2014-05-11, 12:16
Avslutad
Dra mig baklänges!
Såg precis Jimmie Åkesson på TV4, som gjorde reklam för Sverigedemokraterna.
Vad har hänt?
Råder det demokrati och yttringsfrihet i Sverige ändå?
Det finns hopp..
Citera
2014-05-16, 11:43
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tråden handlar inte om vem som ska efterträda Åkesson. OT raderat.

/Moderator
Citera
2014-05-17, 15:03
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Ungefär så jag känner, jämfört med mig är han riktigt duktig och han verkar ju "känna" att pianot/gitarren är ostämd. Jag skulle aldrig klara av det, jag skulle sätta mig ner och spela och det skulle låta för jävligt och jag skulle tro att det lät bra.

Löfven känns inte som en musiker. Norrländsk industriarbetare lär inte lägga så mycket vikt vid att kunna spela ett instrument, för honom räcker det med att lyssna på Ledin eller någon rock. Reinfeldt lär inte heller varit speciellt intresserad av att spela något instrument. Han spelade ju basket, varför lägga tid på ett töntigt instrument när man kan vara cool och sporta? Romson och Fridolin känns inte heller som några som spelar. Sjöstedt möjligtvis. Skulle inte förvåna mig om Lööf kan spela fiol. Det känns som något en ambitiös tjej som Lööf gör i sin ungdom. Att Björklund och Hägglund i alla fall haft nån typ av musiklektion annat än de obligatoriska i skolan skulle inte heller förvåna mig. Fast det är bara fördomsfulla gissningar allt ihop

Angående låten tycker jag varken bu eller bä.

Du får säga att du hellre sjunger ofta än bra
Citera
2014-05-17, 20:05
Bannlyst
Är det nån här som vet om Jimmie kommer fira 35, om inte idag, kanske efter EU-valsturnen?
Citera
2014-05-18, 11:21
Medlem
Spelarn1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chittagong
Är det nån här som vet om Jimmie kommer fira 35, om inte idag, kanske efter EU-valsturnen?

Man unnar honom verkligen ett trevligt och rejält firande men jag misstänker att han har fullt upp hela sommaren fram till valet i September. Skulle han ha några lediga dagar så lär han väl prioritera att vara med sin lille son.

Det brukar vara svårt att ha några större kalas om man har en liten krabat som bara är några månader gammal.
Citera
2014-05-19, 10:02
Medlem
Robin.Bentleys avatar
(FB) Jimmie Åkesson (SD) 24 maj åter i Göteborg

Jimmie återvänder i helgen till Göteborg !
Citera
2014-06-06, 21:45
Medlem
SumAnyMonos avatar
Undrar hur Jimmie Åkessson bor?
Med tanke på att aftonbladet visste vart han bodde är det väl inte så svårt för vänsterextremister eller terrorister att kolla upp vart han bor och riva huset på något sätt?

Har han skydd? Är hans hus gjord av pansar?? Och hur kommer han ut från huset?
Citera
2014-06-06, 22:09
Medlem
Han bor i en helt vanlig villa i Sölvesborg, med konstant närvaro av SÄPO utanför.
Citera
2014-06-07, 00:16
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srof
Han bor i en helt vanlig villa i Sölvesborg, med konstant närvaro av SÄPO utanför.

han verkar ha mer säkerhet än obama...
Citera
2014-06-07, 08:39
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Nog en viss underskattning av Obamas säkerhet. När han kom till Köpenhamn stängdes Öresundsbron av och det fanns luftvärn berett mot attacker. Finns också skarpskyttar runt omkring..
Citera
2014-06-08, 18:02
Medlem
SumAnyMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srof

I en debatt med Lena Melin och Jimmie Åkesson om Aftonbladets "objudna intervju" till hans hem, hävdade Jimmie Åkesson att hans hus inte var Säpo-bevakat. Och ifall Jimmies hus var bevakat borde väl SÄPO föra bort aftonbladets journalister från huset?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17037222.ab
Citera
2014-06-08, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

HA! Årets överdrift, grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto