2016-12-04, 15:26
Medlem
H0nkens avatar
Jag tror att det är ett slugt PR-trick för att rikta fokus från Kent Ekroths vevande på krogen. Sverigedemokraterna är inte direkt poppis bland bögar och det vet Jimme. Givetvis blir han attackerad på bögbaren och den mediala uppmärksamheten riktas från en attackerande Kent Ekroth till en attackerad Jimmie Åkesson. Från aggressor till offer i allmänhetens öga.
Citera
2016-12-04, 15:32
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så Jimmy går ut på random gayklubb utan pompa och ståt kl 04 en torsdag för att vinna gay-röster? Det låter inte långsökt eller?

Kanske sanningen är den att Jimmy hellre gråter ut på gayklubb än bak i en ambulans. Att han dessutom slipper horder av juckande araber gjorde nog den sexuellt nyfikne och utlevande Jimmys val av klubb logiskt för honom i det tillstånd han befann sig.

Jag betvivlar att han hittade speciellt många "konvertiter" på klubben och att besöket ur röstfiskesynpunkt var tämligen misslyckat.

Om syftet med besöket hade varit att bli nedslagen skulle han naturligtvis hållit sig under kamerorna utanför entrén och inte smugit omkring inne i röken och mörkret på klubben.

Släpp det här nu, låt Jimmy göra vad han vill i sängkammaren, men trumpeta inte ut det över hela FB!
Citera
2016-12-04, 15:51
Bannlyst
Genom en kompis kompis har jag fått reda på att det varit smurfande förr i Jimmys pojkrum och föräldrarnas hobbyrum i Sölvesborg.
Citera
2016-12-04, 15:53
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så Jimmy går ut på random gayklubb utan pompa och ståt kl 04 en torsdag för att vinna gay-röster? Det låter inte långsökt eller?

Vet inte vad du menar att det var för pompa och ståt som saknades?
Han visste garanterat att besöket skulle slås upp stort. Jag tvivlar på att en slipad partiledare gör något som denne vet kommer att slås upp stort, av en slump.
Citera
2016-12-04, 16:16
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Vet inte vad du menar att det var för pompa och ståt som saknades?
Han visste garanterat att besöket skulle slås upp stort. Jag tvivlar på att en slipad partiledare gör något som denne vet kommer att slås upp stort, av en slump.

Jag tror syftet att gå på klubben var att bli stoppad i dörren vilket inte hände. Inga krigsrubriker i "rätt" riktning så långt. Väl inne på klubben hittar Jimmy ingen som vill hjälpa honom med sin hemliga agenda att bli misshandlad. Han tillkallar polisen som får bli hans alibi att lämna klubben. Ingenting går Jimmys väg i denna del av "fällan och provokationen."

Efter några SMS eller samtal med "tänkare inom partitoppen" beordras Jimmy, nu stärkt med lite mer pulver eller sprit beordrad att gå tillbaka till klubben för att ställa till en scen. Väl där uppstår dålig stämning men även denna gång misslyckas "planen."

Jimmy får lomma hem med oförrättat värv. "Fällan slår inte igen och provokationen misslyckas." Media rapporterar sakligt om det inträffade och pressavdelningen konfirmerar. Jimmy har nu avslöjats som smygbög i hela landet.

Hela partiet sluter upp bakom Jimmy som numera är en älskad och aktad smygbög inom hela sin rörelsen där snacket om Jimmys dubbelliv florerat i decennier.

Liknar inte så lite fail om ni skulle fråga mig.
Citera
2016-12-04, 16:19
Medlem
Jag fattar fortfarande inte vart nyhetsvärdet ligger i att Åkesson va på en nattklubb/gayklubb eller vad sjutton det va för klubb. Och 2016 borde ju ingen bry sig om vem någon ligger med öht. Vem fan bryr sig? Hoppas Åkesson hade kul!
Citera
2016-12-04, 16:35
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Jag tror att det är ett slugt PR-trick för att rikta fokus från Kent Ekroths vevande på krogen. Sverigedemokraterna är inte direkt poppis bland bögar och det vet Jimme. Givetvis blir han attackerad på bögbaren och den mediala uppmärksamheten riktas från en attackerande Kent Ekroth till en attackerad Jimmie Åkesson. Från aggressor till offer i allmänhetens öga.

