2016-12-08, 04:38
Medlem
NirvanAs avatar
För övrigt undrar jag om Linnéa bara spelar en karaktär eller om det verkligen är henne 100%? Har aldrig träffat någon som henne IRL - dock måste jag medge att det är väldigt attraktiva och feminina egenskaper... lite dyrkan och "göra vad som helst för dig", tänka på giftermål och barn i ung ålder är väldigt attraktivt också, men på nåt sätt känns det inte hela äkta, tyvärr.
Citera
2016-12-08, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja det tror jag definitivt och nu kan dem äntligen släppa ut känslorna , var en helt annan Per ikväll eller vad tyckte du?? Härligt när han av glädje vrålade CAROLA uppe på berget

Noter att Pål sa att han var väldigt kär i Sigrid medan hon sa att hon var förtjust i honom ....tror det kommer gå för Pål som för de andra efter ett tag.

Nu känns det som att Per kan vara sig själv och vågar öppna upp. Tror att det var situationen tidigare som blev för mycket och att han är den person man fick se från början, glad och positiv med mycket humor som gillar att ta för sig.

Undrar hur länge Sigrid och Pål har känt varandra? Tycker att han var lite för mesig och tror inte att det kommer hålla i längden. Sigrid lär nog tröttna rätt snart.
Citera
2016-12-08, 06:06
Medlem
Citat:
Ja nu kommer nog inte Charlie få det speciellt roligt när förälskelsen lagt sig . Ja det lär väl bli så ifall de inte blir mer noga mer urvalet. Men då kommer iaf den här tråden hänga med ett tag till

Undrar om Charlie verkligen är förälskad i Jennifer? Hon känns inte alls som hans typ, snarare motsatsen. Verkar som det mest är hon som är kär och dras till honom eftersom han är så snygg

Hur tror du att det blir nästa säsong? Kommer det återgå till det gamla konceptet eller blir det ännu mer dokusåpa?
Citera
2016-12-08, 06:07
Medlem
Citat:
Också ganska intressant att alla 4 bönderna ska till samma ställe med sina dejter?! Har dem så dålig ekonomi på TV4 kan man undra, förr fick ju alla olika resmål. Och Erik valde Linnea som jag trodde, nu kanske hon tonar ner sin svartsjuka när hon är ensam med Erik, han såg iaf lycklig ut efter att valet var gjort och My verkade ta det bra.

Ja, vad är syftet med det? Erik och Linnea verkar ju kära men jag tror inte det blir så långvarigt.
Citera
2016-12-08, 06:12
Medlem
Citat:
Tycker det är ett ganska märkligt och trist tilltag av produktionen att dem i år sänder alla 4 bönderna med utvalda till samma resmål, undrar varför? Har TV4 fått så dålig ekonomi eller är det bristen på fantasi som gör att man inte som i tidigare säsonger kan skrapa fram 4 individuella resmål?

Eller kanske är det som någon nämnde i tråden, man vill spinna vidare och skapa några sista rubriker på detta med Erik och Sigrid ? Så Linda kan fråga när hon kommer på hösten till Sigrid "Men hur kändes det att se Erik sitta där och kyssas med Linnea, var det inte jobbigt?" "Du tänkte aldrig att det kunde varit du?" Och samma frågor vid besöket hos Erik

Förstår inte riktigt hur Sigrid kunde bli intresserad av Erik? Att spinna vidare på det där känns ju bara onödigt. Varför kan inte Erik och Linnea få chansen att lära känna varandra och se om det finns något mer utan att Sigrid ska komma på tal.
Citera
2016-12-08, 06:51
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Dat awkward moment när Erik bredvid Linnea träffar på Sigrid på flygplatsen
De hamnar säkert på samma hotell och får rummen bredvid varandra
Citera
2016-12-08, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Utom utseendet. Och då är han chanslös mot en snygg kille som Charlie. Jennifer gjorde rätt val, men hon har hanterat David väldigt fult - Och in i det sista gav hon honom falska förhoppningar med den klassiska kvinnliga repliken till den fina killen som hon inte är fysiskt attraherad av "Du kommer göra en annan kvinna såå lycklig", jo tjena

Nyheter till kvinnor: Skönhet är objektivt, om ni inte finner en killes utseende attraktivt, är chansen liten att nån annan kvinna gör det heller. Det är så det funkar. Sluta hjärntvätta osäkra killar som David med era lögner - som ni säger enbart för att känna er bättre själva!

