Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Om du verkligen menar det, att David är attraherande så är jag lite chockad, han har flertalet fysiska tillkortakommanden, men dessa spelar alltså ingen roll? Trevligt att höra, om du nu inte BSar som Jennifer gjorde.
Fast det är många i tråden som tycker David ser bra ut så inte bara jag. Möjligen att han mera är sexig än snygg men har liksom rätt proportioner, ålder, utseende och utstrålning. Visst han kanske är lite kantig men känns rejäl och seriös. Är fortfarande lite chockad över att Jennifer valde pojkiga Charlie, känns mer som om hon fick lite fysisk kontakt med Charlie och så var det kört för David. Visst borde David ha lagt in en växel om han verkligen var intresserad av Jennifer men omvänt gäller ju också. Ibland klickar folk helt enkelt inte men genom tvrutan förstår jag ingenting...
Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Så hon är radikalvänster och vegan från söderförort? Aldrig i h-vete att hon flyttar till en bondgård i Jämtland. Aldrig.
I övrigt. Linneas svartsjuka är omöjlig att hantera i längden. Möjligt att det håller nu men inte på lång sikt.
Att Charlie anses som så snygg tar jag som en jäkla förolämpning för mig som man. Tycker han verkar falsk och ytlig. Aldrig i livet att de fortsatte ses efter resan.
Sigrid kan ha nån slags empatistörning. Tror inte det håller med Pål som jag tycker verkade lite märklig och småfjantig som han uttryckte sig. Sigrid var lätt obehaglig när hon svarade med ett "Mmmmm" när han sa att han var jättekär. Sen sa hon att det var en bra start och att hon var "förtjust". Herregud. Att säga att man är kär är ju inte som att säga att man älskar någon. Så stort symbolvärde har väl inte det ordet?
Det blir alltså inga giftermål och bebisar från årets säsong. Det genuina är borta.
Yepp Carola verkar vara rätt så extremvänster och dottern är ju aktiv i MP. Tror mer hon kommer att mjölka Per på allt han har. Rätt så uppenbart att han skulle välja henne då hon var den mest attraktiva men han verkar inte ha tänkt så långsiktigt.
Äsch tycker du överdriver med Linnea, även My grät ju en skvätt för Erik. Folk misstolkar Linnea så mycket för att hon kommer från landet och agerar på ett annorlunda sätt än vi stadsbor tror att man ska agera på. Hon säger vad hon tycker och har nära till sina känslor, rätt så befriande faktiskt.
Förstår inte heller grejen med Charlie, känns inte alls speciellt attraktiv. Jennifer är nog mer svältfödd och sur på David, känns mera som en hämnd för att han inte var tillräckligt fysisk.
Pål var ju jättemysig och attraktiv och passar säkert Sigrid bra för tillfället i alla fall. Anders var ju mer en gammal otränad gubbe jmf med Pål. Sedan återigen så sade ju Sigrid att hon var lite kär i Pål när han pressade henne lite efter "förtjust" frasen. Rätt så uppenbart att dessa träffats tidigare, så fort går det nog inte från Påls sida i alla fall.