Citat:
Ursprungligen postat av
2006
JÅ och Jörg Haider visar påtagliga likheter i just detta avseende.
http://www.svd.se/han-var-mannen-i-mitt-liv
Det är väl möjligt att Jörg Haider var bi eller något, personligen har jag lite svårt för sådana där artiklar där någon mot pengar träder fram. Vi såg till exempel hur en man totalt manipulerade media att han var älskare åt den sk 35-åringen som satt häktad för mordet på Anna Lindh under tiden 35-åringen satt häktad och inte kunde ge svar på tal. När 35-åringen väl släpptes så gick det snabbt att visa att de där två aldrig ens träffats.
Dessutom förstår jag inte vad du försöker bevisa genom att dra upp en nationalistisk politiker som
kanske var bi, det finns ju liksom gott om öppet homosexuella politiker - de flesta är dock inte nationalistiska (enda jag känner till var Pim Fortyun). Menar du på fullt allvar att det finns ett mönster mellan nationalism och homosexualitet? I så fall får du visa att du har på fötterna mer än att dra upp ett enstaka exempel. Eftersom du skriver att det finns påtagliga likhet
er mellan JÅ och JH så får du väl visa på mer än att båda var gifta och JÅ gått på bögklubb och JH påstås ha gått på bögklubb. Vad mer för likheter menar du finns?
Det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta!