2016-12-05, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Där är ju SD knappast ensamma. Bara värst.

Förutom Stureplan stryker SD:s riksdagsmän runt på krogarna i Gamla Stan mer eller mindre dagligen/nattligen. Sällan några problem/bråk a'la Ekeroth, men de är ökända storsupare bland restaurangpersonal och vakter i området (såklart pga nära riksdagen). Dock oklart om de också brukar hänga på gaybaren vid tunnelbanan, Torget.

Får puddla lite, han var där torsdagnatt, inte onsdag.

Självfallet ska de få kunna festa de med, men om man jämför med andra partier så är SD klart värst. I min hemort kan man se ledamöter från M, S osv. sitta på någon krog, men de knallar hem vid 12 slaget. Misstänker väl att de fortsätter dricka hemma istället.
Citera
2016-12-05, 07:22
Medlem
Säkert många som redan påpekat vid det här laget, men jag säger det ändå. Bögklubbarna har öppet längst av alla ställen där man kan röka och dricka. De är normalt fulla med dekadenta drägg som inte är bögar på nåt sätt, t.ex. som Åkesson?
Citera
2016-12-05, 08:17
Medlem
En transsexuell kvinna har berättat för mig att Jimmie anonymt finns med på Bodycontact, och att han raggat på henne. De känt att transsexuella kvinnor hänger en del på gayklubbar. Där har ni svaret. Jimmie har en grej för chicks with dicks
Citera
2016-12-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Bestod "genidraget" i att göra sig till driftkucku för hela det politiska etablissemanget så har vi här att göra med en helt ny typ av "genier" vi inte tidigare stött på!

Bestod "genidraget" i att gå ut med sin bisexuella läggning inför hela svenska folket och alla Sverigevänner där ute, så får det respekteras, då även Jimmy har rätt att göra vad han vill i stängda sovrum eller på öppna gayklubbar.

Bestod "genidraget" i att försämra stämningen hos sina meningsmotståndare, får vi konstatera att det delvis lyckades, men att det förmodade syftet med den "geniala" aktionen misslyckades kraftigt.

Vem har påstått att det fanns en enda PK-människa på klubben? Jag tror inte att gästerna på en random gayklubb i Stockholm är talesperson för PK-människor i allmänhet. En pinsam liten detalj den påverkade Jimmy helt missade.

Jag har inte tagit del av några rapporter om stenkastning på klubben. Ingenting hände enligt SD:s egen presstjänst. Inga polisingripanden gjordes. Vari genialiteten i detta ligger får var och en avgöra.

Lämna nu det bisexuella "geniet" Jimmy ifred. Det här är en privatsak och passar inte på detta forum!

Jag har hört rykten om att Jimmys VIP-kort till bögklubben redan ligger i posten.

Ääääh, "kasta sten i glashus" är ett uttryck. Det trodde jag att ett geni som du visste.
Citera
2016-12-05, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så bögarna som ägnat årtionden åt att klaga på andra människors intolerans visar sig själva vara intoleranta.
Hahaha.. De hade kanske mycket god mat den dan ? Han ville väl vara ifred.. Vi ickerökare på jobbet tvingades vistas i äckligt rökrum
för att få rapport inbland. Inte var vi rökare då.. Det här är ju i stil med, föds man i ett stall är man automatiskt en häst. Ta det lugnt och låt Jimmy själv berätta, om han vill.
Citera
2016-12-05, 09:43
Medlem
Menimienais avatar
varför är alla så förbannat kränkta över att Jimmie gick till en gaybar?

har själv varit inne på en i Tyskland för flera år sedan, generellt så är det mindre karatefylle mongon där som startar bråk för att försöka imponera på någon tjej.

jag är inte bög själv men det var en lugnare atmosfär där än vad det var på en normal nattklubb så varför lipar alla om "vad gör HAN där inne?"
får han kanske inte gå där för alla lättkränkta bögar?
Citera
2016-12-05, 10:13
Medlem
JanTalibans avatar
Fan, jag kom precis ihåg en grej … En person antydde för länge sen att Jimmie hade ett förhållande med Erik Almqvist. Vi snackar typ 2009-2010. Haha, det kanske kan förklara varför Almqvist sen fick så generösa avskedsvillkor från SD.

