Sådär! Guld 3 uppnåt. Inget bra flyt igår men betydligt bättre snitt idag. Varit med i WL nästan varje helg men det här var första helgen jag hade/tog mig tid att lira nära inpå 40 matcher. Annars nöjt mig med silvernivåerna. Gött med kvalificering till nästa helg så man slipper pilla med MLS etc.
Hur gick det för er andra?
Citat:
Ursprungligen postat av
tugboatbob
Gör ni ofta mål på hörnor? I början när spelet släpptes och första weekend league-månaden så knoppade man in ett hörnmål då och då, och ungefär lika många fick man i baken. Men nu har jag inte gjort ett enda hörnmål på 200+ matcher och har inte heller släppt in speciellt många(6-7 kanske). Har hörnorna patchats om på något sätt eller har jag bara tappat tekniken helt?
Ytterst sällan. Ett mål var tjugonde match kanske. Gjordes en patch i början av spelet då det var väldigt OP första veckorna att slå en kort hörna och sen dunka in den mot bortre stolpen. Målvakten tog nästan aldrig bollen på vägen och det stod alltid en snubbe längst bort och gjorde ofta mål. Fick sådana hörnor mot mig hela tiden.
Patchades som sagt dock bort.