2016-12-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Lär ju bli betydligt roligare tv när de gör på det här sättet.

Ja kanske.....men det blir ju mer en gruppresa nu..hur ska paren hinna rå om varandra?
Citera
2016-12-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja nu är ju Per mer glad och i sitt rätta jag, man får väl hoppas det håller i sig bara för han såg ju måttligt road ut av Carolas sällskap när dem visade dem på Malta nästa vecka. Och enligt uppgift i tråden så bor ju Carola i Huddinge och tydligen inte hos Per.

Pål och Sigrid har nog känt varandra betydligt längre än vad vi har fått se, skulle inte förvåna mig ifall hon haft sex med honom bakom ryggen på Anders och de andra när dem fortfarande var på gården...vore ju ett typiskt fult drag av Sigrid. Ja hon och Pål lär knappast hålla.

Det är nog mycket som är vinklat för att tittarna ska tro att det är på ett visst sätt. Tror att det kan funka mellan Per och Carola. Är inte mycket som förvånar mig längre när det gäller Sigrid.
Citera
2016-12-08, 12:39
Medlem
Citat:
Nej jag tror inte Charlie är det minsta förälskad i Jennifer, han ville bara vinna denna dokusåpa tror jag och sen få ha lite kul i sängen med en äldre tjej innan han återgick till sitt vanliga liv. Jag tror att deras vägar skildes direkt efter resan och han verkar ju bo i Östersund och arbeta där på systembolaget så hos Jennifer bor han ju inte

Nästa säsong vet jag inte hur den kommer bli men jag tror och hoppas att Linda och produktionen har lärt sig nåt av det tramset vi fått se i år och tar in riktiga bönder och även någon deltagare som är lite rolig i stil med Roger eller Fredrik, men som genuint söker kärleken och verkligen har svårt att få någon. Jag skulle vilja ha nästa säsong som de från 2006-2009. Borde väl inte vara så svårt att få till kan man tycka.

Ja, han såg det bara som en tävling och kul grej att få vara med om. Sedan återgår han nog till sitt vanliga liv. Undrar hur Jennifer kommer hantera det då hon verkar ha haft det jobbigt tidigare med relationer. Hoppas verkligen att de tar åt sig av all kritik och kommer tillbaka till det äkta som gör att BSF skiljer från andra dejtingprogram.
Citera
2016-12-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ja jag fattar inte syftet alls, det var ju roligare när paren fick individuella resor och man fick se olika länder, där har dem också förstört i år.

Kanske du har rätt, men man får väl hoppas att det blir bra, dem är ju värda kärlek och enligt uppgift så ska dem bo ihop, iaf enligt grannar i samma by som Erik.

Ja, jag tycker bara det är konstigt att alla ska åka till samma ställe. Det är mycket de har ändrat till det negativa den här säsongen.
Citera
2016-12-08, 12:42
Medlem
Citat:
Nej jag vet inte heller, men hon verkar ju dras till lammkött, men utåt verkar hon vilja låtsas att hon vill ha en man i sin egen ålder eller nåt sånt. Tycker också att Erik och Linnea ska få vara ifred och lära känna varandra nu utan att Sigrid ska komma upp eller ens vara på samma ställe under semestern. Riktigt dåligt av TV4!

Varför tror du alla paren får samma resmål i år?? Brist på pengar hos TV4?? Brist på fantasi?

Undrar hur Linnea kommer reagera på detta med Sigrid? Det kan ju vara så att det handlar om pengar men jag tror faktiskt att det är så att TV4 vill spinna vidare på detta med Sigrid och Erik. De tror väl att det lockar fler tittare
Citera
2016-12-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om du verkligen menar det, att David är attraherande så är jag lite chockad, han har flertalet fysiska tillkortakommanden, men dessa spelar alltså ingen roll? Trevligt att höra, om du nu inte BSar som Jennifer gjorde.

Fast det är många i tråden som tycker David ser bra ut så inte bara jag. Möjligen att han mera är sexig än snygg men har liksom rätt proportioner, ålder, utseende och utstrålning. Visst han kanske är lite kantig men känns rejäl och seriös. Är fortfarande lite chockad över att Jennifer valde pojkiga Charlie, känns mer som om hon fick lite fysisk kontakt med Charlie och så var det kört för David. Visst borde David ha lagt in en växel om han verkligen var intresserad av Jennifer men omvänt gäller ju också. Ibland klickar folk helt enkelt inte men genom tvrutan förstår jag ingenting...

Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Så hon är radikalvänster och vegan från söderförort? Aldrig i h-vete att hon flyttar till en bondgård i Jämtland. Aldrig.

I övrigt. Linneas svartsjuka är omöjlig att hantera i längden. Möjligt att det håller nu men inte på lång sikt.

Att Charlie anses som så snygg tar jag som en jäkla förolämpning för mig som man. Tycker han verkar falsk och ytlig. Aldrig i livet att de fortsatte ses efter resan.

Sigrid kan ha nån slags empatistörning. Tror inte det håller med Pål som jag tycker verkade lite märklig och småfjantig som han uttryckte sig. Sigrid var lätt obehaglig när hon svarade med ett "Mmmmm" när han sa att han var jättekär. Sen sa hon att det var en bra start och att hon var "förtjust". Herregud. Att säga att man är kär är ju inte som att säga att man älskar någon. Så stort symbolvärde har väl inte det ordet?

