2016-12-04, 21:32
Medlem
Audimans avatar
Hur får ni reda på dom här specialdealerna? Gäller det några fler tårtor?
Citera
2016-12-04, 21:53
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Hur får ni reda på dom här specialdealerna? Gäller det några fler tårtor?

Gäller att ha näsan i blöt

Hmm, inte vad jag tänkt på iallafall.
Citera
2016-12-04, 22:11
Medlem
Kanske jag är lite blind, men kollade på min Tiger tårta och hittade ingen CE märkning på den
Citera
2016-12-04, 22:12
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamesjustme233
Kanske jag är lite blind, men kollade på min Tiger tårta och hittade ingen CE märkning på den

Nej det konstateras ju ett par inlägg bak. SE- men inte CE och antagligen orsaken till priset.
Citera
2016-12-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Nej det konstateras ju ett par inlägg bak. SE- men inte CE och antagligen orsaken till priset.

Då borde ju halva bonnens produkter vara prissänkta, wtf...?
Citera
2016-12-04, 22:31
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Då borde ju halva bonnens produkter vara prissänkta, wtf...?

Vid första anblick. Om du fnular lite till på det där så kommer du nog knäcka nöten.
Citera
2016-12-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vid första anblick. Om du fnular lite till på det där så kommer du nog knäcka nöten.

Ne men, konstigt egentligen att prissänka en sådan produkt när den redan är hyllad och prisvärd enligt många, medans andra produkter inte är lika prisvärdiga. Kanske man har överdrivet många i lager och vill få bort de
Citera
2016-12-04, 23:41
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ne men, konstigt egentligen att prissänka en sådan produkt när den redan är hyllad och prisvärd enligt många, medans andra produkter inte är lika prisvärdiga. Kanske man har överdrivet många i lager och vill få bort de

Kanske det kanske Gäller att passa på, kanske sista året med Tiger? Man vet aldrig.
Citera
2016-12-04, 23:50
Medlem
I fredags på bonnens Vipkväll så va de lite såna erbjudanden, vet dock inte om dem bara va för kvällen eller om dem kvarstod
Citera
2016-12-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kanske det kanske Gäller att passa på, kanske sista året med Tiger? Man vet aldrig.

Yeah, annars får man typ fixa CE märkning på dem om det ens är möjligt för det är en fläskig tårta, och kundfavorit ju.

Skrämmer mig att det importeras så mycket danska produkter nu, undra om det blir mycket fler till nästa år. Jag har alltid hatat på Danska fyrverkeri pjäser, dels för att de är väldigt "blanka" dvs man försöker få ner på ljudet så mycket som möjligt men ändå ha en fin effekt, samtidigt brukar de använda papper och kartong istället för lera för att stänga laddningarna vilket gör så att effekten inte är lika bra... De är iaf hur jag upplevt det med T-hansen och Jem & fix från Danmark & Sverige, har dock inga upplevelser från Royal fireworks, de ser dock bra ut på Video.

Man får väl hoppas på det bästa
Citera
2016-12-05, 00:12
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Skrämmer mig att det importeras så mycket danska produkter nu, undra om det blir mycket fler till nästa år. Jag har alltid hatat på Danska fyrverkeri pjäser, dels för att de är väldigt "blanka" dvs man försöker få ner på ljudet så mycket som möjligt men ändå ha en fin effekt, samtidigt brukar de använda papper och kartong istället för lera för att stänga laddningarna vilket gör så att effekten inte är lika bra... De är iaf hur jag upplevt det med T-hansen och Jem & fix från Danmark & Sverige, har dock inga upplevelser från Royal fireworks, de ser dock bra ut på Video.

Man får väl hoppas på det bästa

Beror nog lite på leverantör, men många danska är bra. Såg Sophienholm direkt efter Peacocktail. Ungefär samma effekt. Skillnaden var att sophienholm hade mer guld och sådär glittrigt samt fler gröna stjärnor. Go knall och bra spridning på samtliga skott. Hängde dessutom kvar på himlen ett bra tag. Var först lite skeptisk, men Royal blev helt klart en ny favorit! Även Twin var riktigt trevlig. Schackenborg däremot var inte så direkt imponerande. Lite sugen på att se Thunder Storm också. Rätt låg krutvikt till högt pris, kan dock vara några trevliga effekter i den

EDIT: Många effekter ser lite ut som i tårtorna från Pyromoravia. Skulle tippa på att det är samma fabrik som gör dom, vilket är positivt som fan om så är fallet.
Senast redigerad av pyro860 2016-12-05 kl. 00:17.
Citera
2016-12-05, 00:22
Medlem
Alla videos från bonnens skjutning i fredags finns nu på deras youtubekanal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här