Citat:
Ursprungligen postat av
Gurglaren
Håller med. En teori jag har är att de som är homofober även är rasister på riktigt. Sedan finns det även vettiga människor som inte bryr sig om vilka andra ligger med och vill begränsa invandringen.
Noterar att du inte exkluderar dessa "vettiga människor" från att vara rasister. Vilket nog stämmer för det mesta.
Det finns dock några som inte är rasister men ändå vill begränsa invandingen. Vi kallar dom "snåla jävla as" istället då de tycker att det är bättre att andra människor dör än risken att ungarna ("ongera") inte kan få varsin iPad i år. Fast mest är det rasister, om än av underarten "smyg-".
Själv utgår jag från att det här är klassiskt clickbait och inget att bry sig om (Aftonbladet som källa

), men det är ändå intressant att se hur folk - från alla läger - reagerar på OM Jimplo vore bög.
Det vore inte så konstigt om han vore det såklart, det är väldigt klassiskt att de som hatar själva är del av eller har något liknande själv som de hatar. Ekeroth är kanske det mest klassiska, patologiska exemplet. Ingen vore förvånad om det fanns lite hemligheter i SD-garderoberna med så mycket ilska och hat som måste ut.
OBS! att jag inte tycker att det är något fel att vara homo eller invandrare eller svensk eller whatever, men påpekar bara att hat ofta/oftast/alltid kommer från självhat.