2016-12-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja men även OM det handlar om att de skäms över att ha fått stryk, ska kanske snuten skicka klipp från videiförhör till Sexpressen i terapeutiskt syfte?

Eller tyckte förundersökningsledaren att det är anhörigas fel att en vuxen kvunna knullar med anabolahanne och blir misshandlad om snutar finner det nödvändigt att meddela dem att deras kvinnliga vuxna anhöriga har fått stryk? Vad fan är det för jävla bananrepublik fasoner?!?

Nu kryper fördomarna verkligen fram i mörkret. En vuxen kvinna knullat med en anabolstinn hane.

Därför skall hon bära skulden. För att bli ihjälslagen av Martin??

Ärligt talat förstår jag inte hur ni tänker alls.
Citera
2016-12-08, 00:43
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag tittade lite hastigt och det var lite rörigt med A. Hon blev redan i mars misshandlad, men det ser ut som hon anmält först då hon drogs in i Lotta utredningen.

Slutet av hennes aktbilaga 53

Jag tror att föräldrarna kan ha sökts som vittnen.

Men det låter ju märkligt, om Ang*lica skulle uppgett att de skulle kunna styrka misshandel och sedan drar sig ur och inte vill medverka när föräldrar kontaktas isåfall.
Har hon inte sagt något som indikerar att de ens skulle ha någon insyn i saken, och hon är myndig så finns det väl ingen anledning att leka förkläde från polisens sida!?!
Citera
2016-12-08, 00:45
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Earl99grey
Hon ville inte anmäla utan hon blev indragen för att hon hade Martins väska. Hon ville inte ha den hos sig. Så hon lämnade in den till polisen. Blev allmänt åtal. Hon misshandlades i mars. Martin hade två kvinnor.

Ja groteskt att han lyckas begå så vidriga brott under en villkorlig frigivning.
Men på ett sätt var det bra att A också fick honom fälld för vad han gjorde mot henne.
Inte alls ovanligt att dom inte vill medverka när dom funderat lite och sedan kan det ändra sig igen.
Inget arbete för en lekman att ta hand om typen av brottsoffer.
Citera
2016-12-08, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nu kryper fördomarna verkligen fram i mörkret. En vuxen kvinna knullat med en anabolstinn hane.

Ang*lica är väl inte ihjälslagen av Martin?
Hon har ju anmält Martin för en misshandel, men frågan är om hennes föräldrar varit vittnen på något sätt?!? Har de inte det kan jag för mitt liv inte förstå varför två snutar finner det nödvändigt att kontakta dem för lite "förtroendeutbyte", det inger precis inte "förtroende" ....

Din läsförståelseförmåga är inte i toppklass precis...
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-12-08 kl. 00:50.
Citera
2016-12-08, 00:52
Medlem
Mooskys avatar
Citat:

Mitt i prick så att säga. Knulla inte och var inte annat än helylle.
Att Martin knullade runt är ju hittills ett mindre bekymmer från den kanten.
Citera
2016-12-08, 01:25
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:

Nu är det ju så att man kan beskriva Lotta som en snart 42-årig tränings o kroppsfixerad solariebrun tatuerad kvinna med fejtuttar, löshår o plastnaglar som var långtidssjukskriven o gillade sex med ett muskelberg.

Men hon hade faktiskt rätt att vara allt detta!

Hon fick faktiskt ljuga så mycket hon ville för sina vänner o systrar, luras var hon var o med vem, lura sitt ex, låtsas ha gjort slut o ändå fortsätta. Och hon fick ha sjukt häftigt sex med Martin hur ofta han o hon ville. Hon hade till och med rätt ta emot hot o våld från honom - om hon själv ville det! Fick smsa tills hon storknade om hon ville.

Det är när det börjar övergå i kolasnortande o köpa anobola som det blir olagligt och när hon börjar använda samhällets resurser för att hon känner sig ratad av honom - för att sedan ångra sig - som det blir fel. Likaså om sjukskrivningorsakerna var fejk.

Att några av oss ändå framhåller vad Lotta höll på med, är att vissa här och media, försöker mörka sanningen. Hon och relationen med Martin framställs som något helt annat!

Det är alltid fel när media vinklar sanningar av politiska eller andra syften. Man kan hålla tyst om saker som kan skada någon, men man behöver inte låtsas att Lotta var som vilken kvinna som helst och utan något förhållande med Martin. Då blir hela händelseförloppet ren fejk!

Om man nu ska gå ut med ut såväl Lottas som Martins bakgrund o relation - som man redan har gjort i media - bör man i vart fall hålla sig till sanningen. Ingen är egentligen bekänt av att det skönmålas - Martin skulle inte mördat henne iallafall!

I vart fall jag blir mäkta förbannad på att det hela tiden ska skönmålas av någon politisk agenda.
Se fakta, bakgrund och förhållandet i dagsljus och döm Martin för att han slog ihjäl en kvinna som ville ha honom.
Senast redigerad av Solglittret 2016-12-08 kl. 01:44.
Citera
2016-12-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Mitt i prick så att säga. Knulla inte och var inte annat än helylle.
Att Martin knullade runt är ju hittills ett mindre bekymmer från den kanten.

