2016-12-04, 13:24
Medlem
KorvkastarNs avatar
Fyfan champions är det värsta jag varit med om, torskar varje match med antingen 2-1 vi slut tid eller så lyckas han peta in en boll i sista minuten på tillägg. Är så sjukt att det händer exakt varje match spelar ingen roll hur bra jag defendar dom får in en boll på nått konsigt sätt endå, ta förra matchen t.ex klockan står på 119e minuten han drar ett skott från nästan halva plan som går i stolpen och ut till en av hans spelare som kommer löpandes jag menar vafan kan man göra? nej det blir en gråt söndag i foster ställning
Citera
2016-12-04, 13:53
Medlem
Nån som vet om en bra högerback som ger bra kemi till Messi? Vidal känns lite dålig på passningar.
Citera
2016-12-04, 14:07
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Fyfan champions är det värsta jag varit med om, torskar varje match med antingen 2-1 vi slut tid eller så lyckas han peta in en boll i sista minuten på tillägg. Är så sjukt att det händer exakt varje match spelar ingen roll hur bra jag defendar dom får in en boll på nått konsigt sätt endå, ta förra matchen t.ex klockan står på 119e minuten han drar ett skott från nästan halva plan som går i stolpen och ut till en av hans spelare som kommer löpandes jag menar vafan kan man göra? nej det blir en gråt söndag i foster ställning

Du brukar skriva hur svårt du har det i kvalet och ja, nivån i WL är betydligt högre. I kvalet kan man få möta vad som helst men i WL är alla hyfsade i alla fall. Om "varje match""blir en förlust i slutminuterna kanske det inte bara är otur.

Bara att nöta. Logiskt sett borde man bli bättre om man får möta bättre spelare.
Citera
2016-12-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Nån som vet om en bra högerback som ger bra kemi till Messi? Vidal känns lite dålig på passningar.

Beror på hur stark länk du vill ha? Finns ingen perfekt länk. Bland de starka länkarna är det väl IF Roberto som är ett bra alternativ om du vill ha bra passningar. Inte så snabb, 78 i pace. Men kanske kan funka med Shadow-kort? Sedan finns det ett gäng alternativ om det räcker med svaga länkar: http://www.futhead.com/17/players/2692/lionel-messi/chemistry/?chem=weak&group=rbs
Citera
2016-12-04, 14:28
Medlem
EnLitenFryss avatar
Vad gör folket med sina Movemberkort nu?

Jag håller på mina ett tag till. Det förvånar mycket lite om ea trots allt kommer kasta in dem i framtida Sbc nu när de slutat finnas i paket. Behöver inte cashen här och nu.

Ser att folk diskuterat det tidigare - men vilka ligor tror ni blir nästa league Sbc? Jag tror inte de väljer de stora utan ligor med många silverlag och några guldlag som hittills. Då lutar det åt Super lig, Eredivisie och ev Argentina eller Colombia.
Citera
2016-12-04, 14:48
Medlem
Hallå Boys!
Är det bekräftat vem som blir nästa PL spelare i SBC?
Citera
2016-12-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vad gör folket med sina Movemberkort nu?

Jag håller på mina ett tag till. Det förvånar mycket lite om ea trots allt kommer kasta in dem i framtida Sbc nu när de slutat finnas i paket. Behöver inte cashen här och nu.

Ser att folk diskuterat det tidigare - men vilka ligor tror ni blir nästa league Sbc? Jag tror inte de väljer de stora utan ligor med många silverlag och några guldlag som hittills. Då lutar det åt Super lig, Eredivisie och ev Argentina eller Colombia.

Samma här, håller lite på det. Har två lag jag är sjukt nöjda med plus 200k så har inte bråttom. Alla kort ligger ute till överpriser. Fick för en timme sedan sålt en Bellarabi för 22,750. Lägsta bin förut låg på 13-14k. Säljer kanske bara om jag känner att det är rätt läge att investera i ett IF-kort. Ångrar lite att jag inte sålde alla kort och investerade i IF Hector. Köpte 8st för 15-16k, allt jag kunde avvara, kändes som ett stensäkert kort att investera i. Sedan sålt dem för 30k/st.

Är ju lite sugen på att chansa på en av ligorna... men det kan ju dröja innan det blir just den ligan. Men någon av dem kan nog ligga bra till. Vet inte om jag skulle vilja ha ett untradable kort från någon av dem ligorna men finns ju stora pengar i att sälja av allt.

Citat:
Ursprungligen postat av victorakka
Hallå Boys!
Är det bekräftat vem som blir nästa PL spelare i SBC?

Nope. Röstningen stänger imorrn vid midnatt och på fredag släpps namnet på vem som blir POTM November.
Senast redigerad av grahnen 2016-12-04 kl. 15:01.
Citera
2016-12-04, 15:04
Medlem
Efter 11 veckor lyckades jag vinna den där förbannade finalen i kvalet.. nu har vunnit 15 matcher och har 10 kvar, tycker att de gått ganska bra då jag trodde jag skulle få smisk i alla matcher. har jag bara haft mega otur i kvalet vecka efter vecka? Nu kan FIFA17 få finnas kvar och det blir inga mer köp av nya kontroller
Citera
2016-12-04, 15:09
Medlem
Pogba eller De bruyne som cam?
Den andre blir cm
Citera
2016-12-04, 15:11
Medlem
Nope. Röstningen stänger imorrn vid midnatt och på fredag släpps namnet på vem som blir POTM November.[/quote]

Okej, vilka spelare står det emellan då?
Citera
2016-12-04, 15:41
Medlem
Citat:
Nope. Röstningen stänger imorrn vid midnatt och på fredag släpps namnet på vem som blir POTM November.

Okej, vilka spelare står det emellan då?[/quote]

https://t.co/jOJADke6M9

Där har du omröstningen och vilka som kan få utnämningen. Skulle vara grymt med Zlatan el aguero så bara därför så blir det säkert Pickford
Citera
2016-12-04, 15:45
Medlem
Citat:
Okej, vilka spelare står det emellan då?

Diego Costa, Pedro, Sergio Aguero, Zlatan Ibrahimovic, Matt Philips, Jordan Pickford.

https://www.premierleague.com/news/149445

Folk verkar tro på Costa eller Pedro. Philips borde ligga bra till men då det är en omröstning så är det namnet kanske inte det största. Aguero lär det inte bli. Zlatan tvek... ändå 3 mål på 2 matcher. Men har han varit så bra? Pickford kommer det inte heller bli.
Senast redigerad av grahnen 2016-12-04 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in