2016-12-03, 16:11
Medlem
arakas avatar
Inte för att det spelar någon egentlig roll om SDs partiledare är bisexuell och en liten stjärtgosse i själ och hjärta, men lite komiskt är det nog. När man tänker på det ser han faktiskt lite bögig ut.
Citera
2016-12-03, 16:16
Medlem
Ylicows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Inte för att det spelar någon egentlig roll om SDs partiledare är bisexuell och en liten stjärtgosse i själ och hjärta, men lite komiskt är det nog. När man tänker på det ser han faktiskt lite bögig ut.
Men alla ni som resonerar så är ju knäppa i huvudet.
Det är ett av få ställen i närheten som stänger 03 och det är helt blandat med folk där.
Jag är där ofta men så vitt jag vet har jag inte automatiskt börjat tända på killar bara för att jag varit där.

Jag måste tillägga att jag verkligen inte sympatiserar med hans parti, men jag blir fan mörkrädd av slutsatserna många här kommer fram till av att gå till en sånt ställe.
Citera
2016-12-03, 16:20
Medlem
Har SD börjat ragga homosexuella väljare??
Redan 2011 (2011-03-30) besökte JÅ ett gayställe.

Source: http://www.svd.se/har-sd-borjat-ragga-homosexuella-valjare-pa-miss-inga
Citera
2016-12-03, 16:41
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Håller med. En teori jag har är att de som är homofober även är rasister på riktigt. Sedan finns det även vettiga människor som inte bryr sig om vilka andra ligger med och vill begränsa invandringen.
Noterar att du inte exkluderar dessa "vettiga människor" från att vara rasister. Vilket nog stämmer för det mesta.

Det finns dock några som inte är rasister men ändå vill begränsa invandingen. Vi kallar dom "snåla jävla as" istället då de tycker att det är bättre att andra människor dör än risken att ungarna ("ongera") inte kan få varsin iPad i år. Fast mest är det rasister, om än av underarten "smyg-".

Själv utgår jag från att det här är klassiskt clickbait och inget att bry sig om (Aftonbladet som källa ), men det är ändå intressant att se hur folk - från alla läger - reagerar på OM Jimplo vore bög.

Det vore inte så konstigt om han vore det såklart, det är väldigt klassiskt att de som hatar själva är del av eller har något liknande själv som de hatar. Ekeroth är kanske det mest klassiska, patologiska exemplet. Ingen vore förvånad om det fanns lite hemligheter i SD-garderoberna med så mycket ilska och hat som måste ut.

OBS! att jag inte tycker att det är något fel att vara homo eller invandrare eller svensk eller whatever, men påpekar bara att hat ofta/oftast/alltid kommer från självhat.
Citera
2016-12-03, 16:53
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Moderator borde verkligen byta namn på tråden, då det är fastställt att det inte är en riktig gayklubb, utan det är bara vad en bög, som befann sig på klubben, sa. Enligt idioten är antagligen varje klubb som är "öppensinnade" och har ett par bögar som gäster under veckan, en gayklubb.

Tråden borde heta "Åkesson besökte nattklubb, blev anfallen av homosexuella gäster", vilket är sanningen.

Jasså du säger det.

https://www.qx.se/noje/27509/secret-garden-nytt-gaystalle-i-stockholm/
Citera
2016-12-03, 16:59
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Noterar att du inte exkluderar dessa "vettiga människor" från att vara rasister. Vilket nog stämmer för det mesta.

Det finns dock några som inte är rasister men ändå vill begränsa invandingen. Vi kallar dom "snåla jävla as" istället då de tycker att det är bättre att andra människor dör än risken att ungarna ("ongera") inte kan få varsin iPad i år. Fast mest är det rasister, om än av underarten "smyg-".

Själv utgår jag från att det här är klassiskt clickbait och inget att bry sig om (Aftonbladet som källa ), men det är ändå intressant att se hur folk - från alla läger - reagerar på OM Jimplo vore bög.

