Citat:
Ursprungligen postat av
dualwield
Asså det här är inte bra! Snackat med en tjej i några dagar som är riktigt på och vill ses. Vi bestämmer att vi ska ses på kvällen dagen efter (ikväll). Nu när jag går in på Tinder så har hon tagit bort vår matchning.
Får spunk, vad fan. Går tjejer igång på att dissa killar sista minuten eller? Har hänt rätt många gånger att tjejer flakear ur, får kalla fötter. Skulle säga att typ 50% flakear innan träff för mig.
Orkar inte! Får nog ta en paus från Tinder i några dagar. Blir fan inte klok på hur folk beter sig.
Och ända har jag lyckats träffa en tjej i veckan eller så i ett tag så det går ju inte åt helvete heller.
Nu är det väl inte säkert att det gjort någon skillnad i det här fallet, men går samtalet bra så brukar jag fråga efter nummer eller facebook relativt snabbt. Dels är det ett mycket smidigare kommunikationsmedium och i fall som ditt så är det inte lika bekymmersfritt att bara totalt radera personen om man får kalla fötter. Är de genuint intresserade så är det aldrig några bekymmer att förflytta samtalet vidare, och säger de nej så var de nog bara ute efter bekräftelse från början så då kan man snabbt sålla bort dessa och slipper ödsla tid på dem.