2016-12-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Dom yngre är mycket svårare, men inte omöjliga på nåt vis.

Tkr inte att de är så värst svåra, men vi har tydligen olika upplevelser....
Citera
2016-12-07, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Maskera bilden eller namnet om du ändå ska hålla på med barnfasoner. Jag gissar att du själv är en ful desperat oskuld som söker bekräftelse genom att skämma ut andra.

Alla kommer hängas ut på en blogg inom kort inget ska döljas.
Citera
2016-12-07, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Blev nyligen singel efter ett långt förhållande. Då jag reser runt mkt tänkte jag att jag ger Tinder en chans.

För att inte bara bli en i mängden så hörde jag från en tjejpolare att Tinder Plus är väldigt bra så tänkte att 100kr e en sketsumma egentligen, fördelarna med att bara kunna swipea utan att vänta emellan om man inte hade något att göra för stunden vägde över priset liksom.

Igår var jag i Göteborg och swipeade som bara attan. Matchade med typ 85st på en dag. Till slut står det att alla kvinnor i den åldern och det räckviddsspannet är slut och att appen inte hittar fler. Men problemet är att idag kom jag till Stockholm som jag aldrig tidigare varit i med appen installerad men det står FORTFARANDE att den inte hittar några.

Får t.o.m notiser att jag blivit superlike:ad men kan somsagt inte se kvinnorna då den inte "hittar några"

Någon som varit med om något liknande. Finns det en övre gräns för antal swipes även om man har Tinder Plus? Rimligen är det ju inte någon brist på brudar utan det är någon jävla bugg i appen som ställer till med detta. Har redan provat starta om telefonen, appen, ominstallerat appen etc. Inget har fungerat. Tydligen fler på nätet som har haft liknande problem men utan svar.

Riktigt kasst, kommer definitivt att reclaima pengarna (inte för pengarnas skull utan principen att någon utlovar en tjänst som man sedan inte får).
Det har att göra med att du har svajpat på många som inte själva svajpat, alltså att du väntar på att bli svajpad.
Citera
2016-12-07, 08:47
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Alla kommer hängas ut på en blogg inom kort inget ska döljas.

Men du kan inte visa profilerna du använder på grund av risk för att de outas? Du kan ju åtminstone censurera ansiktena och visa resten av profilerna.
Citera
2016-12-07, 14:02
Medlem
dualwields avatar
Asså det här är inte bra! Snackat med en tjej i några dagar som är riktigt på och vill ses. Vi bestämmer att vi ska ses på kvällen dagen efter (ikväll). Nu när jag går in på Tinder så har hon tagit bort vår matchning.

Får spunk, vad fan. Går tjejer igång på att dissa killar sista minuten eller? Har hänt rätt många gånger att tjejer flakear ur, får kalla fötter. Skulle säga att typ 50% flakear innan träff för mig.

Orkar inte! Får nog ta en paus från Tinder i några dagar. Blir fan inte klok på hur folk beter sig.
Och ända har jag lyckats träffa en tjej i veckan eller så i ett tag så det går ju inte åt helvete heller.
Citera
2016-12-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dualwield
Asså det här är inte bra! Snackat med en tjej i några dagar som är riktigt på och vill ses. Vi bestämmer att vi ska ses på kvällen dagen efter (ikväll). Nu när jag går in på Tinder så har hon tagit bort vår matchning.

Får spunk, vad fan. Går tjejer igång på att dissa killar sista minuten eller? Har hänt rätt många gånger att tjejer flakear ur, får kalla fötter. Skulle säga att typ 50% flakear innan träff för mig.

Orkar inte! Får nog ta en paus från Tinder i några dagar. Blir fan inte klok på hur folk beter sig.
Och ända har jag lyckats träffa en tjej i veckan eller så i ett tag så det går ju inte åt helvete heller.

Bekräftelse.
Citera
2016-12-07, 14:32
Medlem
CatSexs avatar
Citat:

Har bara råkat utför det någon enstaka gång, men inte i närheten av 50% ... Antingen så är det bekräftelse eller så har hon sökt sig till någon annan
Citera
2016-12-07, 14:41
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:

Kanske är någon kille som dummar sig och använd en fejkprofil.
Citera
2016-12-07, 15:42
Medlem
Citat:

Nu är det väl inte säkert att det gjort någon skillnad i det här fallet, men går samtalet bra så brukar jag fråga efter nummer eller facebook relativt snabbt. Dels är det ett mycket smidigare kommunikationsmedium och i fall som ditt så är det inte lika bekymmersfritt att bara totalt radera personen om man får kalla fötter. Är de genuint intresserade så är det aldrig några bekymmer att förflytta samtalet vidare, och säger de nej så var de nog bara ute efter bekräftelse från början så då kan man snabbt sålla bort dessa och slipper ödsla tid på dem.
Citera
2016-12-07, 15:51
Bannlyst
Jag vill bara påpeka att varken Plus eller Boost får dig att synas mer på flödet och det hela är bluff. Med hjälp av 4 olika konton som jag har, har jag swipat genom mer än 300 personer och lite mer tills jag fick se mig själv i flödet. Jag hade som denna experiment slagit på boost funktionen på min profil. Så nu kan ni sluta undra varför visa dagar fler match och visa dagar inga alls.

Så nu vet ni att hela denna plus och boost är en ren bluff. Du behöver inte nån utav de för att få match, är du över 8;a så kommer du få match oavsett med eller utan plus och boost.

Sen är det irrelevant med plus, då var enda din höger swipe står i kö för att visas för den tjejen som i sin tur har fått tusentals höger swipe av andra hungriga dudes. Det kan vara att tjejen ser din höger swipe allt från 1 dag till nåra månader framåt beroende på hur ofta hon swipar och använder.

Anledningen man får för lite match eller matchningen kommer sällan är för att alla ni horungar som är desperata håller på spamma sönder appen med höger swipe. När tjejerna får höger swipe av hundra tusentals killar så står alla i kö. Alltså 90% av killarna spammar sönder appen. Vilket har gjort att tjejer får för mycket match och killar för lite.
Senast redigerad av wandw 2016-12-07 kl. 15:56.
Citera
2016-12-07, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Jag vill bara påpeka att varken Plus eller Boost får dig att synas mer på flödet och det hela är bluff. Med hjälp av 4 olika konton som jag har, har jag swipat genom mer än 300 personer och lite mer tills jag fick se mig själv i flödet. Jag hade som denna experiment slagit på boost funktionen på min profil. Så nu kan ni sluta undra varför visa dagar fler match och visa dagar inga alls.

Så nu vet ni att hela denna plus och boost är en ren bluff. Du behöver inte nån utav de för att få match, är du över 8;a så kommer du få match oavsett med eller utan plus och boost.

Sen är det irrelevant med plus, då var enda din höger swipe står i kö för att visas för den tjejen som i sin tur har fått tusentals höger swipe av andra hungriga dudes. Det kan vara att tjejen ser din höger swipe allt från 1 dag till nåra månader framåt beroende på hur ofta hon swipar och använder.

Finns ju flera i tråden som har fått 10 ggr fler matchningar med boost. Plus vet jag inte, men iaf boost.
Citera
2016-12-07, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Finns ju flera i tråden som har fått 10 ggr fler matchningar med boost. Plus vet jag inte, men iaf boost.

Det funkar bara i de sista minuterna sen är den inte effektiv ju mer du använder den. Första gången när den precis hade kommit ut jag använde låg jag på 10x och nu är det mellan 6x eller 7x.
Senast redigerad av wandw 2016-12-07 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in