2016-12-03, 19:46
Medlem
Tycker faktiskt det är kul att vi har ett nazist parti som det är lite drag kring, synd att inte Ekeroth var med och knackade bög.
Citera
2016-12-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Vad har Sd emot gay? Eller varför sånt rabalder om JÅ:s besök på en gayklubb?

Jag vet inte om SD har tagit någon officiell ställning i gay-frågan men jag tror inte det.
Dock är världen mäkta trött på opålitliga marionetter i toppen, och det är precis vad Åkesson signalerar nu.
Efter 8 år med en homo-muslim gift med en transvestit som president i usa så ser du själv hur det går, folket säger ifrån till slut.
Folket hoppades nog på Åkesson. Det här kan vara spiken i kistan.
Problemet är väl att vi saknar alternativ?
Daniel Tramp, var är du ?!?
Citera
2016-12-03, 19:50
Medlem
De flesta jag känner inklusive mig själv har nog någon gång besökt en gaybar utan att för dess skull vara homosexuell själv så jag ser inte varför det skulle finnas något nyhetsvärde i detta.
Citera
2016-12-03, 19:57
Moderator
sm910difs avatar
Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala
- Björn Söder

Hade varit intressant att höra hur ev. samtal på rikskansliet gått kring Åkessons bögbravader. Någon kommentar från Söder offentligt än?
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Så SD har alltså ännu tagit ett steg bakåt och blivit liberalkonservativa? Vad är det man ska bevara då, EU?
Ja, man röstade nyligen för en EU-resolution om att sprida massiv EU-propaganda i medlemsstaterna för att skydda unionen mot det "ryska desinformationskriget" och regimkritisk hatmedia. Det är väl det SDs och Åkessons konservatism överlag handlar om idag, att bevara den liberala dekadensen under täckmanteln att denna "tolerans" för degeneration skulle vara essensen av vår moderna västerländska* kultur. Som givetvis måste skyddas mot det muslimska hotet - så får kontrajihadismen* en invandringskritisk rörelse att gå från sunda, traditionella värderingar till HBTQ-kramare som jublar när deras "smarta" ledare slirar runt på gayklubbar långt in på vardagars morgontimmar.

*Omgärdas lämpligen med de på flashback förbjudna trippelparanteserna.
Senast redigerad av sm910dif 2016-12-03 kl. 20:07.
Citera
2016-12-03, 20:01
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jag vet inte om SD har tagit någon officiell ställning i gay-frågan men jag tror inte det.
Dock är världen mäkta trött på opålitliga marionetter i toppen, och det är precis vad Åkesson signalerar nu.
Efter 8 år med en homo-muslim gift med en transvestit som president i usa så ser du själv hur det går, folket säger ifrån till slut.
Folket hoppades nog på Åkesson. Det här kan vara spiken i kistan.
Problemet är väl att vi saknar alternativ?
Daniel Tramp, var är du ?!?

Spiken i kistan? Ge dig. Tror väldigt få lägger någon vikt i detta ö.h.t. Att Aftonhoran tror att majoriteten av SDs väljarbas består av böghatande nazister som nu kommer lägga sin röst på annat parti efter detta "scoop" är dock väldigt roande.

https://sd.se/var-politik/var-politik-a-till-o/
Citat:
Ingen människa väljer sin sexuella läggning. Trakasserier och diskriminering mot människor p.g.a. deras sexuella läggning är oacceptabelt och skall rättsligt beivras. Vidare anser Sverigedemokraterna att människors sexuella preferenser primärt är en privat fråga och ingenting partiet fäster någon vikt vid.
Citera
2016-12-03, 20:01
Medlem
William Hainess avatar
Vad exakt är "skandalen" här?

Är Jimmie Åkesson homofil?
Citera
2016-12-03, 20:03
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
*våra pengar

Inte mina, inte dina, inte andras - våra.

Jag betalar mer i skatt per år än vad medelsvensson tjänar men det är skitsamma, samhälle betyder gemensam pott.

Och jag skulle vara överlycklig om *våra* pengar (däribland mina) användes till att rädda lite liv istället för att du ska få dubbel chipspåse till fredagen via nåt jobbskattebidrag.