Man får nog konstatera att det hela misslyckades. Som PR-trick blev det platt fall. Att hans närvaro på en bögklubb inte uppskattades av de andra besökarna är väl bara förståeligt. Ingen påstår att Jimmy blev attackerad på klubben, så där hittar du bara på.

Om Jimmy vill snaska kotte är det väl upp till honom. Detta är en ickenyhet. Nyheten att Jimmy är bisexuell är redan ute sedan tidigare, så Ekroth och järnrörsgänget får gå hem och göra om planerna lite.

Blir inte förvånad om vi snart får se Herr Åkesson på oanonnserat besök i någon moske, för att försöka med samma "plan" igen.

Någon har försökt här i tråden att beskriva detta som "slipat" i samband med ord som "provokation" och "fälla", vilket inte kan anses lyckats.

Smygbögen Jimmy får gå hem och ladda PR-kanonen igen. Bättre lycka nästa gång Jimmy!

Det är som trogna partiföreträdare redan konstaterat inget att skämmas för att vara bög i Sverige 2016.
Citera
2016-12-04, 16:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jag fattar fortfarande inte vart nyhetsvärdet ligger i att Åkesson va på en nattklubb/gayklubb eller vad sjutton det va för klubb. Och 2016 borde ju ingen bry sig om vem någon ligger med öht. Vem fan bryr sig? Hoppas Åkesson hade kul!

Han kanske bara gick dit för att dra ned några asgarv i pressen för hur patetiskt han och hans entourage agerar? Jag tror ingen faktiskt bryr sig och det hela verkar ju misslyckats å det grövsta om det fanns en dold agenda bakom det hela.

Jag tror att han kan ha gått dit för att han är besatt av bögsex, så enkelt kan det vara. Ockhams rakkniv typ.

Lämna killen ifred!
Citera
2016-12-04, 16:57
Medlem
Kan ju va så att han bara gillar stället. Allt från utbud av alkohol, pris, hur lokalen ser ut spelar ju roll. Skiter väl fullständigt i vad han vill göra i sängkammaren, totalt ointressant om han bor i garderoben eller inte.

Däremot undrar jag vad han gjorde där en onsdag? Riksdagsledamöter har ju utskottsmöten osv. Tisdag till Torsdag, så varför är man då ute och svirar mitt i dagarna man har sammanträde? Svaret är väl för att polarna från hela landet möts upp i samma stad och då vill de kröka till. Men då kanske man som ledamot göra det hemma, eller bara sätta sig på ett lugnare ställe och ta en bit mat till alkoholen för att inte dra åt sig uppmärksamhet?

Nej, det stinker oaktsamhet och respektlöshet mot ämbetet de innehar.
Citera
2016-12-04, 16:59
Medlem
Hans besök på en gayklubb är ett genidrag. Nu har han bevisat att folk kastar sten i glashus. Intolerans finns överallt, inte bara bland SD:are. Enda skillnaden är att SD inte hycklar med var de står. Alla jävla PK-människor visar sig inte vara så toleranta när det väl kommer till kritan
Citera
2016-12-04, 17:08
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Kan ju va så att han bara gillar stället. Allt från utbud av alkohol, pris, hur lokalen ser ut spelar ju roll. Skiter väl fullständigt i vad han vill göra i sängkammaren, totalt ointressant om han bor i garderoben eller inte.

Däremot undrar jag vad han gjorde där en onsdag? Riksdagsledamöter har ju utskottsmöten osv. Tisdag till Torsdag, så varför är man då ute och svirar mitt i dagarna man har sammanträde? Svaret är väl för att polarna från hela landet möts upp i samma stad och då vill de kröka till. Men då kanske man som ledamot göra det hemma, eller bara sätta sig på ett lugnare ställe och ta en bit mat till alkoholen för att inte dra åt sig uppmärksamhet?

Nej, det stinker oaktsamhet och respektlöshet mot ämbetet de innehar.
Där är ju SD knappast ensamma. Bara värst.

Förutom Stureplan stryker SD:s riksdagsmän runt på krogarna i Gamla Stan mer eller mindre dagligen/nattligen. Sällan några problem/bråk a'la Ekeroth, men de är ökända storsupare bland restaurangpersonal och vakter i området (såklart pga nära riksdagen). Dock oklart om de också brukar hänga på gaybaren vid tunnelbanan, Torget.
Citera
2016-12-04, 17:16
Medlem
Det här förklarar partiledarens psykiska problem, han är smygbög och kanske pedofil.
Det är bråttom för SD att hitta en ny och frisk partiledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in