Men vad gör Jimmie på ett queer-ställe 2016? Knappast har han kommit dit för att ragga. Han droppar väl in där i SÄLLSKAP med någon som trivs på stället? Tex en av hans livvakter är ju hardcore lesbian. (Fast även här snackar vi ett antal år tillbaka i tiden, och just den personen kan ju ha bytts ut sen dess.)
Citera
2016-12-05, 10:54
Medlem
Karmans avatar
Förstår inte varför det skapar debatt att Åkesson besöker en gayklubb. Är det inte det vi vill, att politiker och då särskilt ledande politiker, besöker och vistas i verkligheten och träffar verklighetens människor?
Citera
2016-12-05, 10:54
Medlem
Jag förstår inte riktigt vad det bakomliggande problemet med att Åkesson besökte en queer-klubb är, annat än ett ytterligare sätt för vänstern och den politiska korrektheten att yttra sig mot "det rasistiska partiet Sverigedemokraterna". Jag trodde för en stund att Sverige faktiskt började vakna, men som vanligt skapas tumult bara när en viss partiledare och ett visst parti syns i allmänheten.
Citera
2016-12-05, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Förstår inte varför det skapar debatt att Åkesson besöker en gayklubb. Är det inte det vi vill, att politiker och då särskilt ledande politiker, besöker och vistas i verkligheten och träffar verklighetens människor?

Precis, låter som en bra summering.
Citera
2016-12-05, 11:24
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrillFish
Jag förstår inte riktigt vad det bakomliggande problemet med att Åkesson besökte en queer-klubb är, annat än ett ytterligare sätt för vänstern och den politiska korrektheten att yttra sig mot "det rasistiska partiet Sverigedemokraterna". Jag trodde för en stund att Sverige faktiskt började vakna, men som vanligt skapas tumult bara när en viss partiledare och ett visst parti syns i allmänheten.

Har du ett enda citat att hänvisa till eller sitter du hemma/på jobbet och hittar på? Att det hela skulle vara någon genial provokation eller att det skulle varit en listig fälla tycks ju uteslutet då inga kommentarer om det hela finns att länka till.

Att sitta och hitta på önskecitat som du gör när du skriver "det rasistiska partiet Sverigedemokraterna" gynnar liksom inte din trovärdighet.

Jimmy försökte till och med två gånger utan större framgång, då polisen tillkallades för att skydda honom vid första besöket på klubben. Att han visade på ett pinsamt dåligt omdöme då han gick tillbaka dit andra gången då polisen redan hade bedömt tilltaget som dumdristigt och korkat stärker inte direkt Jimmys aktier.

Jimmy visade prov på en bottenlös dumhet då han gick tillbaka till stället mot polisens vilja och bättre vetande. Ändå hände inget. Generalfail är väl den beskrivning som ligger närmast till hands.

Jimmy lyckades nu bara göra sig själv till åtlöje och tappade ännu mer i förtroende. Glöm inte bort att han försökte två gånger, det är vad som avslöjar tilltaget som så bottenlöst korkat att till och med Sverigevännerna ute i verkligheten som inte är avlönade för att sitta här och hylla Jimmys ansvarslösa handlande häpnar.
Citera
2016-12-05, 11:28
Medlem
Clayton80s avatar
Är det verkligen så ovanligt bland SD-sympatisörer runt om i landet att man går på gayklubb lite då och då? Har ni SD-sympatisörer ingen egen erfarenhet av att hänga på gayklubb?

En och annan här i tråden har skrivit att man går till gayklubben Secret Garden därför att det stället har öppet till kl. 03. Jag kan förstå det argumentet om man bor i t.ex. Sölvesborg, där krogutbudet är mer begränsat, men i Stockholm finns det ett antal ställen än gayklubben Secret Garden som har öppet till kl. 03. Gillar man inte ett ställe går man till ett annat. Ingen är tvingad att gå på gayklubb, inte ens i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in