2016-12-05, 12:00
Medlem
Två dagar förra helgen mådde jag bra på 10 st 50mg per dag.
Igår tog jag 10 st igen, alltså 1000mg=1g, och kände knappt någonting. Fan vad snabbt toleransen gör sig tillkänna.
Tänkte testa med 15-20 st men vafan såna mängder känns lite farligt, både för kramprisken och att man fastnar värre än vad man räknat med.
Nån som haft liknande upplevelser?
Citera
2016-12-05, 12:13
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Två dagar förra helgen mådde jag bra på 10 st 50mg per dag.
Igår tog jag 10 st igen, alltså 1000mg=1g, och kände knappt någonting. Fan vad snabbt toleransen gör sig tillkänna.
Tänkte testa med 15-20 st men vafan såna mängder känns lite farligt, både för kramprisken och att man fastnar värre än vad man räknat med.
Nån som haft liknande upplevelser?
Om det var 50mgare du tog igår med så blir inte 10st 1000mg utan 500 mg, men för å svara på din fråga, toleransen borde inte gå upp så där fort
Citera
2016-12-05, 13:52
Medlem
Har kommit över några tram jag inte sett förut tilodol sr 100 mg sandoz..någon som har koll på dom?
Citera
2016-12-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junja
Har kommit över några tram jag inte sett förut tilodol sr 100 mg sandoz..någon som har koll på dom?

Funkar knappast på mig iaf, Sandoz är skit företag men det är iaf tram och bättre än ingenting eller hur?
Citera
2016-12-05, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Funkar knappast på mig iaf, Sandoz är skit företag men det är iaf tram och bättre än ingenting eller hur?

Ok, men har du provat just dom här? Aldrig hört talas om tilodol? Men jag är numera en lugn medborgare som bara gör sånthär i undantagsfall så har noll tollerans 😊
Citera
2016-12-05, 16:47
Medlem
CristDaFists avatar
[quote=doktorspice|59218479]Funkar knappast på mig iaf, Sandoz är skit företag men det är iaf tram och bättre än ingenting eller hur? [/QUOTE

Spelar ingen roll vilket märke det är Its the same shit.
Citera
2016-12-05, 21:39
Medlem
[quote=CristDaFist|59219580]
Citat:
Funkar knappast på mig iaf, Sandoz är skit företag men det är iaf tram och bättre än ingenting eller hur? [/QUOTE

Spelar ingen roll vilket märke det är Its the same shit.

Hahahah här kommer det någon som kan noll om läkemedel , "alla är same shit" , gå prova indiska tramadol eller belgiska så får du se om
Det är same shit, snälla skriv inte något du inte vet ett skit om, alla läkemedel görs av olika labb och kvaliten variera så mycket , vissa labb är smutsiga och bindmedlet är annat skit . Vissa EU länder har bättre tramadol än svenska som exempel makedonska tram kickar mycket bättre än svenska tramadol från apoteket HEXAL/STADA/ACTAVIS

Exempel på en av sämsta tramadolen som kommer från svensk apotek "Medartuum" 100mg retard dom är nog 30-40mg tramadol i dom men det står 100mg men dom lägger i bindmedel å annat skit.

Läs på nästa gång du skriver något. Stör mig på folk som säger "öhhh alla tramadol slår lika ni bara inbillar er"
Senast redigerad av doktorspice 2016-12-05 kl. 21:53.
Citera
2016-12-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junja
Ok, men har du provat just dom här? Aldrig hört talas om tilodol? Men jag är numera en lugn medborgare som bara gör sånthär i undantagsfall så har noll tollerans 😊

Jag har provat dom och dom är helt OK hade inte köpt dom själv men bättre än inget alls när man inte har.
Citera
2016-12-05, 21:53
Medlem
CristDaFists avatar
[quote=doktorspice|59222557]
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist

Hahahah här kommer det någon som kan noll om läkemedel , "alla är same shit" , gå prova indiska tramadol så får du se om
Det är same shit, snälla skriv inte något du inte vet ett skit om, alla läkemedel görs av olika labb och kvaliten variera så mycket , vissa EU länder har bättre tramadol än svenska som exempel makedonska tram kickar mycket bättre än svenska tramadol från apoteket HEXAL/STADA.

Läs på nästa gång du skriver något.

Det är same shit. Har tramadol stadigt sen länge och ätit ungefär allt. Men visst, ät du dina magiska piller som kickar hårt som f•n yo.
Citera
2016-12-05, 21:57
Medlem
[quote=CristDaFist|59222730]
Citat:

Det är same shit. Har tramadol stadigt sen länge och ätit ungefär allt. Men visst, ät du dina magiska piller som kickar hårt som f•n yo.

Ok det märks du är en rookie men jag ska käka mina magiska piller som jag har gjort i 8 år så jag vet men det är lungt trama lungt hörru du rookie
Citera
2016-12-05, 22:02
Medlem
tehSecretzzzs avatar
[quote=CristDaFist|59222730]
Citat:

När det kommer till tram så flinns de många olika, märken som e helt verkningslösa.
Haha vad hände med citaten.
Citera
2016-12-06, 00:07
Medlem
[quote=tehSecretzzz|59222831]
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist

När det kommer till tram så flinns de många olika, märken som e helt verkningslösa.
Haha vad hände med citaten.

Exakt det är de jag säger men folk är så pantade i huvudet och verkligen tror att alla tram i världen slår likadant hahaha men men vad ska man säga

Citaten är buggad på mobilen verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in