Hur många papperslösa..tiggare..bil-brännare har du inneboende hos dig? För..du vill väl rädda dom?
Citera
2016-12-03, 20:07
Medlem
orrtupps avatar
Jaha...så nu kommer det plötsligt att bli kontroversiellt och negativt att vara gay???
Nu blir det alltså inte några fler Prideparader, tänk vad snabbt det kan vända.
Citera
2016-12-03, 20:11
Medlem
Citat:
– Alla blev lite chockade när han kom dit. Många blev jävligt sura och upprörda. Secret Garden är en gayklubb som är öppen för alla. Flera som jag var med där är homosexuella, och de är väldigt kritiska till åsikterna som SD för fram, säger Martin Johansson, en av dem som var på klubben.

Så öppet för alla utom för de som röstar SD? Inte så öppet för alla isf. Hade en islamiserad vänsterkommunist gått in i klubben så hade personen fått pris och jubel.
Senast redigerad av GetInzide 2016-12-03 kl. 20:14.
Citera
2016-12-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Men det är inte bara religiösa aspekter, man har jagat och skadat homosexuella enbart på grund av deras läggning, oavsett religion. På samma sätt som SD-anhängare hängs ut och hatas. Enbart på grund av vad de är.

Men homosexualitet ökar inte bara för att det är accepterat. Det är inte som att man väljer sin läggning. Jag vill påstå att det är ofrivilligt vad man går igång på.

Nej, man kan inte ersätta en mamma eller pappa. Samkönade par kan inte föröka sig på eget sätt, men det finns möjligheter för dem att få ett lyckligt liv.

Vem är du att beröva andra människor deras kärlek och lycka?

Jo det är väl rätt självklart, jag vill inte ta ifrån rätten

På vilket sätt drabbas du av att andra människor är lyckliga?
Det enda sättet jag kan ens tänka mig att du påverkas är att

1) Du får bättre odds ju färre konkurrenter du har.
2) Skattepengar kan eventuellt användas för att hjälpa samkönade få barn (osäker här)
Vem är du att ta ifrån barnens rätten till ett lyckligt liv med en riktig mamma och pappa?

Jag vill inte hänga ut eller mörda homosexuella, på samma sätt som jag inte vill mörda eller hänga ut människor med schizofreni.

Man kan inte välja sin läggning men man påverkas av sin omgivning. Och det är den jag vill förändra.

Det kan låta hemskt men det bästa hade varit om homosexuellitet inte hade existerat, och det säger ju sig självt.

Jo homosexualitet ökar, och vi ser massa nya sexuella läggningar komma fram i svansen av detta. Det här är inte normalt. Det ökar i samma takt som allmän psykisk ohälsa.

1) Fjortisargument, och egoistiskt dessutom.
2) Samkönade par borde inte ha den rättigheten att ta någon annans barn till sin egna vinning, paret kanske blir lyckligt men det är inget argument.

Och för att göra det klart, jag bryr mig inte alls om vad olika människor har för sig i sängkammaren.
Senast redigerad av herrwille 2016-12-03 kl. 20:25.
Citera
2016-12-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Spiken i kistan? Ge dig. Tror väldigt få lägger någon vikt i detta ö.h.t. Att Aftonhoran tror att majoriteten av SDs väljarbas består av böghatande nazister som nu kommer lägga sin röst på annat parti efter detta "scoop" är dock väldigt roande.

https://sd.se/var-politik/var-politik-a-till-o/

Nej, någon spik i kistan kanske det inte handlar om, SD och Jimmie är trots allt det bästa som finns att tillgå i det skvala utbudet.
Hade jag tvingats rösta hade den hamnat hos SD, men lyckligtvis finns det inte något sådant tvång.
Det jag ville få sagt är att SD hittills vunnit många "soffliggare", mig själv inkluderat då jag inte röstat på 14 år.
Men det vetifaan om jag inte stannar på soffan även nästa gång.
Vi vet alla hur pedofilhärvan nystas upp just nu, och det är precis detta som triggar bögbesök hos klubbar. Det är som ett svart på vitt vem Åkesson EGENTLIGEN är. En omvandlad docka till bög.
Det är illa. Men sant.
Citera
2016-12-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Vad exakt är "skandalen" här?

Är Jimmie Åkesson homofil?

Ingen skandal. Men uppenbart att detta är en del i en framtida pr-strategi. Något som flashback varit inne på flera gånger genom åren. Kanske har sd tagit åt sig av tipsen. "Aliera er med bögarna mot islamistisk extremism/homohat."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in