Citat:
I mina ögon så är David mycket mera attraktiv än Charlie så smaken är som baken, delad...
Verkar som sagt inte att det kommer att hålla mellan Charlie och Jennifer då Charlie verkar bo och jobba i Östersund enligt ett tidigare inlägg. Någon nämnde också att Charlie och Jennifer inte längre var vänner på Facebook men småflörtade lite där tidigare??
Erik och Linnea verkar bo i samma område så är säkert ihop fortfarande och blev ett väldigt bra val. Rätt så impad av henne men hennes sätt hade ju såklart inte funkat på alla killar.
Sigrid hade ju redan Pål på gång sedan en längre tid tillbaka men ville förmodligen se om hon kunde få någon bättre eller blev övertalad att delta i tv programmet.
Ingen som reagerade på Per och Carolas diskussion i slutet av programmet? Per såg måttligt road ut och Carola verkade mer vilja bo kvar i stan och inte på landet??
Lite smaklöst att skicka alla par till Malta och samtidigt. Linnea såg inte glad ut när hon såg Sigrid...
Verkar som sagt inte att det kommer att hålla mellan Charlie och Jennifer då Charlie verkar bo och jobba i Östersund enligt ett tidigare inlägg. Någon nämnde också att Charlie och Jennifer inte längre var vänner på Facebook men småflörtade lite där tidigare??
Erik och Linnea verkar bo i samma område så är säkert ihop fortfarande och blev ett väldigt bra val. Rätt så impad av henne men hennes sätt hade ju såklart inte funkat på alla killar.
Sigrid hade ju redan Pål på gång sedan en längre tid tillbaka men ville förmodligen se om hon kunde få någon bättre eller blev övertalad att delta i tv programmet.
Ingen som reagerade på Per och Carolas diskussion i slutet av programmet? Per såg måttligt road ut och Carola verkade mer vilja bo kvar i stan och inte på landet??
Lite smaklöst att skicka alla par till Malta och samtidigt. Linnea såg inte glad ut när hon såg Sigrid...
Fetingen - inte en chans! Inte så bitter som Erik varit i pressen. My KANSKE hade kunnat acceptera hand äventyr med Sigrid, men hon blir nog kaninkokerska så fort hon får veta detta.
I övrigt, inte en chans att Sigrid inte haft kontakt med Pål innan de sågs nu. Hatten av för hennes brutala ärlighet ang Erik-episoden etc men utöver det pallar jag verkligen inte att se henne.
David är ju också det tråkigaste som går i ett par skor. Tyvärr. Några leenden då och då, lite framåtanda och nyfikenhet gentemot Jennifer hade kunnat göra stor skillnad. Nu blev det Charlie istället. Så konstlad och tillrättalagd att jag inte fattar hur Jennifer inte kan se förbi det. Han lär dra efter resan.
Som någon annan nämnde så verkar Per redna måttligt road under resan. Oväntat. Not. Så omaka så jag vet inte vad.
Mycket kul att alla ska till Malta förresten. Hahahahaha. Linnea vs Sigrid blir en syn för gudarna. Hoppas Erik hinner berätta om eskapaden innan de sticker. Bwahahaha.

Vad tror du mer kommer hända? Tror du att Per och Carola har haft känslor för varandra hela tiden?
.