2016-12-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Finns det några riktlinjer på när man ska köpa och sälja spelare?

Menar du veckovis elr att köpa vid tex market crash? Om du menar veckovis så är det väll att köpa på måndag / sen söndag, och sälja på torsdag /fredag.
Citera
2016-12-04, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Någon som vet vilken tid WL stänger imorgon?
08:00 imorgon.
Citera
2016-12-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Satan vad allt går emot en när man har tappat humöret. Straffläggning, ska avgöra och lägger bara dit bollen men den dras hårt som fan utanför. Förlorade sen.

Ny match. Dominerar men hamnar i oförklarligt 0-3 underläge. Vänder till 4-3 så får han in 4-4 helt på slutet. Bokstavligt talat snubblar in 5-4, jag lyckas kvittera och släpper in ett SLAPPT långskott i 120' då Lloris står och spelar fickpingis eller nåt.

Då gick kontrollen i golvet.

Edit: Matchen efter, jag gör 1-0 i 8'. RQ.... Tack, behövde en snabb seger.

Ja min Xbox kontroll åkte i golvet tidigare idag oxå, blev 3 delar av den så fick tejpa ihop den för att spela klart dom sista matcherna
Citera
2016-12-04, 22:31
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
På nått sätt skönt att man inte är ensam

Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Ja min Xbox kontroll åkte i golvet tidigare idag oxå, blev 3 delar av den så fick tejpa ihop den för att spela klart dom sista matcherna

Blev lite av en jinx, 4 raka segrar nu. Behöver 1 till för guld 3. Haft 2st RQ trots endast 1-0 ledning. Säkert många som bara är en eller två matcher från att öka i ranking och med många matcher kvar så när de ligger under skiter de i det.
Citera
2016-12-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
http://www.futhead.com/17/squads/2845258/ Någon som har lust att fortsätta det bygget? Har ingen fantasi kvar. Krav max tre nationaliteter och inga spelare från Bundesliga. Har 400k efter jag inhandlade mittlåset. Tack på förhand!
http://www.futhead.com/17/squads/2849584/

Mittfältet ser kanske lite tunt ut men samtliga har med/high så det blir nog rätt stabilt defensivt ändå! Coutinho istället för Oscar/Ferna går också, vet dock inte hur bra han funkar som CM.

Själv kommer jag förmodligen köra detta nästa helg:
http://www.futhead.com/17/squads/2849710/

4-1-2-1-2(2) efter matchstart med Kante, Payet och Sissoko på mitten med Coutinho som CAM.
Citera
2016-12-04, 23:51
Medlem
tugboatbobs avatar
Gör ni ofta mål på hörnor? I början när spelet släpptes och första weekend league-månaden så knoppade man in ett hörnmål då och då, och ungefär lika många fick man i baken. Men nu har jag inte gjort ett enda hörnmål på 200+ matcher och har inte heller släppt in speciellt många(6-7 kanske). Har hörnorna patchats om på något sätt eller har jag bara tappat tekniken helt?
Citera
2016-12-04, 23:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Äntligen lite packluck efter denna nattsvarta tradingdag. Gjorde link Sbc mest på chans och fick Coutinho, Denis Suarez och två silverbelgare som säljer för 5k styck. Så 50k in i alla fall.
Citera
2016-12-05, 00:04
Medlem
Stjerna7s avatar
Sådär! Guld 3 uppnåt. Inget bra flyt igår men betydligt bättre snitt idag. Varit med i WL nästan varje helg men det här var första helgen jag hade/tog mig tid att lira nära inpå 40 matcher. Annars nöjt mig med silvernivåerna. Gött med kvalificering till nästa helg så man slipper pilla med MLS etc.

Hur gick det för er andra?

Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Gör ni ofta mål på hörnor? I början när spelet släpptes och första weekend league-månaden så knoppade man in ett hörnmål då och då, och ungefär lika många fick man i baken. Men nu har jag inte gjort ett enda hörnmål på 200+ matcher och har inte heller släppt in speciellt många(6-7 kanske). Har hörnorna patchats om på något sätt eller har jag bara tappat tekniken helt?

Ytterst sällan. Ett mål var tjugonde match kanske. Gjordes en patch i början av spelet då det var väldigt OP första veckorna att slå en kort hörna och sen dunka in den mot bortre stolpen. Målvakten tog nästan aldrig bollen på vägen och det stod alltid en snubbe längst bort och gjorde ofta mål. Fick sådana hörnor mot mig hela tiden.
Patchades som sagt dock bort.
Citera
2016-12-05, 00:14
Medlem
Citat:
Sådär! Guld 3 uppnåt. Inget bra flyt igår men betydligt bättre snitt idag. Varit med i WL nästan varje helg men det här var första helgen jag hade/tog mig tid att lira nära inpå 40 matcher. Annars nöjt mig med silvernivåerna. Gött med kvalificering till nästa helg så man slipper pilla med MLS etc.

Ytterst sällan. Ett mål var tjugonde match kanske. Gjordes en patch i början av spelet då det var väldigt OP första veckorna att slå en kort hörna och sen dunka in den mot bortre stolpen. Målvakten tog nästan aldrig bollen på vägen och det stod alltid en snubbe längst bort och gjorde ofta mål. Fick sådana hörnor mot mig hela tiden.
Patchades som sagt dock bort.
Hade 18 vinster med 17 matcher kvar att spela inför idag. Vann på rätt bra idag med och hade 26 vinster med 7 matcher kvar att spela. Förlorar sedan 3-4 på raken och har 27 med 2 matcher kvar.

Trodde fan inte att jag skulle klara det men lyckades vinna den näst sista med 4-2 efter förlängning och sedan 4-0 efter 25min och rage quit i sista så det blev för första gången Elit för mig
Citera
2016-12-05, 00:45
Medlem
Weird.s avatar
Citat:

.

Slutade på finfina 38 idag igen! Synd bara att mina två torsk kom under mina första 10 matcher Synd att man slarvar bort 2. Dock så vinner jag rätt många jämna också så ska inte klaga
Citera
2016-12-05, 00:45
Medlem
Fifa 17 sög
Citera
2016-12-05, 00:52
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Du brukar skriva hur svårt du har det i kvalet och ja, nivån i WL är betydligt högre. I kvalet kan man få möta vad som helst men i WL är alla hyfsade i alla fall. Om "varje match""blir en förlust i slutminuterna kanske det inte bara är otur.

Bara att nöta. Logiskt sett borde man bli bättre om man får möta bättre spelare.

Vart ingen gråt söndag lyckades ta guld 3, hade 9 vunna och 11 matcher kvar att spela och helt plötsligt börja jag spela mycket bättre och oturen försvann helt otroligt!

Om man endå hade spelat så sansat och bra dom tidigare matcherna också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in