Det vore inte så konstigt om han vore det såklart, det är väldigt klassiskt att de som hatar själva är del av eller har något liknande själv som de hatar. Ekeroth är kanske det mest klassiska, patologiska exemplet. Ingen vore förvånad om det fanns lite hemligheter i SD-garderoberna med så mycket ilska och hat som måste ut.

OBS! att jag inte tycker att det är något fel att vara homo eller invandrare eller svensk eller whatever, men påpekar bara att hat ofta/oftast/alltid kommer från självhat.

Lätt att vara generös med andras pengar
Citera
2016-12-03, 17:09
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Med normalisering menar jag (och staten) den HBTQ-indoktrinering som ska sätta rot i våra barn i tidig ålder där man lär sig bl.a. att ras och kön är totalt orelevant och att det är fullt naturligt att två män kan bilda familj.
Efterkrigstiden har varit en enorm omskolning på oss vita européer, och det är nu frankfurtskolan och andra destruktiva och perversa tankegångar börjar slå rot.
HBTQ-utbildning är obligatorisk i grundskolan och det är olagligt att som förälder vilja skola sitt barn i hemmamiljö, ingen ska komma undan.

Det som kallas "avikande av seuellla normer" idag är INTE en naturlig utveckling, det är framodlat.

Så ja det anser jag, är det något du sätter emot?

Ja, jag anser att du har fel.

Det är fullt normalt att visa samma respekt för två människor oavsett kön.
Vad är det som gör att två män är sämre föräldrar än en man och kvinna?
Perversa tankegångar att man accepterar att människor har olika sexuella läggningar?

Bögar och lesbiska har funnits i alla tider, men många har blivit straffade, mördare och lidit på grund av samma efterblivna synsätt som du har.
Citera
2016-12-03, 17:09
Medlem
Arnstadokratins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Jo, det ang tankeförbud svarade jag rätt bra.

Nej det är inte direkt häpnadsväckande att en svensk partiledare befinner sig på gayklubb, det är inget som kan chockera mig längre. Däremot så är JÅ en uttalad konservativ ledare som på något sätt ska vända skutan och många anser att SD är sveriges sista hopp som på något sätt ska skapa ett helt nytt etablissemang.

För att vara konkret, det "farliga" är att det enda partiet i riksdagen som många oroade svenskar kan finna något representant i överger sin konservativa hållning till (riktiga) svenska värderingar.

Man kan inte vara pro-HBTQ samtidigt som man är traditionellt konservativ.
Vad exakt krävs då för att han inte ska vara "pro-hbtq"? Ska han vara emot samkönade äktenskap? Isf måste ju hela partiet ändra sig där. Eller ska homosex t.o.m. vara olagligt á la islam? Eller ska allt detta vara ok men man får bara inte visa/uttala stöd?
Vad är den direkta anledningen till att han inte kan va pro-hbtq? Han är ju inte kristen. Att han ska vara konservativ är ju inget skäl om det inte finns ytterligare motivering. Annars säger du att han måste vara en konservativ ideolog för att vara konservativ. Köpa allt med en ideologi bara för att.

Konservativa idag är väl såkallade liberalkonservativa för det mesta?
Citera
2016-12-03, 17:16
Medlem
Ylicows avatar
Här är två bilder min kompis tog på Jimmie kvällen i fråga, eftersom det var selfies har jag klippt bort den andra pesonen som är irrelevant:
http://imgur.com/a/GEOSG
Citera
2016-12-03, 17:26
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylicow
Här är två bilder min kompis tog på Jimmie kvällen i fråga, eftersom det var selfies har jag klippt bort den andra pesonen som är irrelevant:
Betyder inte gay glad från början? Han såg rätt glad ut 🐸
Citera
2016-12-03, 17:32
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylicow
Åkersork ser påtänd som fan ut, den lyckosten! Visste jag inte bättre så skulle jag tro att han i fotoögonblicket tänker "kuuuuk!".

Din kompis är absolut inte irrelevant och jag vill se bild på honom också!
Citera
2016-12-03, 17:37
Medlem
de gäster som attackerade och gick hem kan ta sin påhittade tolerans o stoppa upp den.

hbtq rörelsen ska väl vara accepterande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in