Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Tack så mycket

Antar att hon behövde en postadress i närheten för att inte behöva åka till Bollnäs för att hämta posten eller för att avslöja alltför mycket.
Carola Kolenda verkar ha en son på 17 år och en dotter på 22 år och enligt Linkedin var hon förlagschef på ETC förlag för 2 år sedan. Hon verkar bo på ett sunkigt ställe i Huddinge men tror hon vill vara kvar i storstan...
Så hon är radikalvänster och vegan från söderförort? Aldrig i h-vete att hon flyttar till en bondgård i Jämtland. Aldrig.
I övrigt. Linneas svartsjuka är omöjlig att hantera i längden. Möjligt att det håller nu men inte på lång sikt.
Att Charlie anses som så snygg tar jag som en jäkla förolämpning för mig som man. Tycker han verkar falsk och ytlig. Aldrig i livet att de fortsatte ses efter resan.
Sigrid kan ha nån slags empatistörning. Tror inte det håller med Pål som jag tycker verkade lite märklig och småfjantig som han uttryckte sig. Sigrid var lätt obehaglig när hon svarade med ett "Mmmmm" när han sa att han var jättekär. Sen sa hon att det var en bra start och att hon var "förtjust". Herregud. Att säga att man är kär är ju inte som att säga att man älskar någon. Så stort symbolvärde har väl inte det ordet?
Det blir alltså inga giftermål och bebisar från årets säsong. Det genuina är borta.