Knulla runt är väl inget att skämmas för, vare sig Lotta eller Ang*lica gjorde ju slut med honom för det, Lotta dribblade väl ännu med Per, knullandet var inget problematiskt för någon av de involverade vad det verkar men ändå rapas mantrat om skam och skuldbeläggning?
Citera
2016-12-08, 01:40
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Knulla runt är väl inget att skämmas för, vare sig Lotta eller Ang*lica gjorde ju slut med honom för det, Lotta dribblade väl ännu med Per, knullandet var inget problematiskt för någon av de involverade vad det verkar men ändå rapas mantrat om skam och skuldbeläggning?

En Jeanne D'Arc knullar inte runt. Därför gjorde inte heller Lotta det och kan inte heller ha dragits till Martin för enastående sex. Logisk skönmålning.
Senast redigerad av Solglittret 2016-12-08 kl. 01:43.
Citera
2016-12-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
En Jeanne D'Arc knullar inte runt. Därför gjorde inte heller Lotta det och kan inte heller ha dragits till Martin för enastående sex. Logik.

Va? Ökar inte steroider initialt sexdriften hos många som använder det?
Citera
2016-12-08, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Nu är det ju så att man kan beskriva Lotta som en snart 42-årig tränings o kroppsfixerad solariebrun kvinna med fejtuttar, löshår o plastnaglar som var långtidssjukskriven o gillade sex med ett muskelberg.

Men hon hade faktiskt rätt att vara allt detta!

Hon fick faktiskt ljuga så mycket hon ville för sina vänner o systrar, luras var hon var o med vem, lura sitt ex, låtsas ha gjort slut o ändå fortsätta. Och hon fick ha sjukt häftigt sex med Martin hur ofta han o hon ville. Hon hade till och med rätt ta emot hot o våld från honom - om hon själv ville det! Fick smsa tills hon storknade om hon ville.

Det är när det börjar övergå i kolasnortande o köpa anobola som det blir olagligt och när hon börjar använda samhällets resurser för att hon känner sig ratad av honom - för att sedan ångra sig - som det blir fel. Likaså om sjukskrivningorsakerna var fejk.

Att några av oss ändå framhåller vad Lotta höll på med, är att vissa här och media, försöker mörka sanningen. Hon och relationen med Martin framställs som något helt annat!

Det är alltid fel när media vinklar sanningar av politiska eller andra syften. Man kan hålla tyst om saker som kan skada någon, men man behöver inte låtsas att Lotta var som vilken kvinna som helst och utan något förhållande med Martin. Då blir hela händelseförloppet ren fejk!

Om man nu ska gå ut med ut såväl Lottas som Martins bakgrund o relation - som man redan har gjort i media - bör man i vart fall hålla sig till sanningen. Ingen är egentligen bekänt av att det skönmålas - Martin skulle inte mördat henne iallafall!

I vart fall jag blir mäkta förbannad på att det hela tiden ska skönmålas av någon politisk agenda.
Se fakta, bakgrund och förhållandet i dagsljus och döm Martin för att han slog ihjäl en kvinna som ville ha honom.

1. Lotta blev aldrig 42 år.
2. Jag har också läst fup men inte lade jag någon vikt vid i läsningen om ett mordfall att "Lotta var tränings o kroppsfixerad solariebrun kvinna med fejtuttar, löshår o plastnaglar som var långtidssjukskriven o gillade sex med ett muskelberg."
3. Det är det du som gör så en stilla och rättmätig undran är om du fått något på sista tiden?
Citera
2016-12-08, 01:50
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Va? Ökar inte steroider initialt sexdriften hos många som använder det?

Jo testosteronet ökar sexdriften väldigt mycket tills viss tillvänjning inträder. Det är klart Marin kunde o ville ha mycket sex. Om Lotta tog de anabola piller hon köpte av Martin o samtidigt också tog melanotan 2 barbiedrog, så var hon nog väldigt glad i sex.
Jag var ironisk ovan - det är klart att sex utgjorde stor del av deras umgänge.
Tror också Lotta var hoked-up på sex med Martin o inte kunde släppa det.
Senast redigerad av Solglittret 2016-12-08 kl. 01:56.
Citera
2016-12-08, 01:55
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
1. Lotta blev aldrig 42 år.
2. Jag har också läst fup men inte lade jag någon vikt vid i läsningen om ett mordfall att "Lotta var tränings o kroppsfixerad solariebrun kvinna med fejtuttar, löshår o plastnaglar som var långtidssjukskriven o gillade sex med ett muskelberg."
3. Det är det du som gör så en stilla och rättmätig undran är om du fått något på sista tiden?

1. Ingen har sagt att hon var 42 år - hon var snart 42 år, skulle fylla i augusti och var således 9 år äldre än Martin.
2. Du läste inte korrekt på nummer 1. här. Finns ju risk att du inte riktigt läste FUPen som vi andra.
3. ?
Senast redigerad av Solglittret 2016-12-08 kl. 02:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in