2016-12-05, 20:54
Medlem
KorvkastarNs avatar
Go'kväll!

Drog ihop ett WL lag lite snabbt och tänkte kolla vad ni tycker om nån måste bytas ut etc

https://www.futbin.com/17/squad/570174
Citera
2016-12-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Go'kväll!

Drog ihop ett WL lag lite snabbt och tänkte kolla vad ni tycker om nån måste bytas ut etc

https://www.futbin.com/17/squad/570174

Hade nog ändrat till något liknande detta: https://www.futbin.com/17/squad/570800

Hade inte kört Deulefeu på 6-7 i kemi.
Citera
2016-12-05, 22:35
Medlem
ensamdits avatar
Tjena - nu har jag spelat lite FUT online några dagar - helt annorlunda än Kärriärläge! - Jag UNDRAR: en del motståndare (ja ganska många!) mejar ner mina spelare - och snor bollen skitenkelt - MEN mina spelare kommer inte ens in på kroppen på motståndaren - vad gör jag för fel? - vet någon vad jag menar? - är det någon tacklingsteknik jag borde känna till? - eller har det med aggressivitet att göra? Eller "Hög Press"? - Jag har försökt allt möjligt. Är någon som kan tipsa mig hur jag ska ställa in spelet? Tack på förhand.
Citera
2016-12-06, 00:03
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamdit
Tjena - nu har jag spelat lite FUT online några dagar - helt annorlunda än Kärriärläge! - Jag UNDRAR: en del motståndare (ja ganska många!) mejar ner mina spelare - och snor bollen skitenkelt - MEN mina spelare kommer inte ens in på kroppen på motståndaren - vad gör jag för fel? - vet någon vad jag menar? - är det någon tacklingsteknik jag borde känna till? - eller har det med aggressivitet att göra? Eller "Hög Press"? - Jag har försökt allt möjligt. Är någon som kan tipsa mig hur jag ska ställa in spelet? Tack på förhand.

LT /L2 för kroppstackling
Citera
2016-12-06, 00:10
Medlem
Antagonist88s avatar
Förväntas det bli någon market crash den närmsta tiden? tänkte handla ett lag imorgon nämligen.
Citera
2016-12-06, 00:45
Medlem
Får ni något vettigt i packen för draft-vinster?
Tror jag ligger på runt 35-vinster nu av ca 100 försök.
Fått någon lirare värd 20-30 k som bäst.....

Det är fanemig deprimerande när man äntligen får en bra reward (24 rare gold players pack) och den bästa är Giroud
Citera
2016-12-06, 08:50
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article24016881.ab/promo

Någon som kan läsa aftonhoran plus? Vad säger pappskallarna om FUT?
Citera
2016-12-06, 10:13
Medlem
Tja,

Många som lyckats kvala in till WL? Jag snubblade på målsnöret igår, hade jag bara öppnat säsongen OK så hade det förmodligen gått vägen, men nu öppnade jag med 3-4 försluter och spelade som en riktig jävla f*tta, och var jag tvungen att vinna sista matchen för att hålla mig kvar i Div 2. Började matchen bra och hade 2-0 efter 30 min, efter 60 min har jag fortfarande matchen under kontroll, sen släpper jag in ett halvklantigt mål i 75.. Och sedan kan ni ju gissa själva, rensar 5m från en hörna varpå motspelaren nickskarvar och cyklar in den till 2-2 i 90de - Var sisådär nöjd. Dock så skulle jag skärpt mig i början av säsongen.

Skitsamma.
Vart trött på laget i alla fall, spelar detta:
https://www.futbin.com/17/squad/575789

Tips på förbättringar? Vet att Reus med 7 i kemi inte är optimalt.

Har egentligen lust att sälja av skiten och göra ett nytt men har slut på idéer.
Har 100k på banken, och det där laget går för ca 850k - Så om någon har lust att göra ett lag för 950k så skulle det uppskattas väldigt mycket
Citera
2016-12-06, 12:36
Medlem
Vilken konsol spelar ni på?

Har alltid lirat på Ps4 men börjar bli sugen på att byta det mot ett Xbox one pga legenderna..

Fördelar och nackdelar konsolerna emellan?
Citera
2016-12-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Vilken konsol spelar ni på?

Har alltid lirat på Ps4 men börjar bli sugen på att byta det mot ett Xbox one pga legenderna..

Fördelar och nackdelar konsolerna emellan?
Är nog mest en vane sak, dom som börjat spela på ps kör nog vidare på det o dom som alltid spelar Xbox kör på det! Kör själv på Xbox, låter ju som flest spelar på ps4! Att byta till Xbox pga legendar känns lite dumt, du kommer få börja om från början o legendarer är dyrt att införskaffa
Citera
2016-12-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Är nog mest en vane sak, dom som börjat spela på ps kör nog vidare på det o dom som alltid spelar Xbox kör på det! Kör själv på Xbox, låter ju som flest spelar på ps4! Att byta till Xbox pga legendar känns lite dumt, du kommer få börja om från början o legendarer är dyrt att införskaffa

Jag vet att jag förlorar alla myntbonusar osv i början. Tänkte kanske se om man kunde hitta någon som vill byta sitt Xbox mot mitt ps4. Det ultimata hade varit att byta mot någon med 1 mille på sin konsol också 😆

Är så sugen på att lira med legendarer! Någon som vet om det kommer att släppas till PS?
Citera
2016-12-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Fast alltså, finns inte en chans att det här stämmer.
Det här tror jag är EAs största bluff.

Att köpa ett "+6 all attributes" kort hjälper på riktigt, ja. Men dessa kort... Tror inte ett skit på dem. Aldrig märkt av någon skillnad.

Är det sant? Jag tycker det funkar, jag packade upp Moses IF för ett par veckor sedan, tycker att Moses är en kul spelare, så ville verkligen få han att funka i mitt lag, och i och med att han var handelsspärrad så ville jag få det att funka ännu mer.

Jag fick byta ett par kemikort innan jag hittade vilken kemi som faktiskt funkade bäst, jag kanske är blåögd men det känns allt som att det funkar för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in