Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-08, 17:24
  #13
Medlem
Då blir det systerns sambo som blir pappan. Då måste det hållas absolut hemligt. Annars blir det hemska underhåll... ....Fy FAN så dyrt, det är absolut inte värt nöjet.

Vill man sprida sina gener får man vara väldigt smart. Träffa tjejer som man kan smita ifrån utan att avslöja sin identitet, fy FAN så svårt.

Jag tror också att man måste vara en dubbelnatur för att klara av det. AHA, jag kom på det. Man skall uppge falsk identitet när man träffar tjejer och sprider sina gener. Det fordrar förberedelser och planering men jag frågar mig: ÄR DET VÄRT ALLT DETTA BESVÄR?... ...
Citera
2016-12-08, 17:40
  #14
Medlem
AA-suiteds avatar
Tacka ja och sen knullar du henne men istället för att spruta i fittan drar du ut ballen och sprutar henne i ansiktet hahahaha tänk dig minen du kommer få se hahahahaha
Citera
2016-12-08, 17:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungrattan
Man kan väl säga som så att jag är genetiskt lyckligt lottad i jämförelse med hennes gubbe...
Ska jag vara helt ärlig tror jag inte att hon är det minsta attraherad av mig utan det är bara min säd hon vill åt.
Jag har tidigare funderat på att donera spermier till en bank men detta blir ju lite annorlunda när man träffar sitt barn på födelsedagar, jul osv... Kan bli problem förstås.

Tänk dig att han som kommer agera pappa till ditt barn i framtiden säger till barnet på ett sätt du inte gillar, eller att en olycka händer med ditt barn, hur kommer du agera och må då?
Undrar ff hur hon la fram förslaget.
Citera
2016-12-08, 17:48
  #16
Medlem
Det låter som en jättebra idé, kör på bara
Citera
2016-12-08, 18:18
  #17
Medlem
ZcD475s avatar
Så länge hennes man inte är svart och du är vit bör det vara relativt problemfritt, kör på!
Citera
2016-12-08, 23:17
  #18
Medlem
aquoss avatar
Om detta nu skulle vara på riktigt....

Så skulle jag absolut misstänka att det är ett test från din tjej för att se om du skulle tacka ja
Citera
2016-12-09, 00:00
  #19
Medlem
Har du bestämt dig än hur du ska göra? Har varit i en liknande situation och kan säga det att det du måste tänka på är att ni har ett skriftligt avtal om vad som gäller, dvs gällande sekretess och ansvar. Ni bör nog hålla det hemligt för övriga familjen.
Citera
2016-12-09, 00:50
  #20
Medlem
Provocative2.0s avatar
Eftersom du nu har barn med systern redan är detta småkul.
Din gener är redan spridda.
Men det blir kul släktträffar när systernas make tog ett faderskapstets.

Kom nu barn. I dag ska ni få träffa era syskonkusiner.
Citera
2016-12-09, 01:26
  #21
Medlem
Tjoflos avatar
Så fort du kommit i henne så kommer dina lustar och fantasier försvinna och verkligheten kommer ikapp. Tänk på att kvinnan alltid är puckad och du som man har ansvaret. Se till att säga till henne att hålla sig borta med sitt Röda Äpple.
Citera
2016-12-09, 01:59
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Eftersom du nu har barn med systern redan är detta småkul.
Din gener är redan spridda.
Men det blir kul släktträffar när systernas make tog ett faderskapstets.

Kom nu barn. I dag ska ni få träffa era syskonkusiner.
Ja och lite onödigt, systern har ju samma gener som hans fru... Vore effektivare att donera sperma, men jag förstår behovet av att faktiskt kunna skryta på sina fester "hon frågade mig om min sperma för befruktning... Och hon har faktiskt inseminerat sig med den!" den sista biten gör slutklämmen för arroganta människor.

Trolltråd å sidan. Vi vet alla denna typ av människa. Som kan förklara liknande sjuka situationer med slående logik, men som i själva verket bara vill skryta om mer socialt oacceptabla ting.


Till TS: Var faktiskt ett intressant troll, men du kunde ha utfört det bättre. Du borde ha hetsat lite mer på hur "saker och ting alltid har fungerat i livet" eller hur "du hade det svårt i barndomen och växte därför upp till att bli en starkare människa än alla andra". Och hur din slående fysik, trots att du inte är en atlet direkt, kommer till fullo säkerligen från dina gener, och hur din alkoholiserade (lägg lite krydda i berättelsen) farsa var friidrottare i sina yngre dar... Bla bla bla...

Sen har du inte berättat något om systerns man, och inte heller något om systern eller dig själv!
Citera
2016-12-09, 09:21
  #23
Medlem
McLaughlins avatar
Hon är givetvis sugen på dig, och detta är ett sätt att få dig i säng. Sen har hon säkert riggat en kamera och kommer utpressa dig på pengar i efterhand. Typiskt wt-beteende.
Citera
2016-12-09, 09:29
  #24
Medlem
marfokabs avatar
Att ens överväga detta erbjudande utan samtycke från övriga inblandade tyder på att din genbank inte är mycket att föra vidare (med avseende på intelligens).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback