2016-12-06, 20:31
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är du 15 bast eller gör du bara din bästa imitation av en?

Giovinco gjorde 32 poäng på 28 matcher. Villa gjorde 23 mål och 4 ass, 27p. Lägg därtill att Giovincos Toronto slog ut Villas NYFC med 7-0 över två matcher, och nu är i final.

Men, om vi släpper den debatten en stund - jag gissar varken du eller jag sett en enda sekund MLS... så förstår väl även jag att inte EA utser MLS MVP. Mest irriterad över tajmingen, och SBC requirements. Jag såg en chans att tjäna en hygglig slant och sålde spelarna idag när priserna ökat - hade jag hållit på dem några timmar till hade jag tjänat en enorm slant. Jag har till och med bokat in i kalendern att köpa in MLS-spelare imorgon på rasten, men det är ju bara stryka ett streck över det nu. Har haft några dagar med riktigt usel tajming tradingmässigt, detta var bara en i raden av dålig tajming.

Men jag utgår från att du som inte klantade dig inte sålde dina Pirlo i eftermiddags - köpta för 700 coins, för 2.8k? Utan du höll på dem till nu, då de säljer för 8k st?

Skyll dig själv att du blev girig och sålde så tidigt. Du har bara dig själv att skylla och ingen annan.
Citera
2016-12-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är du 15 bast eller gör du bara din bästa imitation av en?

Giovinco gjorde 32 poäng på 28 matcher. Villa gjorde 23 mål och 4 ass, 27p. Lägg därtill att Giovincos Toronto slog ut Villas NYFC med 7-0 över två matcher, och nu är i final.

Men, om vi släpper den debatten en stund - jag gissar varken du eller jag sett en enda sekund MLS... så förstår väl även jag att inte EA utser MLS MVP. Mest irriterad över tajmingen, och SBC requirements. Jag såg en chans att tjäna en hygglig slant och sålde spelarna idag när priserna ökat - hade jag hållit på dem några timmar till hade jag tjänat en enorm slant. Jag har till och med bokat in i kalendern att köpa in MLS-spelare imorgon på rasten, men det är ju bara stryka ett streck över det nu. Har haft några dagar med riktigt usel tajming tradingmässigt, detta var bara en i raden av dålig tajming.

Men jag utgår från att du som inte klantade dig inte sålde dina Pirlo i eftermiddags - köpta för 700 coins, för 2.8k? Utan du höll på dem till nu, då de säljer för 8k st?

HAHAHA!!
Du är ju svinrolig. kallar folk för femtonåringar och sitter och gråter på forum. Vad är du ute efter medlidande? gå och snyt dig nu.
Citera
2016-12-06, 20:46
Medlem
Har kört fast något så in i bomben just nu, torskar alla matcher jag kör i princip.
Gick upp i division 3 för första gången, och där fick jag mig många läxor och det köper jag för där var jag helt enkelt inte tillräckligt bra ännu. Fortsätter dock förlora hela tiden i fyran, som jag hade relativt enkelt med att ta mig upp ur senast.

Hade gärna velat skylla på att Fifa motarbetar mig osv, men jag har garanterat kört fast totalt och blir bara mer förbannad för varje match som går.

Hur har ni andra tagit er ur svackor? Har ni sålt av en hel trupp och börjat om på nytt? Ändrat formation men fortsatt med i princip samma trupp?
Behöver mest lite inspiration och ny motivation för att komma tillbaka till hur jag spelade för några dagar sedan..
Citera
2016-12-06, 21:07
Medlem
Vad är det för krav för att kvala till WL nu?
Citera
2016-12-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Vad är det för krav för att kvala till WL nu?
Det är inne på sista timmarna med 4 MLS-spelare, nästa är att alla spelare skall vara från samma nation.
Citera
2016-12-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Det är inne på sista timmarna med 4 MLS-spelare, nästa är att alla spelare skall vara från samma nation.

