Citat:
Ursprungligen postat av
NyttAnonymtKonto
Men det är inte bara religiösa aspekter, man har jagat och skadat homosexuella enbart på grund av deras läggning, oavsett religion. På samma sätt som SD-anhängare hängs ut och hatas. Enbart på grund av vad de är.
Men homosexualitet ökar inte bara för att det är accepterat. Det är inte som att man väljer sin läggning. Jag vill påstå att det är ofrivilligt vad man går igång på.
Nej, man kan inte ersätta en mamma eller pappa. Samkönade par kan inte föröka sig på eget sätt, men det finns möjligheter för dem att få ett lyckligt liv.
Vem är du att beröva andra människor deras kärlek och lycka?
Jo det är väl rätt självklart, jag vill inte ta ifrån rätten
På vilket sätt drabbas du av att andra människor är lyckliga?
Det enda sättet jag kan ens tänka mig att du påverkas är att
1) Du får bättre odds ju färre konkurrenter du har.
2) Skattepengar kan eventuellt användas för att hjälpa samkönade få barn (osäker här)
Vem är du att ta ifrån barnens rätten till ett lyckligt liv med en riktig mamma och pappa?
Jag vill inte hänga ut eller mörda homosexuella, på samma sätt som jag inte vill mörda eller hänga ut människor med schizofreni.
Man kan inte välja sin läggning men man påverkas av sin omgivning. Och det är den jag vill förändra.
Det kan låta hemskt men det bästa hade varit om homosexuellitet inte hade existerat, och det säger ju sig självt.
Jo homosexualitet ökar, och vi ser massa nya sexuella läggningar komma fram i svansen av detta. Det här är inte normalt. Det ökar i samma takt som allmän psykisk ohälsa.
1) Fjortisargument, och egoistiskt dessutom.
2) Samkönade par borde inte ha den rättigheten att ta någon annans barn till sin egna vinning, paret kanske blir lyckligt men det är inget argument.
Och för att göra det klart, jag bryr mig inte alls om vad olika människor har för sig i sängkammaren.