Det blir alltså inga giftermål och bebisar från årets säsong. Det genuina är borta.

Yepp Carola verkar vara rätt så extremvänster och dottern är ju aktiv i MP. Tror mer hon kommer att mjölka Per på allt han har. Rätt så uppenbart att han skulle välja henne då hon var den mest attraktiva men han verkar inte ha tänkt så långsiktigt.

Äsch tycker du överdriver med Linnea, även My grät ju en skvätt för Erik. Folk misstolkar Linnea så mycket för att hon kommer från landet och agerar på ett annorlunda sätt än vi stadsbor tror att man ska agera på. Hon säger vad hon tycker och har nära till sina känslor, rätt så befriande faktiskt.

Förstår inte heller grejen med Charlie, känns inte alls speciellt attraktiv. Jennifer är nog mer svältfödd och sur på David, känns mera som en hämnd för att han inte var tillräckligt fysisk.

Pål var ju jättemysig och attraktiv och passar säkert Sigrid bra för tillfället i alla fall. Anders var ju mer en gammal otränad gubbe jmf med Pål. Sedan återigen så sade ju Sigrid att hon var lite kär i Pål när han pressade henne lite efter "förtjust" frasen. Rätt så uppenbart att dessa träffats tidigare, så fort går det nog inte från Påls sida i alla fall.
Citera
2016-12-08, 15:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Fast det är många i tråden som tycker David ser bra ut så inte bara jag. Möjligen att han mera är sexig än snygg men har liksom rätt proportioner, ålder, utseende och utstrålning. Visst han kanske är lite kantig men känns rejäl och seriös. Är fortfarande lite chockad över att Jennifer valde pojkiga Charlie, känns mer som om hon fick lite fysisk kontakt med Charlie och så var det kört för David. Visst borde David ha lagt in en växel om han verkligen var intresserad av Jennifer men omvänt gäller ju också. Ibland klickar folk helt enkelt inte men genom tvrutan förstår jag ingenting...

Men davids flint, tänder och ölmage, är det verkligen sexigt?
Citera
2016-12-08, 15:55
Medlem
Citat:

Äsch tycker inte det är så farligt, man ser ju att han har bra drag och allt du nämnde kan åtgärdas. Han har dessutom någon närvaro och intensitet över sig som är attraktivt. Fast det är bara bra att folk tycker olika så blir det enklare med dejtingen
Citera
2016-12-08, 16:05
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:

Flint är väl att ta i. Tunnhårig är han men det är normalt när man kommer upp i åldern. Det påverkar inte hans ansiktsdrag och personlighet. Det visar på erfarenhet, eller åtminstone att han är torr bakom öronen vilket är tveksamt med Charlie. Charlie är en manipulativ posör. Rödblonda killar är jävligt heta. Lite ölmage kanske han har. Kunde väl varit bättre. Tycker dock inte gymkroppar är speciellt attraktiva. Då föredrar jag naturliga kroppar. Det är medfödda drag som är intressanta. Så det är inget jag stör mig speciellt mycket på. Hans tänder tycker jag är fina. Gillar av någon anledning killar som har en liten glugg mellan framtänderna. Inte saknar en tand eller så men lite grann sådär. Det ser busigt ut på nåt sätt. Charmigt. David ser ut som en riktig man. Rugged handsome. Charlie ser ut som en Paradise-hotell-deltagare, prettyboy. Han passar väl bättre in i dagens manliga mode som är mer feminiserat och putsat. Vissa föredrar den typen av killar, andra inte.
Citera
2016-12-08, 16:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Äsch tycker inte det är så farligt, man ser ju att han har bra drag och allt du nämnde kan åtgärdas. Han har dessutom någon närvaro och intensitet över sig som är attraktivt. Fast det är bara bra att folk tycker olika så blir det enklare med dejtingen
Känns bra att veta att man fortfarande kan vara "sexig" trots massa fysiska brister då
För i mina ögon är David högst medelmåttig, men antar att tjejers åsikter om honom också påverkas av att han är med i TV och får lite 'status' pga det.... Tror inte många skulle titta två gånger på honom på stan.
Citera
2016-12-08, 16:28
Medlem
Citat:
Känns bra att veta att man fortfarande kan vara "sexig" trots massa fysiska brister då
För i mina ögon är David högst medelmåttig, men antar att tjejers åsikter om honom också påverkas av att han är med i TV och får lite 'status' pga det.... Tror inte många skulle titta två gånger på honom på stan.

David ljög antagligen när hon frågade om han haft några längre förhållanden. Han var väldig oprecis och luddig. Tror faktiskt inte han har haft nåt förhållande alls.

Nu är jag man själv och tillhör inte målgruppen så att säga. På ett sätt har han väl ett ganska manligt utseende. Men allt förstörs av hans osäkerhet. Han darrade ordentligt när han skulle äta den där smörgåsen eller vad det var. Förstår det också på ett sätt för Jennifer hade inget trevligt sätt mot honom. Han kände sig säkert extra obekväm av hennes tjat om att han var blyg.

Jag är själv blyg och det SISTA man som blyg vill bli påmind om är att man är just blyg. Då försvinner all eventuell kvarvarande utstrålning. Det är som att sticka hål på en ballong. Man bara dör inombords.
Citera
2016-12-08, 16:36
Medlem
kostymnisses avatar
Väntade och redan klara val. Dock lär inget av det hela hålla längre än en första avlöning när man var 15...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in