, innan det blev några snabba drag över ryggen, bad mig vända mig på rygg, sen massage på benen och lite axlar och nacke, den totala massagen på gick i ca 35 minuter, innan ho sa det var klart... jag betalade mina 400, klart missnöjd, för min förväntan var 1 timme massage och inte bara en timme i salongens rum.Upplevelssen är för mig no more thaimassage.

Vad ville du ha. Vad forväntade du dig.Du ser kanske ut som en av Sveriges genuspolis.
Visa vad du vill och du får det.
Dan Eliasson sitter nu och super med sina SOCIALDEMOKRATISKA vänner och han är kraftigt nedsupen.
Be om en runk ta mig fan

Dan sitter på torken enl uppgift
Citera
2018-04-17, 12:09
  #6998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Vad ville du ha. Vad forväntade du dig.Du ser kanske ut som en av Sveriges genuspolis.
Visa vad du vill och du får det.
Dan Eliasson sitter nu och super med sina SOCIALDEMOKRATISKA vänner och han är kraftigt nedsupen.
Be om en runk ta mig fan

Dan sitter på torken enl uppgift

Varför denna elaka reaktion?
Citera
2018-04-17, 12:17
  #6999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Varför denna elaka reaktion?

Inte illa menat sorry. Jag har en god vän som lever ensam och provade thaimassage for en kärleksfull runk.
Kvinnor i Sverige kan du glomma. De svenska kvinnor han har dejtat har i stort bara varit ute efter hans plånbok.
Att gå på bordell kräver sin man. Bordeller finns i hela världen men i Sverige måste du fråga Magdalena Andersson, Bostrom och den ovriga feministiska regeringen om lov. Och du får ju nej.
Den storsta delen runkare i Sverige kommer från oststaterna där rumänien ligger i topp.
Tiggarna runkar i takt med bossorna som skrammlar nära regeringskansliet..
Som man bäddar får man ligga . Säg det till din vän
Citera
2018-04-17, 14:06
  #7000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Tiden brukar räknas från det du betalar och blir visad in på rummet. Av och påklädning ingår också i timmen.
Sedan kan det diskuteras hur lång tid man får massage.
det skulle jag med acceptera, jag kommer in i rummet 17.00, ligger klar till 17.15, då massösen kommer in, sen så undrar jag om seriös thaimassage är fötter och vader till 80 %, jag hade jämna pengar så ingen tid för betalnng, men kl 17.50 var jag påklädd och klat och lämnade salongen, notera jag var där för massage och inget annat, så ingen besvikelse därav
Citera
2018-04-17, 17:35
  #7001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar45
Thaimassage på ostkusten och i Småland verkar vara bristvara. Visst finns det olika thaimassage, men men jag är dock tveksam, besökte för en tid sen en salong i Kalmar, ringde beställde tid, inga problem hitta dit, ganska stora skyltar i ett handelsområde.
Jag fick tid som passade, knallade en trappa upp steg in, möttes av en leende kvinna,visades ett rum med säng dörr och ett litet skåp, allt verkade fräscht och fint, kommer strax, sa kvinnan, jag klädde av mig, la mig på britsen, fem-tio femton minuter ja så länge tog det innan hon tillbaka, en skål med ljummet vatten startade massage på mina fötter, som säkert på gick i tio minuter, innan det blev några snabba drag över ryggen, bad mig vända mig på rygg, sen massage på benen och lite axlar och nacke, den totala massagen på gick i ca 35 minuter, innan ho sa det var klart... jag betalade mina 400, klart missnöjd, för min förväntan var 1 timme massage och inte bara en timme i salongens rum.Upplevelssen är för mig no more thaimassage.

Varför ta trappan upp ? Om du kollar in så finns det 2 salonger i bostadsområden, som är 10 poängare, även om inte massöserna är det, men testa och upplev !!
Citera
2018-04-18, 16:00
  #7002
Medlem
Ranger69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Låter ju som en trevlig stund. Men är du säker på priset? 450.- för 90 minuters massage låter ju otroligt billigt! Kan väl inte ha varit GBG området i alla fall, men västkusten är ju lång...