Tack, och för helgen gäller Max 3 nationer va?
Citera
2016-12-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Tack, och för helgen gäller Max 3 nationer va?
Det stämmer bra! Här har du en länk där du kan se kommer framöver
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5arguo/fut_champions_schedule_requirements_rewards/
Citera
2016-12-06, 21:51
Medlem
Det känns som att jag pular för mycket med formationer, byter spelare och bara håller på och ändrar mer än jag faktiskt lär mig att spela med min trupp.

Jag tycker inte att någon av dem formationerna jag testat hittils funkat någe vidare för mig.
Tips på en bra formation med fokus på skottlägen? Gillar att skjuta

Sålde precis av Diego Costa då han inte har funkat för mig alls dom tio senaste matcherna, som vanligt så säljer jag såfort det känns dåligt... borde kanske få fram en bra formation till mina spelare istället för att byta därför tänkte jag se ifall någon sitter på samma problem?
Citera
2016-12-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Det känns som att jag pular för mycket med formationer, byter spelare och bara håller på och ändrar mer än jag faktiskt lär mig att spela med min trupp.

Jag tycker inte att någon av dem formationerna jag testat hittils funkat någe vidare för mig.
Tips på en bra formation med fokus på skottlägen? Gillar att skjuta

Sålde precis av Diego Costa då han inte har funkat för mig alls dom tio senaste matcherna, som vanligt så säljer jag såfort det känns dåligt... borde kanske få fram en bra formation till mina spelare istället för att byta därför tänkte jag se ifall någon sitter på samma problem?

Jag gjorde likadant för ett tag sen, dels bestämde jag mig för att inte byta spelare&formation utan att lära mig spelet med det jag har. . Jag har också kommit på hur jag behöver spela för att lyckas, FIFA 17 blev ett helt nytt spel för mig.. men nu känns det som om jag har hittat rätt, efter 11 veckor slit i kvalet tog jag mig in i wl och har lyckades spela ihop 18 vinster iaf. Har även idag lyckats komma upp i div 3 .. i fut 16 spela jag i div2.. men nu har jag harvat runt i 5-6 .. så bestäm hur du vill spela och nöt!!
Citera
2016-12-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Jag gjorde likadant för ett tag sen, dels bestämde jag mig för att inte byta spelare&formation utan att lära mig spelet med det jag har. . Jag har också kommit på hur jag behöver spela för att lyckas, FIFA 17 blev ett helt nytt spel för mig.. men nu känns det som om jag har hittat rätt, efter 11 veckor slit i kvalet tog jag mig in i wl och har lyckades spela ihop 18 vinster iaf. Har även idag lyckats komma upp i div 3 .. i fut 16 spela jag i div2.. men nu har jag harvat runt i 5-6 .. så bestäm hur du vill spela och nöt!!

Jag hör dig... jag måste verkligen göra det, suttit och läst igenom om alla formationer nu, och tror att jag ska försöka hitta mig en som jag känner mig bekväm i. Har inte lyckats tagit mig in i WL ännu, snubblat på mål-linjen ett fåtal gånger bara.

Men något har skett med mitt spelande då jag har fallit från div 4 till div 6 nu, och nu har jag 2 vinster och 4 förluster.. fick stryk av en snubbe idag som hade halva laget med lånespelare ifrån olika ligor och divisioner och någon rattig guldspelare på 70 samt några brons?

Hur går det ens till? Jag kan inte förstå det bara.. jag tycker jag typ blir sämre på FIFA ju mer jag spelar det haha.
Citera
2016-12-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Nån som vill byta sitt Xbox one mot min konsol? 😂

Vitt Ps4
1 TB tror jag
Vit kontroll
fifa 17 med 1msek på ultimate team
Några fler spel, star wars tex..

Jag är intresserad!

Xbox one
500 GB
2 kontroller
FIFA 17, the divison.
Tillgång till ea acess
Citera
2016-12-06, 22:44
Medlem
Någon mer än mig som tenderar att släppa in ett mål så fort man gjort ett? Fattar inte helt hur jag ska göra, men motståndarens spelare blir så in i satans aggressiva och jag blir lika satt på pottkanten varje gång. Lite frustrerande! Några tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in