2016-12-03, 15:09
Bannlyst
+ och - med åkesson

+gay
+speltorsk
+käkar antidepp
+dricker
+mån om sitt utseende: ny näsa,nya tänder

-förmodligen utbränd
-borde ha kommit ut ur garderoben för länge sen. Vi respekterar dig ändå Jimmie!
Citera
2016-12-03, 15:11
Bannlyst
Fråga: Stämmer det att SÄPOs personsskydd låtit Åkesson återvända till gaybaren efter att polisen varit där och lugnat ner folk?

Han stannade kvar till 4 enligt aftonbladets tipsare.
Citera
2016-12-03, 15:12
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Av inläggen att döma så verkar inte sd-sympatisörer och deras "fiende" ha så lite gemensamt i alla fall - homofobi.
Citera
2016-12-03, 15:14
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
+ och - med åkesson

+gay
+speltorsk
+käkar antidepp
+dricker
+mån om sitt utseende: ny näsa,nya tänder

-förmodligen utbränd
-borde ha kommit ut ur garderoben för länge sen. Vi respekterar dig ändå Jimmie!
Har han gjort sin näsa och tänder också?
Citera
2016-12-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskjesus
Hur kommer det sig att när Åkesson beblandar sig med homosexuella så beskrivs det som en slug, sociopatisk plan med dolda baktankar. Men när Reinfeldt, Löfven och andra företrädare för partier som för inte allt för länge sedan förbjöd och tvångskastrerade homosexuella deltar i pride o.dyl så är det bara fina genuina gester?

Är det helt uteslutet att Åkesson helt enkelt inte har nått emot homosexuella och därför känner sig bekväm med att besöka gaybarer? Kan det helt enkelt vara så att Åkesson tillskrivits en intollerant uppfattning av gap-och-skrikvänstern som han helt enkelt inte har, men som passar in i medias bild av Åkesson och därför sprids vidare? Tänk lite för er själva istället.
Det ena utesluter väl inte det andra?
Citera
2016-12-03, 15:38
Medlem
Ylicows avatar
Det blev inte ens tjafs på stället.
Jag jobbar på en grannkrog och känner alla i personalen, samt har jag kollegor som var på plats i torsdags.
Aftonbladet vill väl bara ha klick i vanlig ordning.
Citera
2016-12-03, 15:39
Medlem
Nurjenfs avatar
jimmie kör väl lite på trumpspåret genom att verka genom att inte i direktamum dra i allt för många muttrar själv- för att enklare kunna gestikulera vid eventuell framgång. EXPRESS DER FUHRER
Citera
2016-12-03, 15:44
Medlem
Vintergrisens avatar
Riktigt löjeväckande att vissa här blir upprörda över att Åkesson besökt en gayklubb. Han har väl helt enkelt polare som är gay/bisexuella/whatever eller så gillar han musiken på stället. Hur som helst så är det väl skit samma varför han var där och även om han föredrog killar så skulle förstås även det vara skit samma.

Vad som kan vara av intresse är väl dock att även personer som gissningsvis ser sig själva som "extremt toleranta" uppenbarligen inte är det när det gäller andras åsikter.

Så, för att lyfta tråden lite, vem var den hatiske bögen?
Citera
2016-12-03, 15:45
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Av inläggen att döma så verkar inte sd-sympatisörer och deras "fiende" ha så lite gemensamt i alla fall - homofobi.

Håller med. En teori jag har är att de som är homofober även är rasister på riktigt. Sedan finns det även vettiga människor som inte bryr sig om vilka andra ligger med och vill begränsa invandringen.
Citera
2016-12-03, 15:48
Avslutad
Det finns en tråd om Jimmie Åkessons vistelse på en gay-/nattklubb: (FB) Jimmie Åkesson besökte gayklubb i Stockholm. Använd den istället för denna typ av diskussioner. För en kort tid framöver låses denna tråd och inlägg som rör Jimmie Åkessons besök på gay-/nattklubben bryts ut till den andra tråden.

/Moderator
Senast redigerad av Moll-E 2016-12-20 kl. 21:02.
Citera
2016-12-03, 15:57
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

Sluta nu... Det är mycket möjligt att det är en överrepresentation av homofober här inne eftersom att ämnet drar till sig sådana. Personligen så har jag inte ens bemödat mig med att läsa mer än ett par inlägg i denna tråden för att jag bryr mig så otroligt lite om detta.
Även om det vore så att Åkesson han själv vore en akterpirat så hade det inte rört mig i ryggen.
Med det sagt vill jag mena att du kan inte dra en sådan slutsats som om den skulle vara applicerbar på majoriteten av SDare.
Citera
2016-12-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylicow
Det blev inte ens tjafs på stället.
Jag jobbar på en grannkrog och känner alla i personalen, samt har jag kollegor som var på plats i torsdags.
Aftonbladet vill väl bara ha klick i vanlig ordning.

Fy fan vad fula dom jävlarna är, dom fick anonymt tips om att han var där men eftersom det går emot deras agenda att kavla ut att han är bög måste dom ljuga ihop och lägga till att det var bråk för att kunna få ut det viktiga.

Vidrigt av nuvarande SvT-chefens förra arbetsgivare.

Fråga till Aftonbladet (och jan Helin som lett tidningen i många år och nu jobbar på böglobby-svt): Hur ser ni egentligen på homosexualitet när det uppenbarligen var den enda nyheten i kombination med att ni är kända för att kampanja mot Sd??
Senast redigerad av rotebro-conny 2016-12-03 kl. 16:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in