Japp jag är säker, det var därför som jag tog det.. fanns ju liksom inget att fundera på för det priset. Ja västkusten är lång 😉
Citera
2018-04-20, 16:56
  #7003
Medlem
s-täljes avatar
men vad händer+
här skriver vi Res på massage inte massa shit?
Citera
2018-04-20, 21:59
  #7004
Medlem
Helt rätt s-tälje! Så håll till godo. Hittar in på ett ställe som är nära där jag bor. Brukar inte göra det för man skiter inte där man bor brukar jag säga. Kommer i alla fall in o det är lite halvsunkigt men inte för illa. De två damerna till hands är inga skönheter, men jag får i alla fall den snyggaste i mina ögon. Massage? Nej, här är det råhård teasing direkt! Jävligt bra i och för sig, men jag skulle helst vilja ha riktig massage också. I vilket fall som helst blir det vändning och hon sätter fart på lilleman som står i givakt! Frågan kommer och allt finns på menyn. Kommer överens om allt för under lusingen och det börjar med an avsugning med henne på knä framför mig ståendes vid massagebädden. Efter en stund viker jag henne över massagenädden och tränger in i henne bakifrån. Hon juckar emot och jag dunkar på bra ett par minuter. Hennes fitta är rätt trång o jag märker att jag håller på att skjuta så jag lägger mig ned o ber henne rida mig. Hon sätter sig på mig men jag säger att hon skall stå på fötterna vilket hon gör o därefter så smaskar hon på mig bra! Härlig syn att se hennes halvrakade fitta glida över min kuk i högt tempo. Hon pressar ihop brösten o slickar på dem o snart kan jag inte annat än att kapitulera! Skjuter av en rejäl sats o hon sitter kvar o krampar över kuken. Hon sade att hon kom, men hon kanske bara är bra skådespelerska... Skit samma, det var en jävla ritt i alla fall! Duschar o går ut rätt nöjd! Ibland levererar Götet!
Citera
2018-04-20, 23:46
  #7005
Medlem
Min första thaimassage idag då.
Behövde verkligen en oljemassage (BARA massage).
Ingen teasing eller annat.
Förstår varför folk går på thaimassage
Otroligt skönt och avslappnande.
Gick på recensioner från TMG och ägarinnan var otroligt trevlig och artig och hennes vän som masserade (tyvärr) kunde sin sak.
Ute på en av öarna utanför sthlm ligger den.
Citera
2018-04-21, 05:07
  #7006
Medlem
s-täljes avatar
SOM MÅNGA INTE KAN RES PÅ DENNA TRÅD!

här kommer min korta res.

Var på ett trevligt ställe med en känsla av thai mmm
Har tidigare varit där men smile på läppar när gå där ifrån.
Fick ett sms från ägarn att hon hade ny tjej! Måste pröva hehe.

Som vanligt naken när man lägger sig på bädden, denna gång ingen hand duk
Naken rumpa och hade min nicklas mot magen hehe
hon kom in såg detta och det tog 4sek Rätta till den i söderläge Hoppsan! den skulle enligt henne ligga synlig mmm
Massage starta som vanlig med rygg sedan neråt ....
Behöver jag säga mera?
blev åka av med BJ, B2B och bröst knull( hon hade lökar) samt skott i mun

Ha gött alla massage diggers
Citera
2018-04-21, 12:10
  #7007
Medlem
Som vanligt tyckte midjan och huvud annorlunda och eftersom jag hade lite pengar kvar så skulle det blir ett besök i centraler Sthlm. Jag tycka i innerstan är det lite svårare att hitta något centralt som är riktig bra åt alla håll. Antingen är dom skit dyrt eller otrevlig, jag hade även 2salong som bara gör hj. Utkanten är lättare att hitta fina salonger så jag styrde till Hammarby och besökte en fräsch och fint salong som har så snälla och serviceinriktad tjejer i ca 30års ålder. Dom gör nästan allt du önskar och är inte överdyrt. Blev en b2b med sug och lite analspel. Jag tror hon är öppet att nästa gång prova knulla i bakdörr. Vi få ser. Jag söker fortfarande en salong som är central som jag kan har som alternativ mellan olika jobb. Jag leter vidare och kommer hitta den så småningom. Lyckades på utkanten Stockholm att hitta några riktig bra ställen men man har inte alltid bil och kommunal ta det tid.
Citera
2018-04-21, 23:45
  #7008
Medlem
Förstår inte var ni går nånstans !?
Eller om det mest är påhittat för att spä på myterna.
Var på en salong igår. mycket trevliga tjejer men inte ens i närheten av teasing ! Utan jag fick det jag gick dit för. dvs normal massage.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback