Citat:
Ursprungligen postat av
Mrkewk
Jag gjorde likadant för ett tag sen, dels bestämde jag mig för att inte byta spelare&formation utan att lära mig spelet med det jag har. . Jag har också kommit på hur jag behöver spela för att lyckas, FIFA 17 blev ett helt nytt spel för mig.. men nu känns det som om jag har hittat rätt, efter 11 veckor slit i kvalet tog jag mig in i wl och har lyckades spela ihop 18 vinster iaf. Har även idag lyckats komma upp i div 3 .. i fut 16 spela jag i div2.. men nu har jag harvat runt i 5-6 .. så bestäm hur du vill spela och nöt!!
Jag hör dig... jag måste verkligen göra det, suttit och läst igenom om alla formationer nu, och tror att jag ska försöka hitta mig en som jag känner mig bekväm i. Har inte lyckats tagit mig in i WL ännu, snubblat på mål-linjen ett fåtal gånger bara.
Men något har skett med mitt spelande då jag har fallit från div 4 till div 6 nu, och nu har jag 2 vinster och 4 förluster..

fick stryk av en snubbe idag som hade halva laget med lånespelare ifrån olika ligor och divisioner och någon rattig guldspelare på 70 samt några brons?
Hur går det ens till? Jag kan inte förstå det bara.. jag tycker jag typ blir sämre på FIFA ju mer jag spelar det haha.