Citat:
Ursprungligen postat av
Nonamesjustme233
Ser fan ingen skillnad på dem (färgerna) men på videosen märks det tydligt, fan vad mindfuck det där är... Får väl bli ett par av dem då om de finns kvar

Det är rätt svårt att avgöra, studerat dessa härliga gamla rariteter en hel del tid så jag har tränat ögat.
Problemet med dom bruna "Cobra Airbomb" och dom bruna "Air Bomb" var ju att dom inte small alls, att dom flög upp en kort bit och small, fast några fungerade normalt. Det har jag knappt upplevt på dom blåa och röda. Så det är ju positivt

Dessa är däremot dom äldsta av alla varianterna, det ser jag på stubinen och pappret på toppen. Men som sagt finns det inte många kvar och man har nog ren tur om man hinner knipa några vid säljstart med tanke på hur få där är kvar. Kostar dock en tia styck, så det kanske kan göra att dom är kvar lite längre
EDIT: Fast samtidigt. Finns ju Shock Wave tårtan för 295kr. Den har 25mm skott och tar man ut alla skott och smältlimmar på kartongfyrkanter på alla så kostar varje skott 11,8kr, så det är egentligen mer prisvärt. Man får ju dessutom kometer vid uppstigningen då. Fast Krevads gick lite lägre förstås. Men Hanssons Thunder Kings förra året gick ju så pass lågt att det gjorde ont i örat när dom kreverade, så nog finns det fortfarande alternativ för den som är ute efter god knall om Air Bomb skulle ta slut alltid.