News flash!! Stämmer inte in på mig iaf. Jag tycker David är jättesöt. Tror det är hans sätt som gör att jag tycker han är attraktiv. Faller inte alls för såna pretty boys som Charlie, för full av sig själv.
Citera
2016-12-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeonmars
Jag har två kollegor, båda unga och riktigt söta, som båda har fastnat för David. Så nog finns det kvinnor eller kanske unga tjejer som har fått upp ögonen för honom genom programmet. När han väl kommer över den här knäcken kommer det vara vara lättare för honom med den här erfarenheten i bagaget, men med en annan tjej och utan konkurrens, kameror och halva Sverige som kollar.

Tror jag med. Tror dessutom inte Jennifer var rätt för David, därav hans stumhet. Han ska ha en snällare och goare kvinna. Jennifer var inte rätt för honom alls.
Citera
2016-12-08, 08:13
Medlem
Tycker det är fult att skicka dem till samma resmål. Känns som att dom vill spinna vidare på detta med Sigrid och Erik... Helt klart! Varför vill de göra detta tidigare så fina program till något så fult? Så känns det för mig iaf.

Ja, Jennifer förtjänade väl att välja Charlie. Tror inte David ändå var rätt man för henne. Hon är alltför gåpåig och jobbig för honom.
Citera
2016-12-08, 08:41
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeonmars
Jag har två kollegor, båda unga och riktigt söta, som båda har fastnat för David. Så nog finns det kvinnor eller kanske unga tjejer som har fått upp ögonen för honom genom programmet. När han väl kommer över den här knäcken kommer det vara vara lättare för honom med den här erfarenheten i bagaget, men med en annan tjej och utan konkurrens, kameror och halva Sverige som kollar.

Jag tycker också att David är jättesexig. Han är både manlig och söt. Män ska inte vara perfekta dockor utseendemässigt. Jag tror han har bra mycket mer att ge än vad som syns i programmet. Han är nog en sån som det tar lite tid med men som sen kan vara riktigt intressant att prata med och det skulle inte förvåna mig om han har humor också.

Sen gillar jag inte hur kvinnorna i programmet konsekvent ratar de män som inte är tillräckligt på. Bara för att en man har känslor och är tillbakadragen betyder det inte att han är en pojke eller omanlig. Det är som att allt är mannens ansvar att saker ska ske.

För övrigt är den där nya dalmasen en sexig man
Citera
2016-12-08, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Tycker det är fult att skicka dem till samma resmål. Känns som att dom vill spinna vidare på detta med Sigrid och Erik... Helt klart! Varför vill de göra detta tidigare så fina program till något så fult? Så känns det för mig iaf.

Ja, Jennifer förtjänade väl att välja Charlie. Tror inte David ändå var rätt man för henne. Hon är alltför gåpåig och jobbig för honom.

Tycker inte heller att Jennifer är rätt för David. Han behöver någon som accepterar honom och som inte tjatar om att han är så blyg och inte vågar ta för sig, det får ju bara motsatt effekt.

Förstår inte alls varför alla paren ska åka till samma ställe. Ytterligare ett tecken på att BSF blivit mer som en dokusåpa där man letar efter tillfällen att skapa drama och intriger. Helt onödigt, varför fortsätta tjata om Sigrid och Erik? Varför inte låta det vara och istället se till att paren får tid för varandra.
Citera
2016-12-08, 09:28
Medlem
Citat:
Charlie kommer tröttna, var så säker och det är rätt åt Jennifer som säkerligen innerst inne vet att hon gjorde ett korkat val.

Jennifer lär ju ångra sig när hon inser att Charlie inte var den hon hoppades på. Känns som att han snart dyker upp i något nytt sammanhang, allt för att synas och få uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in